|  29.01.2022, 10:40 | #81 | 
|  |   
			
			Pisałem o kultowych cegłach. R2V ma taka wadę ze niewielu potrafi te skrzynie odpowiednio złożyć. To chyba nie wina motocykla⌠
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  08.02.2022, 19:42 | #82 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			BMW R1250 GSA z 2019 roku i niezły przebieg zrobiony przez właściciela z Niemiec.
		 | 
|   |   | 
|  08.02.2022, 20:47 | #83 | 
|  |   
			
			Dobra Czarku. Niech pokaże historię serwisową   | 
|   |   | 
|  08.02.2022, 20:58 | #84 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			Robert to dziwne , ale pisze, że nic się nie zepsuło . Jeżdzi nim codziennie do roboty (300km).
		 | 
|   |   | 
|  08.02.2022, 21:09 | #85 | 
|  |   
			
			Znaczy się, że i wodniaki po latach dopracowali  Ostatnią edycję można będzie brać w ciemno jak kiedyś ostatniego olejaka   | 
|   |   | 
|  08.02.2022, 21:28 | #86 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
  Jakie trzeba mieć zacięcie żeby na motocyklu nawalić 350 tys w 3 lata. To nie fake   Pytanie - czemu tam w okolicach już 6 tys rpm zaczyna się czerwone? Przy takim przebiegu GS nie powinien mieć już trzeciego dyfra, czwartego sprzęgła i ogólnie wyświetlać choinki błędów i problemów? Update z dlubania przy moim - nie odnotowałem niespodzianek. Motocykl w kategorii demontażu owiewek, dostępu do różnych elementów jest zaskakująco.... przyjemny. Taki agrotechniczny w pozytywnym znaczeniu  Jak na razie zrobiłem rozdzielacz, położyłem całą "swoją" elektrykę bo nie trawię wpinania się w fabryczną instalację, jedynie do sterowania przekaźnikiem podpiąłem się pod plus tylnej lampy. Kolejne zdziwienie (w sumie nie powinno być ale jednak) - alternator. Normalnie to jest pod deklem, wiadomo. A tu jak z samochodu żywcem. No i moc tego altka jak na motocykl to jakiś kosmos pt. 700W   Pozdrawiam Zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 09.02.2022 o 09:06 | |
|   |   | 
|  09.02.2022, 08:48 | #87 | 
|  |   
			
			Takie alty były zawsze. Nawet w R2V - de facto samochodowe.
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  09.02.2022, 09:06 | #88 | 
| trampkarz emeryt  |   | 
|   |   | 
|  09.02.2022, 09:30 | #89 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   
			
			Odpal Zimny program serwisowy na kompie do tych motocykli. Klocki lego. Podane wszystko na tacy. Zwiniesz wtedy swoją elektrykę   . | 
|   |   | 
|  09.02.2022, 10:34 | #90 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
 Ale elektryki i tak nie zwinę! W każdym motocyklu zawsze jakiekolwiek dodatkowe odbiorniki szły u mnie od aku przez rozdzielacz i zupełnie odrębną wiązką. Może dlatego nigdy nie miałem problemu z elektryką (poza jednym reglerem w trampku ale to przypadłość modelowa raczej), przewodami, nawet w Aprilii   Z uwagi na CAN i potencjalną ew. większą wrażliwość na podpinanie różności do instalacji motocykla - nic nie będę kodował, wpinał się w fabryczną instalację jak nie muszę etc. Religia mi na to nie pozwala  Takie małe skrzywienie... Zimny | |
|   |   |