|   | 
 | |||||||
| Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  08.03.2022, 22:49 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Opolskie 
					Posty: 641
				 Motocykl: XR 600   Online: 3 tygodni 11 godz 4 min 21 s |   
			
			He he miałem to w GPZ z 84 do dziś pamiętam ile trzeba się było napompować by odpowietrzyć hamulce!
		 
				__________________ Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q | 
|   |   | 
|  08.03.2022, 22:57 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 
					Posty: 848
				 Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 51 min 43 s |   
			
			Eee tam, jak jest sprawna pompa bez najmniejszego problemu. Tylko dodatkowe punkty do odpowietrzenia i już. Zawsze odpowietrzam przez antynurka, niespecjalnie zakręcając odpowietrznik. Dopiero potem zacisk i jeszcze raz antynurek.
		 
				__________________ Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić! | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 10 | 29.08.2019 21:53 |