|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  21.04.2021, 13:33 | #11 | 
| Moderator  |   
			
			Czyli chyba poziom głośności i sam w sobie dźwięk zależy od silnika/motocykla.  Tutaj może wychodzić negatywna strona uniwersalności Huzara. ps: w jakim sprzęcie go miałeś? 
				__________________ www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki | 
|   |   | 
|  21.04.2021, 13:33 | #12 | 
| Wylizał się  |   
			
			W Dębnie jest tylko jeden trampek z huzarem. Będzie gotowy na majówkę po małym remoncie. Ja mam założony, (nieprodukowany już) motad venom. | 
|   |   | 
|  21.04.2021, 13:39 | #13 | |
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   Cytat: 
 Oryginalny chodzi jak lodówka i nie słychać go z dala. Przeżyję że waży też tyle co lodówka.   | |
|   |   | 
|  21.04.2021, 18:22 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 43 min 57 s |   
			
			Miałem huzara w bandicie 1200 a dominatora w bmr r 1150 rt.  Bandit chodził w miare ładnie na tej wstepnej wkładce tłumiącej, dopiero po wyregulowaniu gaźników ( większe dysze wolnych obrotów i iglice w góre- wcześniej dziura od ok 1800 do 2coś obrotów). Rt 1150 wypierdziało wkład z dominatora po ok 3 tyś km. Nabijałem od nowa i nitowałem. Dźwięk....z dupy wylot- ni to pierdzenie ni to warczenie. Kolega sie nagimnastykował z tigiem zanim wyszło coś fajnego z dbkillera. W mojej ocenie huzar lepszy do tego kontakt i pomoc ze strony producenta bardzo na plus. Moze optycznie ciut za mały. Dominator dla mnie kicha. Pamiętajmy że mamy do czynienia z bardzo budżetowymi zamiennikami i troche zacięcia i gimnastyki w dograniu ich z motocyklami jest konieczne. | 
|   |   | 
|  21.04.2021, 19:20 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2013 Miasto: Żory 
					Posty: 224
				 Motocykl: RD07   Online: 6 dni 19 godz 37 min 14 s |   
			
			Z dwoma db kilerami jest ok i nie jest uciążliwy brzmi ok  . Bez db głośny jak przelot i tyle. Miałem i latałem przez 3 sezony i byłem zadowolony . 
				__________________ CZ 350>Jawa 350 TS2x Honda CBR 1000F sc21 jedna wersja Huricane > Suzuki GSXR 750W 94'> Suzuki TL 1000S>Yamaha R1 99'> Suzuki TL 1000R > Honda Africa Twin 750 RD07a> Yamaha XT 1200 Z Super Tenere | 
|   |   | 
|  21.04.2021, 21:17 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: okolice Warszawy 
					Posty: 1,446
				 Motocykl: CRF250L * T7   Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 50 min 55 s |   
			
			Jak ma być głośno i basowo, to miałem kiedyś tłumik od Junaka 901 w Derbim. Bardzo mi się barwa dźwięku podobała, dorobiłem mu tylko dodatkowy dBkiller bo lubię ciche tłumiki. Zmałpowałem po koledze co ten sam tłumik miał w Aprilli Pegaso 650. To nie jest całkiem przelot, w środku ma jakiś swój mały dBkiller. A najlepsze, że to ma homologację i kosztuje 120-250 zł w zależności od sklepu.
		 | 
|   |   | 
|  21.04.2021, 21:40 | #17 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Dominator czy huzar to wyroby tlumikopodobne, artystow metaplastykow, zwane dumnie tlumikami uniwersalnymi. Choc z technicznej strony takie cos nie ma prawa dobrze funkcjonowac. Za glosny dzwiek i dwa kilo mniej na moto placisz wiekszym spalaniem, gorszymi osiagami, czesto dodatkowym spalaniem oleju, a z biegiem czasu czesto rowniez uszkodzeniem gniazd zaworowych.  Czy warto czy nie warto musisz ocenic sam.
		 | 
|   | 
|  21.04.2021, 21:52 | #18 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
  Od siebie dodam, że wjazd z takim tłumikiem np. do Niemiec (ale i Austria, Szwajcaria i ogólnie Alpy) może spowodować duże kłopoty i bolącą kieszeń. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  22.04.2021, 10:59 | #19 | |
| Michał  |   Cytat: 
 Z drugiej strony wolno każdemu kupić co mu się podoba. Oby miał świadomość i informację wcześniej z czym to się wiąże. | |
|   |   | 
|  22.04.2021, 11:05 | #20 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Kupić może tylko te kominy nie mają papierów i za zachodnią granicą okaże się, że mamy cienki portfel i powrót lawetą do domu.
		 | 
|   |   |