|  21.12.2020, 16:17 | #61 | 
|  |   
			
			To jeszcze ja, ja, ja    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  21.12.2020, 23:47 | #62 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  22.12.2020, 09:04 | #63 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Rzutem na taśmę. W każdym razie pifko ci wiszę. 👍
		 | 
|   |   | 
|  22.12.2020, 10:17 | #64 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2011 Miasto: Reguły 
					Posty: 796
				 Motocykl: Husqvarna FE 350   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 54 min 28 s |   
			
			no dobra... a ile trzeba $$ położyć na taką zabawkę (używaną) na początek żeby miało to jakiś sens?  PZDR Qter 
				__________________ Pije bro i palę sziszę... | 
|   |   | 
|  22.12.2020, 11:07 | #65 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2017 
					Posty: 792
				 Motocykl: ...............   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 3 godz 15 min 51 s |   
			
			5k zł.
		 | 
|   |   | 
|  22.12.2020, 12:29 | #66 | 
|  |   
			
			bym powiedział, że 5k to trza szczęścia mieć trochę   ja może nie mam  najczęstsze ceny jakie widzę to 6-8. fantica do remontu kupiłem dość tanio ale ja sam robię więc mnie robocizna warsztatu nie kosztuje. no i chciałem klasyka to mam... moja Beta kosztowała 7 z papierami ale też trzeba było zrobić co nieco - pamiętaj, że to są sprzęty niemal dwudziestoletnie w tych pieniądzach i całe swoje życie jeździły TYLKO w terenie. często są po dobrym jebnięciu o planetę. bardzo często mają połamane zadupki, błotniki, subframe - trza to dokładnie obejrzeć bo często są to elementy zintegrowane z airboxem, który też potrafi nieźle dostać po dupie przy 'przeciągnięciu' na kole. takie historie jak dobrze utrzymany stary trial to tylko jak sobie zrobisz: łożyska główki, uszczelniacze, łożyska kół, smarowanie wszystkiego, upewnienie się, że króćce są ok, lamele szczelne o ile rozrząd nie jest zadawany tłokiem, odnagarowanie komory spalania i tłoka, uszczelnienie magneto - to częsta wada starych trialówek - wilgoć wpieprza uzwojenia i przy kupnie pali na zimno ładnie - potem w terenie jest buuuuuuuuuuu..... i nie ma jazdy. pierdoły niby ale się nazbiera i jest tego trochę - fajnie się robi jednak bo rozbiera się niemal jak rower. kompletny przegląd zespołu sprzęgła polecam bo jeździ się CIĄGLE na sprzęgle - reparaturka zalecana na master i slave. oczywiście sprawdzić łożysko oporowe. samo sprzęgło w trialu jest bardzo żywotne i jebutnie przewymiarowane jak na przenoszoną moc ale oczywiście i ono jest nowe tylko raz. dobre opony kosztują k...wa fortunę  za to - zrobiony, nawet starszy trialik pożyje trochę bo to w zasadzie wiecznie kręci się na wolnych lub tuż powyżej. nawet na podjazdach nie kręci się tego jak crossa bo te silniki mają te swoje 16-20 kucy przy 250ccm ale kręcić jest bez sensu bo chodzi o to aby koło napędzało a nie ślizgało się. uważam że fajny dół jest jak na taki dychawiczny silnik a przy wadze mas wirujących około 4-5kg ciężko to zdusić choćby nie wiem co. jest duuuuuża różnica między 250 a 320 jak porównywałem jak idzie Strobusa Montesa. z drugiej strony mądrzy mówią, że najlepiej do nauki 125ccm - niedługo będę mógł porównać 125ccm na smallframe czy nie bardziej to poręczne. no i jeszcze charakterystyka silnika - moja Beta Rev3 250 ma jeden ze spokojniejszych pieców w trialach jak czytałem i faktycznie się to sprawdza. taki osiołek. fantic ma 220ccm ale rozrząd tłokowy i mimo bardzo dużego dociążenia koła zamachowego wkręca się jak głupi - nie mogę się już doczekać aż na nim wyjadę - to na pewno będzie zupełnie inna jazda. z kolei Montesa Strobusa ma znacznie wyżej główkę ramy i w zasadzie trochę jest taka endurowa przy mojej Becie. Beddie mówił, że jego gasgas txt280 jest dla niego za niski i za bardzo zadziera głowę. może taka Montesa i podobne to jest temat na takie przypadłości. no i oczywiście nowoczesne triale to jest przepaść do tych z lat 2000+ - cenowo również  nie mam przekonania co do 4t choć bardzo kusi mnie spróbować kiedyś Yamy Scorpa 125 w 4t - taki trialoszwędacz. to tak może komuś to pomoże, może coś rozjaśni. ja się tak wciągnąłem, że wciągnąłem młodego jeszcze i chyba sprzedam DRkę i GLa... na szosę wystarczy mi NC a reszta zabawy będzie na trialu. serio. odkryłem na 'stare lata' jazdę na nowo. jadę na godzinkę do lasu i morda mi się cieszy. nie łudzę się, ze będę robił splaty na 1.2m czy skakał jak Lampkin ale uczę się nowych rzeczy i jak uda mi się świadomie przejechać przez położonego jesiona wysokości przedniego koła to będę bardzo z siebie dumny. step by step. m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  22.12.2020, 15:08 | #67 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2017 
					Posty: 792
				 Motocykl: ...............   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 3 godz 15 min 51 s |   
			
			
Trochę szczęścia było ale i ryzyka. Ogłoszenie z FB i takie tam... Z papierami do rejestracji. Do ceny trochę ponad 1k zł na doprowadzenie do przyzwoitości tj:łożyska kół, teleskopu, łączniki wahacza, dźwigienka i czujnik stopu, świeca, płyny i ogarnięcie elektryki.
		 | 
|   |   | 
|  22.12.2020, 16:29 | #68 | 
|  |   
			
			To ile matjasie za tego GLa?   | 
|   |   | 
|  22.12.2020, 18:06 | #69 | 
|  |   
			
			O nienie   jeszcze kurde nie dojrzałem  Tanio nie będzie to pewne. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  22.12.2020, 18:16 | #70 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Stare triale są przepaścią dziś w stosunku do nowych, ale na nich też można robić fajne rzeczy https://www.youtube.com/watch?v=Vws4d1LO0S4
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   |