|  30.09.2021, 22:42 | #552 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Wroclaw 
					Posty: 2,387
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 40.000   Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s |   
			
			Przestań gadać jak do jakiegoś grejfruta. Wyjdź z nory pojeździć ze mną... ps. dziekuję/zrobiłeś przegląd? Cytat: 
 obejrzałem kilka filmików na jutubie-kosmos! znalazłem dziuple we Wro-podjadę zapytam 
				__________________ Agent 0,7 Ostatnio edytowane przez Novy : 30.09.2021 o 22:47 Powód: Połączenie postów | |
|   |   | 
|  30.09.2021, 22:49 | #553 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			Nie naprawiaj tłumika. Jak pojedziesz w teren to zrobisz i tak nowe wgniotki   Ładny ci on   
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  30.09.2021, 22:50 | #554 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Wroclaw 
					Posty: 2,387
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 40.000   Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s |   
			
			nie po to Dubel i radiolog polecają stelaż za tauzena abym robił wgniotki:-) Na razie przemieszczam się w trybie rain:-) ps. motocykl 2013 czyli nie jest nowy ,ale dla mnie póki co technologia zajebiaszcza! połączyć niezawodność rd04 i spalanie gs 800 oraz to -hmm nic więcej nie trzeba...(tak se pindole bez sensu:-)) 
				__________________ Agent 0,7 | 
|   |   | 
|  30.09.2021, 23:09 | #555 | 
|  |   
			
			Tłumik trzeba roznitowac, ściągnąć zewnętrzne poszycie i wypchnąć od środka. Później zanotować używając nitów z nierdzewki, bo aluminiowe od wibracji się wybijają. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  01.10.2021, 10:41 | #556 | ||
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
      Cytat: 
  Jak ci zalezy na niskim spalaniu to sondy lambda zostaw na swoim miejscy ale SAS i tak wywal by silnik spalinami nie oddychal. Tu link dla wszystkich zainteresowanych do REPAIR MANUAL https://drive.google.com/file/d/1rhI...ew?usp=sharing | ||
|   | 
|  01.10.2021, 17:27 | #557 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Wroclaw 
					Posty: 2,387
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 40.000   Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s |   
			
			Czy ktoś ma jakieś kupony, grupony albo  jest właścicielem ktmsklep.pl :-)
		 
				__________________ Agent 0,7 | 
|   |   | 
|  01.10.2021, 23:06 | #558 | 
|  |   
			
			Mam 10%rabatu.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  04.10.2021, 19:01 | #559 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |    Będziesz Waszcz Mość zadowolony..   
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | 
|   |   | 
|  09.10.2021, 19:22 | #560 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Wroclaw 
					Posty: 2,387
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 40.000   Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s |   
			
			Korzystając z gościnności  garażu jednego z forumowiczów w Kacie został wymieniony olej. Dziwi mnie ,że obie śruby spustu oleju były przez serwis KTM we Wro tak dojebane, że ledwo je odkręciłem. Ktm robił serwis przy 30 tysiącach. Przebrnąłem przez te problemmy bo forumowicz użyczył urządzenia, którego nazwy nie pamietam ,ale w które nakurwiało sie młotkiem a ono kręcąc się, luzowało śrubę. Serwisówka podaje 20 Nm a były dowalone jak śruby kół w busie:-) ps Podoba mi się oczko wskazań poziomu oleju gdyż jest bardzo czytelne. Dojrzałem do trybu sport i powrót do V ki powoduje banana na twarzy:-) cdn 
				__________________ Agent 0,7 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |