| 
			
			 | 
		#261 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2012 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 885
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#262 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W zakręty się wali jak jest mało powietrza z przodu. Kiedyś mało nie wy..bałem na zakręcie na szosowym moto z tego powodu. Sprawdź czy to to.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#263 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Mar 2021 
				Miasto: Siedlce 
					
				
				
					Posty: 8
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 8 godz 39 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			idę sprawdzić do garażu  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#264 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			4,4l 
		
		
		
		
		
		
			![]()  ?
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#265 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja w gorącej wodzie kąpany byłem i w listopadzie 2020 wziąłem 250L. Bo nie było jednoznacznie wiadomo czy będzie 300L.  Zdążyłem 350km nawinąć i zima naszła. Teraz tak troszku no wiecie ......:-) mam jakby wyrzuty sumienia, dlatego czekam z niecierpliwością jak dwóch kierowników się spotka 250/300 i ładny filmik sklecą : waga, wysokość siodła, prześwit, spalanie, obr.silnika na poszczególnych biegach , jakiś wspólny start na przyspieszenie , no i porównania typu ten sam podjazd, ten sam odcinek piaszczysty itd.  
		
		
		
		
		
		
		
	Kolega pisze 4,4l/100km . Mi wychodziło 3,6l/100km po lasach ale ja do pierwszego przeglądu nie odkręcam. Zawiecha na moje 93kg bez zastrzeżeń. Odczucia jak na Trampku XL600, tyle że 60kg mniej . Poprzednie LC4 640 waliło po łapach przy normalnej jeździe i wężykowanie przy wysokich prędkościach. Kierownica zdecydowanie za nisko , mam 180cm. Przywiązałem linke z ciężarkiem na końcu manety, moto na podnośniku. Odchylałem kiere od siebie do momentu aż ciężarek będzie najwyżej posadzki. Pomogło , ale i tak podwyższenie bedzie zrobione. Biegi pierwsze dwa za długie, na turystykę leśną także będą zębatki 13/42. Na razie ok. Wiadomo mocy powinno być 35KM , tym bardziej ciekawi mnie te 300L 27KM lepszy moment i ta krótsza niby skrzynia. Z kolei wyższy prześwit i wyższy środek ciężkości może być na minus. A i bardzo mi brakuje wyświetlacza zapiętego biegu. Miałem wiele moto i nigdy tego nie potrzebowałem , ale w 250L już zdążyłem zauważyć że czegoś takiego brakuje  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#266 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Mar 2021 
				Miasto: Siedlce 
					
				
				
					Posty: 8
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 8 godz 39 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Ostatnio edytowane przez Novy : 14.03.2021 o 22:29 Powód: Obróciłem zdjęcie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#267 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oooo, wyświetlacz biegów    
		
		
		
		
		
		
		
	![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#268 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Pozdr rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#269 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
I tak chcę zainwestować w podniesienie kiery. Nie wiem czy oto CI chodzi ale klamki sprzęgła i hamulca ustawiłem sobie tak jak łapa naturalnie  leży na manecie. Paluszkiem łapie. Klamki troszkę nisko leżą , a listki Acerbisa jakby troszkę je odsłaniają , ale od dołu więc jest ok. Generalnie Honda jako marka to kojarzy mi się z ergonomią, a każde moto do tej pory leżało na mnie jak "ulał". :-) . Ale CRF250L niestety moim zdaniem  ma problem z tym , że siedzi się za blisko kiery i kiera jest za nisko. Tak czy owak inne marki nie mają NIC.
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez jtd : 15.03.2021 o 10:24  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#270 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Warto/nie warto to subiektywna ocena. Gdyby była jakaś zmiana w roku modelowym, to pewnie warto. Ale tu mówimy o dokładnie tym samym modelu.  Zawłaszcza że rocznik produkcji w przypadku motocykla to nie to samo co w przypadku samochodu. Dawno wyleczyłem się z patrzenia na rok produkcji. Kupuje stan pojazdu, historię serwisową - bo to redukuje realne ryzyko kupienia szajsu. Sam rocznik nic nie znaczy. Więc, w mojej opinii, nie warto  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |