|
|
|||||||
| Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: May 2019
Posty: 13
Online: 19 godz 6 min 33 s
|
Cześć,
Zachciało mi się offroadu i moje oryginalne handbary, no cóż, dokonały żywota ![]() Wymieniał ktoś? Co polecacie? Ostatnio edytowane przez Grzega1979 : 25.07.2022 o 07:44 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Barkbusters.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,299
Motocykl: CRF1000L
Online: 1 miesiąc 4 dni 4 godz 49 min 32 s
|
Tak jak Emek. Robią robotę u mnie
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,424
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 22 godz 6 min 0
|
Nic nowego nie wniosę ale też napiszę
Barkbusters. Tych jeszcze nie połamałem. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
![]() |
Jak już będziesz te Barkbustery instalował to przeprowadź wszystkie wiązki na zewnątrz obejm i samych handbarów - tak żeby w razie solidnej gleby połączonej z przesunięciem handbarów nie zgilotynować sobie żadnego kabla.
Ktoś pewnie powie że można doebać niutonów tak żeby żadna gleba handbara nie ruszyła - można, tylko wtedy cała siła pójdzie w wygięcie kiery, no nie? |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Mam barkbustery w 1100. Odpukać jakiejś wielkiej gleby nie zaliczyłem do tej pory a raczej paciaki w offie. Polecam. Tylko zdaje się z dostępnością nie ma szału. Ostatnio znajomy szukał do 1100 przed naszym wypadem na południowy TET i zdaje się, że nie mógł znaleźć.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zarejestrowany: Aug 2020
Miasto: Norge
Posty: 10
Motocykl: CRF 1100L DCT
Przebieg: 12000
Online: 1 dzień 18 godz 35 min 39 s
|
Witam. Ale trafiłem z tematem. Właśnie zakładam barkbusters no i pytanie odnośnie tego bolca co jest w środku kierownicy. Oprócz tego, że trzyma oryginalną śrubę ma jeszcze jakieś zadanie? Wywalić to?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
mówisz o ciezarku?
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
#9 |
|
Zarejestrowany: Aug 2020
Miasto: Norge
Posty: 10
Motocykl: CRF 1100L DCT
Przebieg: 12000
Online: 1 dzień 18 godz 35 min 39 s
|
No jest to dosyć ciężkie i mogło by być ciężarkiem. To jest sworzeń około 15 cm z gumowymi ringami. Połączony klipsem z oryginalną śrubą. Tylko, że jeżeli miałoby to zostać to raczej już nie da się tego wyjąc.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
W instrukcji montazu handbarow pisze ze ciezarki wewnatrz kierownicy, czy jak to tam zwac, maja zostac, demontuje sie jednie zewnetrzne i zastepuje tymi z zestawu Barka.
A przynajmniej tak jest w CRF1000. |
|
|
|