| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2021 
				Miasto: PO / PSE 
					
				
				
					Posty: 27
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 dni 1 godz 1 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zastanawiam się.jeszcze nad tym modelem: 
		
		
		
		
		
		
		
	SZYBA OWIEWKA MRA TOURING HONDA XRV 750 1996- Parametry szyby: Model szyby - TOURING Kolor szyby - przyciemniana Wysokość - 350 (=OEM+40mm) Szerokość - 370 mm  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Giżycko 
					
				
				
					Posty: 175
				 
Motocykl: XRV 750 Africa Twin 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 11 godz 41 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeżeli chodzi o pękanie ta taka mra jest dużo lepsza niż mgg. Miałem taką mra plus deflektor. Do turystyki chyba najlepszy zestaw. Raz moto położyło mi się na ścianę i mocno zdziwiony byłem że szyba była cała po takim wygięciu, deflektor nie wytrzymał.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			 malarz 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam tą MRA + deflektor, wcześniej miałem MGG + niższy deflektor. MGG wyższa, ale węższa sporo i chyba to u mnie zaważyło o wymianie. MRA jest z cieńszego tworzywa (choć nie porównywałem), a na pewno bardziej elastycznego.  
		
		
		
		
		
		
			W zeszłym roku dojeżdżając nad morze wiało jak cholera i jadąc stówką pod wiatr potrafiła się z jednej strony zgiąć  , no nie wyglądało to zbyt fajnie, ale nic się nie stało. Gdybym nie miał deflektora, pewnie by się nie zgięła...
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Myślę, że pod względem aerodynamiki jest lepiej. Jeśli chodzi o samą ideę deflektora (chyba taka, żeby go w razie w zdjąć) no to nie zdarzał mi się demontaż (z lenistwa) więc chyba oprócz wyglądu nie ma tutaj zalet w stosunku do szyby. 
				__________________ 
		
		
		
		
	www.motopodroze.pl  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2021 
				Miasto: PO / PSE 
					
				
				
					Posty: 27
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 dni 1 godz 1 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2020 
				
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 dni 7 godz 44 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Do dostania np. tu https://www.bike-parts-honda.pl/hond...4/F_36/2/26465 
		
		
		
		
		
		
		
	na schemacie oznaczona numerem 21 Nut cowl setting 5 mm https://www.bike-parts-honda.pl/hond...ts/90111KW3003  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2020 
				
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 dni 7 godz 44 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jabolos 
		
		
		
		
		
		
		
	dziękuję.....szukałem i jakoś przeoczyłem ten schemat  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |