|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  27.11.2021, 00:45 | #41 | 
|  |   
			
			Dziękuję bardzo za linki. O cos takiego mi chodziło. Teraz pytanie który lepszy ? Czy może ten który będzie dostepny ? :-)  Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka | 
|   |   | 
|  27.11.2021, 14:24 | #42 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Galway 
					Posty: 263
				 Motocykl: RD07a   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 14 min 26 s |   
			
			Mi po którymś ładowaniu aku lipo4 popłynął. Ładowarka Ctek mxs 5.0. potem doczytałem żeby nie przekraczać 15V a Ctek chyba 15.8V podaje. Także trzymałbym się zaleceń.
		 
				__________________ Life is too short for traffic. | 
|   |   | 
|  27.11.2021, 19:01 | #43 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			i wlasnie w taki sposob techniologia i ''glupie instrukcje'' wygrywaja z slynnym ''chlopskim rozumem''    | 
|   | 
|  27.11.2021, 21:49 | #44 | ||||
| gsm: 512242193  Zarejestrowany: Jul 2006 Miasto: Rzuchów 
					Posty: 5,522
				 Motocykl: RD11a Galeria: Zdjęcia   Online: 5 miesiące 2 dni 12 godz 55 min 20 s |   Cytat: 
 Cytat: 
 Cytat: 
 Cytat: 
 świetnie podsumowany watek  dzięki !!! Ostatnio edytowane przez pałeł : 28.11.2021 o 10:15 Powód: Połączenie postów | ||||
|   |   | 
|  27.11.2021, 22:56 | #45 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Zabrze 
					Posty: 1,123
				 Motocykl: ATAS 2019 Przebieg: 11000   Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s |   
			
			Na afrykowym akusie wyraznie stoi zeby nie przeraczac 14.7 V i 35A.
		 | 
|   |   | 
|  28.11.2021, 09:41 | #46 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2017 
					Posty: 792
				 Motocykl: ...............   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 3 godz 15 min 51 s |   
			
			
Musiałeś pomieszać tryby pracy. Ctek takie napięcie daje przy regeneracji. Można nim ładować do 14,4v, 14,7v i w w/w 15,8v.
		 | 
|   |   | 
|  28.11.2021, 14:06 | #47 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Galway 
					Posty: 263
				 Motocykl: RD07a   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 14 min 26 s |   
			
			Nie mam jej przy sobie ale z tego co pamiętam do wyboru były tryby dla aku samochodowego, motocyklowego i agm. Reszta odbywa się automatycznie przez wszystkie tryby ładowanie, regeneracja podtrzymanie itd. Wybrany miałem tryb motocyklowy. Możliwe że gdybym odłączył przed regeneracja nic by się nie stało. Ale kto ma czas stać i patrzeć jaki jest aktualnie stan ładowania. Na dedykowanej ładowarce albo takiej na której możesz ustawić napięcie nic by się nie stało.
		 
				__________________ Life is too short for traffic. | 
|   |   | 
|  28.11.2021, 14:41 | #48 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Zabrze 
					Posty: 1,123
				 Motocykl: ATAS 2019 Przebieg: 11000   Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s |   
			
			Albo na zasilaczu regulowanym    | 
|   |   | 
|  28.11.2021, 18:20 | #49 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2017 
					Posty: 792
				 Motocykl: ...............   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 3 godz 15 min 51 s |   Cytat: 
 Ctek nie przełącza się sam pomiędzy trybami. | |
|   |   | 
|  29.11.2021, 09:35 | #50 | |
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Galway 
					Posty: 263
				 Motocykl: RD07a   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 14 min 26 s |   Cytat: 
 
				__________________ Life is too short for traffic. | |
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 09:59 |