| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2020 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 167
				 
Motocykl: Africa AS 1100DCT 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 7 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kup sonie taki.  
		
		
		
		
		
		
		
	https://allegro.pl/oferta/prostownik...-7a-9957449861  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				Miasto: Lębork 
					
				
				
					Posty: 24
				 
Motocykl: AT 1100 DCT 
				
				
				 
Online: 1 dzień 6 godz 45 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ja mam coś takiego https://allegro.pl/oferta/power-bank...ODBjYzdiYzc%3D 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			LS 650 > VS1400 > XL1200C > FLSTN > WR250R > XT660R > TT 800 XCx > AJP PR7 & AT 1100 DCT Ostatnio edytowane przez Dzieju : 07.11.2021 o 06:25 Powód: Połączenie postów  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2021 
				Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					
				
				
					Posty: 562
				 
Motocykl: CRF1100 
Przebieg: 91000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 7 godz 12 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sytuacja awaryjna: rozładowujesz AKU z powodu np braku ładowania w moto. Zatrzymujesz ludzia i pytasz ... czy ma Pan prostownik do aku LI-ION .. 
		
		
		
		
		
		
		
	On mówi sorry nie ... mam normalny. Na CPNie też mają normalny. Bierzesz AKU i swoją ładowarkę LI-ION i idziesz do najbliższego sklepu/domu i w godzinę doładowujesz AKU. Wracasz i masz zasięg 50-100km (nie wiem) na dojazd do następnego CPNu i tak dalej i tak dalej. Wracasz do dom po 5 ładowaniach a poniedziałek rano idziesz do sklepu kupić regulator napięcia czy też inne ustrojstwo i oddajesz do serwisu. Taki powerbank do rozruchu też może jest dobrą opcją tylko zapewne jednorazową... Jak wygląda ? Ile waży ? Jakie ma wymiary ? Można też zadzwonić po lawetę ....  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Msx5.0 już 4 rok w zimę doładowuję okresowo 3A! lion aku w swoim moto. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jak ciepło to pali bez problem, jak chłodniej to trza go wybudzić światłami przed rozruchem. TaŻEten...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przy ładowaniu nie powinnismy przekraczać 1/10 pojemności aku. Jak ma pojemność x, to ładujemy go prądem 1/x A. Optymalnie 1/20 ale to jest czas. 
		
		
		
		
		
		
		
	W ogóle od czasu do czasu warto ladować malym prądem, bo odbudowujemy trochę pojemność zużytego aku. Czym tam będziecie ładować, to już skolko ugodna. Chyba o tym swego czasu wspominał pałel. Najlepszy prostownik będzie z regulacją prądu ładowania. Resztę łatwo obliczyć.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Więc przypominam że CRF1000 od 2018r i CRF1100 mają aku LiFePO4 a nie Pb. Aku LiFePO4 można bezproblemowo ładować nawet prądem 1C czyli aku 6Ah można ładować prądem 6A. To właśnie jedna z zalet tej technologii Mam wymienione aku w swojej NAT z 2017 na LiFePO4 i już ze 2 lata ładuje pradem 3A ładowarką Redox Gamma.  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Racja. 
		
		
		
		
		
		
		
	Tu nicht specjalized poza doświadczeniami z telefonem. Przeładowanie skraca żywotność baterii. Mogę tylko podesłać linka do żeglarskich rozkminek. Żeglarze długodystansowi z reguły większą wagę przywiązują do detali: https://skiff.pl/ladowanie-akumulatorow-lifepo4/  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja polecam Noco. 
		
		
		
		
		
		
		
	Np. https://sklep.prostowniki-akumulator...2a-p-2452.html Do aku podłączona wtyczka , schowana pod siedzeniem. Jak trzeba podładować to kabelek spod kanapy, ładowarka i działa. https://no.co/gc008 Ładowarka Naładuje tez auto. Automat, nie trzeba się zastanawiać jaki prąd. Żeby użyć booster to albo trzeba dobrzebywac się do aku albo wyprowadzić inny dużo grubszy kabel - prady rozruchowe są o wiele większe.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2019 
				Miasto: Beskidy 
					
				
				
					Posty: 228
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale co "po co"? Aku czy ładowarka?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 09:59 |