| 
			
			 | 
		#441 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: May 2020 
				
					
				
				
					Posty: 15
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 20 godz 33 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			4.7? 5.5? Mija wciąga w trybie mieszanym 6😋 ale się nie szczypie z Afryką 😁  
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#442 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jest norma. Moja ATAS w manualu przy klepaniu do 100 bierze 4,6L ale do tego jak dodam trochę autostrady to wychodzi 5,5L
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#443 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#444 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Yep, atas z DCT.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#445 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			100.032km kolejna wymiana oleju po 13.000km, przy poprzedniej dałem śruby spustowe z magnesem bo to daje dobry obraz stanu silnika i skrzyni biegów, po 13.000km brak jakichkolwiek opiłków na magnesach... jak na silnik z zintegrowaną skrzynią to super wynik na pewno ma tutaj znaczenie, że to wersja DCT bo raczej trudno źle wrzucić bieg i pozgrzytać "trybami"  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() silnik jest na prawdę nie do zdarcia, pomimo przebiegu pracuje jak nowy, nie bierze oleju jak na razie nic się nie dzieje.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#446 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#447 | |
| 
			
			 BANDA LUBLIN 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 4,110
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: Kręcony 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 23 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#448 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mdxmd ile razy robiłeś inspekcję luzów zaworowych? korekty były?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#449 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam, co prawda w NC 8.5k ale zawory słuchać jak szlag i chyba nie będę czekał do 12k na regulacje tylko zrobię to zimą.  
		
		
		
		
		
		
			Ciekaw jestem tej statystyki na takim dystansie. M 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#450 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
sprawdzane były tylko raz przy w okolicy 75.000km, wszystkie w tolerancji, wydech  na dolnej granicy podciągnąłem o 0.02mm na środek... to wszystko teraz znowu wypada sprawdzić może w zimie się za to wezmę. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Z tego co obserwuję to motocykl jest "wyliczony" na dużo bardziej intensywną eksploatację i interwały są przewidziane z uwzględnieniem złotego środka, dlatego użytkując nazwijmy to turystycznie nie wydaje mi się konieczne aby trzymać się sztywno przebiegów (oprócz oleju silnika) ale to już decyzja indywidualna dla każdego. wracając do spalania, wczorajsza trasa ok 200km po wschodnich rubieżach RP wynik z modułem rapidbike easy, bez niego nie udawało mi się zejść poniżej 4L/100km, śmiało mogę potwierdzić iż to dobra inwestycja chociaż widziałbym w nim dwie poprawki do wdrożenia w przyszłości. Jedna to możliwość wyłączenia bez ingerencji w obudowę druga to powiązanie układu z funkcją temperatury zewnętrznej, rapidbike genialnie się sprawdza w warunkach "lato" gdy temperatury są powyżej 15st.C, poniżej tej temp. warunki spalania mieszanki są na tyle dobre, że podbijanie AFR nie ma wg.mnie sensu. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.09.2020 o 14:53 Powód: pomyłka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |