| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2020 
				
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 11 godz 1 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam wszystkich. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jeśli nie to miejsce to proszę o przeniesienie. Jestem tutaj swiezakiem i szukam pomocy rozmowy wsparca/ porady trochę ojcowskiej:-) Jestem zdecydowany na AT jednakże pojawia się wewnętrzna rozterka. Wcześniej jeździłem wyłącznie enduro i czekam za odbiorem prawka w związku ztym jestem zielony jak łąka. Oto kila pytań jakie mnie nurtuje. Zastanawiam się nad Afryczka i z tego co wyczytałem warto patrzeć na rok powyżej 2018 bynajmniej duży wyświetlacz. Poprawione kilka rzeczy jak skrzynia trochę zawieszenie, koła, rama, niby wyświetlacz ale z tego co tu czytam też szału nie ma. Raczej jestem zdecydowany na DTC. Jednakże z racji zapału do lasów itp zastanawiam się czy nie szukać adventure sport. I o to jest pytanie czy warto dopłacać za wyższa AT. Dodam że z założenia chce latać na jakieś wyprawy z żoną więc kufry itp w pewnie zgłoszę się do kolegi z forum. Wypady na szutry na pewno się zdążą. Kupię pojeżdżę i kupię może 2kpl opon typowo w teren. Kolejna rozterka czy zabardzo mnje nie pochłonie to wszystko bo to już jednak literek. Ale wydaje mi się że jeżdżąc ostrożnie będzie si. Co sądzicie? Dwa że już miałem 2 po żadne dzwony autem skończone kasacja. Informacyjnie. Mam 28 wiosen. 184cm wstostu i stery 95 kg na sucho. Nie dotarłem jeszcze do zakątków forum odnośnie ciuchów co warto co nie wyczytałem że tu raczej nie szczędzić. Gdyby ktoś miał jakieśpodpowiedzi to z chęcią poczytam. Być może polecicie jakiś sklep lub zestaw z Ali. Liczę na wyrozumiałość z racji swiezaka i wasze opinie. Ponieważ nie znalazłem żadnej rozmowy w podobną nym kontekście. Z racji tego że świeży na drodze może polecicie jakies dodatkowe szkolenie lub z kimś się uda spotkać i trochę pojeździć co mnie skoryguje co robię ujowo. Pozdrawiam Jakub  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ATAS ma lepsze zawieszenie jeśli chodzi o jazdę we dwoje. Ale ogólnie to ciężki sprzęt do jeżdżenia po bezdrożach. Do latania samemu po lasach kupuje się co innego 
		
		
		
		
		
		
		
	  Z Twoim wzrostem ogarniesz jej wysokość zakładając, że jesteś symetrycznej budowy. To prawda, że poprawiono trochę rzeczy o 18 roku ale są i egzemplarze z 16-go gdzie użytkownicy tematy pozałatwiali. ATASA przed 18-tym nie było nie wliczając oczywiście produkcji na koniec 17-go.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=37914 
		
		
		
		
		
		
			Nat z zawiasen ATAS. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2020 
				
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 11 godz 1 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na tą chwilę mam ktm 520 stary ale jary. Tylko znowu remont się szykuje. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Wize że kolega ma pomarańcze w domu. Też się zastanawiałem ale trochę dobija mnie awaryjność. Napinacz trzeba wymieniać z hydraulicznych na stare i mam znajomego co silniki zmieniał i jakoś mi przeszło. No i przeraża mnie moc jak na początek chyba stanowczo za wiele. A co sądzicie o zwykle Afryce i ewentualnej zmianie sprężyn z tego co wiem to koszty do 1500zl. Tyloo prześwit inny? SA wam znane jakieś różnice oprócz wysokości zawieszenia oraz kilku dodatków które i tak mają różne opinie. Orurowanie w orginalne to wieszaki do świateł. Manetki grzane to ponoć słaby twór. A stopkę centralna można zanabyc z Ali za jakieś 300-400zl. Jeszcze jedno pytanko po 2018 wszystkie AT wychodzą na elektronicznej manetce? Takowa znalazłem : https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...medium=android I found this offer at mobile.de: Honda CRF 1000 DCT AfricaTwin ADVENTURE SPORTS First Registration: 02/2019 Mileage: 8.700.km Fuel: Petrol Power: 35.kW.(48.Hp) Price: âŹ9,999 Tylko się dogadać to jakaś masakra niby po dzwonie. Ale co jak z czymś coś więcej się dowiedzieć to ciężko. Ostatnio edytowane przez wierny : 18.08.2020 o 18:39 Powód: Połączenie postów  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2019 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 271
				 
Motocykl: CRF 1100 DCT 
Przebieg: 42000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 12 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gdybym był wyższy, brałbym ATAS, nie ma to jak oryginał a nie jakieś przeróbki. Zakładać te dodatki oddzielnie to zawsze wyjdzie drożej. Wszystkie AT po lifcie mają elektroniczny gaz co skutkuje droższymi oryginalnymi grzanymi manetkami. Ta z ogłoszenia jest zdławiona do 48 hp.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2017 
				Miasto: Marynino 
					
				
				
					Posty: 540
				 
Motocykl: NAT`18 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pi 2018 skutkuje droższymi manetkami ? Skąd taka bzdura ? Dla szwagra pytam... 
		
		
		
		
		
		
			Mam 2018, gaz bez linki, manetki tańsze ![]() Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2020 
				
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 11 godz 1 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ty AK sobie szukam i szukam przeglądam różne propozycje sprzedaży i zgłupiałem. 
		
		
		
		
		
		
		
	Moto to nib ATas 2018 na dużym wyświetlaczu. I najbardziej mnie zastanawia o co chodzi z felgami że przerobione na bez dętkowe. Myślałem że ten model miał już to poprawione a 2 gościu pisze o zmienionych sprężynach tylko podlug wcześniejszych wypowiedzi chyba brak sensu. https://www.olx.pl/oferta/honda-crf-...5-IDG0i5D.html  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przerobione bo sam sobie pewnie taśmą zakleił jak wielu z nas. Wszystko jest tu na forumie opisane 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez Emek : 19.08.2020 o 13:38  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2017 
				Miasto: Marynino 
					
				
				
					Posty: 540
				 
Motocykl: NAT`18 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| ATAS 2018 Duzy przeglad 24 tys - musi byc Honda? | Radek Krakow | NAT - Warsztat | 2 | 27.08.2019 21:24 | 
| Instalacja przedniego koła w ATAS 2018 | Marek_CBRXX | NAT - Warsztat | 10 | 16.09.2018 22:16 |