|  06.01.2021, 20:17 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Sosnowiec 
					Posty: 300
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s |   
			
			Szynszyllu jak ma działać ten kompensator - w miarę rozciągania się łańcucha ten szeroki język się wysuwa a cienki jest ciągnięty w dół przez sprężynę naciągową ? Czy oba elementy są ruchome i klinują się na klinie czy tylko 1 klin jest suwliwy ? PS. Na zdjęciach nowego napinacza widać że cienki język jest max. wysunięty ok 20mm i zblokowany drutem. Czyli po montażu nowego napinacza i łańcucha cienki język schowa się kilka mm i będzie wypychał ten gruby ? Widać to na fotografii  Sprężyna ciągnie poprzez dźwignie za cienki klin i w wraz z wyciąganie się łańcucha klin gruby mając wolną przestrzeń ma możliwość uniesienia się do góry. Czyli wystawanie klina cienkiego jest sytuacją poprawną w przypadku założyciela tematu. | 
|   |   | 
|  06.01.2021, 21:01 | #22 | 
|  |   
			
			Dokladnie. Im grubszy sie wysuwa tym bardziej waski sie chowa w blache.
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  06.01.2021, 21:08 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Sosnowiec 
					Posty: 300
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s |   
			
			To jak montujemy nowe łańcuchy i stare napinacze to musimy ten język cienki maksymalnie wypchnąć do góry, wcisnąć gruby i zblokować drutem ?
		 | 
|   |   | 
|  06.01.2021, 21:16 | #24 | 
| Wylizał się  |   | 
|   |   | 
|  07.01.2021, 07:01 | #25 | 
|  |   
			
			ja tez uzywam gwozdzika    
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  07.01.2021, 15:22 | #26 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Sosnowiec 
					Posty: 300
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s |   
			
			Czy założenie nowej uszczelki głowicy na ten niedoczyszczony lakier nie spowoduje jej szybkiego przepuszczania ? Chodzi i ten cycek z filmiku.
		 | 
|   |   | 
|  07.01.2021, 15:53 | #27 | 
|  |   
			
			
niebardzo wiem o czym piszesz. powierzchnie powinny byc czyste i rowne
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  08.01.2021, 04:04 | #28 | 
|  Zarejestrowany: May 2016 Miasto: Orzesze 
					Posty: 37
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 10 godz 31 min 28 s |   
			
			Na razie zmierzyłem tylni cylinder ... Cylinder OK - trzeba go będzie przehonować - nie ma rys, ale gładź jest już "gładka" w niektórych miejscach Pierścienie natomiast do wymiany - 0.6mm szczeliny na 2 pierścieniu (0.7 to limit) - przy kompresji trochę mniej niż 12 bar (silnik 650). Na górnym pierścieniu nie ma już nawet znacznika "R" Nie znam się - może tam olej dawal w miarę sensowną kompresję - ale może takie powinny być wyniki przy takim zużyciu pierścieni. Ciężko będzie znaleźć "graniczne" / "oryginalne" wartości wysokości głowicy - nie ma tego nawet w serwisówce, ale spróbuję porównać oryginalną uszczelkę z athen'ą, Na pewno uszczelki zamontowane 2 raz są po prostu "uklepane" - ale nie wiem czy to jest powodem tego że głowica przednia moim zdaniem jest zbyt nisko (wbrew opini Szynszylla - bo na zdjęciu w serwisówce ten maly klin jednak wystaje), Jak nie znajdę powodu - ale będzie taka sama wysokość przy starych ale wyczyszczonych uszczelkach to chyba jednak zaryzykuje i zmontuje całość na nowych uszczelkach i uszczelniaczach. Tak czy inaczej - muszę rozebrać też dół silnika bo koszty rosną, a jakby było coś nie tak z panewkami (nie mają luzu) to będzie podwójna wtopa, Mariusz | 
|   |   | 
|  08.01.2021, 10:08 | #29 | |
|  Zarejestrowany: May 2013 Miasto: Poznan 
					Posty: 2,539
				 Motocykl: RD04 Przebieg: kto wie   Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s |   Cytat: 
 Moja przemyślanie jest takie, że sam nie ryzykowałbym niewiedzy... postarałbym się znaleźć głowicę inną, niekoniecznie trzeba kupować (są mechanicy, handlarze) i zmierzyć porównawczo, żeby nie było "emocji" po złożeniu. 
				__________________ <br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. | |
|   |   | 
|  10.01.2021, 01:14 | #30 | 
|  Zarejestrowany: May 2016 Miasto: Orzesze 
					Posty: 37
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 10 godz 31 min 28 s |   
			
			Marcin dzięki za zdjęcia !!, A więc jednak chyba na nowym łańcuszku mały klin powinien być wysunięty powyżej szerokiego ? Dalej walcze z tematem - trochę czasu to zajmuje ... - może jutro uda się poskładać, lekko dokręcić na wyczyszczonych uszczelkach i porównać czy powodem był uszczelniacz, Czy nie wie ktoś może jaka jest średnica sworznia w TA 650 ? ... serwisówka podaje 20mm, a u mnie jest 18mm. Nie ma sensu pewnie porównywać do AT 750 - chociaż tam też powinien być 20mm. Co gorsza - Hayness też podaje 20mm - nie wierzę że i w jednym i w drugim jest pomyłka. W tym silniku jest coś nieźle nakombinowane ... na przykład pierścień "top" na tylnim garnku jest "prawie" dobry - szczelnia 0.35mm, a "second" ma szczelinę 0.60. "top" nie ma oznaczenia - chyba że się wytarło. Tak jakby pierścienie były z dwóch różnych kompletów. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wycieczka pomiędzy 25.3 a 10.4 | consigliero | Umawianie i propozycje wyjazdów | 9 | 22.03.2019 11:06 |