| 
			
			 | 
		#191 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2013 
				
					
				
				
					Posty: 90
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 7 godz 36 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli to nie pomoże to sprawdź dokładnie gmole - czy są dobrze założone, dokręcone. A najlepiej je ściągnąć i zobaczyć czy bez nich problem występuje.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#192 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tyle ze gmole w ogóle nie łączą się z systemem kierowania, ale tez sprawdzałem , są symetrycznie założone . A teraz do użytkowników , słyszy ktoś ćwierkanie z przodu, myślałem ze to łańcuch, ale ponoć to jakiś zawór od przepustnicy ![]() Pan Marek obstawia tez oponę , może jak opona będzie wyważona dynamicznie to problem zniknie Jutro zobaczymy też co daje izolowany kolektor  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#193 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2017 
				Miasto: Marynino 
					
				
				
					Posty: 540
				 
Motocykl: NAT`18 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak czytam ochy i achy, zastanawiam się, po co inne moto tego typu na rynku 😎 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#194 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bez sekundy zastanowienia wziąłbym crf1100
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#195 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Po tym jak na niej usiadłem, to już nie byłem tak przekonany jak po tym samym na ATAS1000. 
		
		
		
		
		
		
		
	Za to po tym jak siadłem na bestię, nie miałem już wątpliwości. Teraz powiem,że bestią łatwiej się lawiruje w korku niż AT, silnik na wolnych obrotach idzie gładziutko, AT często wymagała półsprzęgla w takim samym zakresie. Sprzęgło linka a sprzęgło hydraulika to jednak 2 różne ligi. A najlepsze na koniec bestia oddaje moc liniowo jak AT, tylko od 5 tys. robi to o wiele szybciej niż AT  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#196 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kilka modyfikacji 
		
		
		
		
		
		
		
	1. Obniżone o 15 mm podnóżki SW - teraz i ugięcie kolan ok i na stojąco ok 2. Izolowany kolektor wydechowy - nie ma już tego żelazka przy nogach, nawet przy dziejących 36 stopnia, dało się jechac w jeansach w mieście . 3. Szyba powerbronze, 2x wyższa niż oryginał - teraz idealna 4. Filtry przed wlotowe- pył niestraszny Dzisiaj tez pierwszy raz wykorzystuje zakres 6-8 tys. Ja pierdole tyle mogę powiedzieć , ale ciagle liniowo, to jest kurna jak jakies extasy albo inne niebo, trzeba tylko uważać żeby to wyhamować hehe. Od 13 ciagle banan na ryju ![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#197 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tym dynamicznym wyważaniem tak się nie podniecaj. Niczym nie zrobisz tak dokładnie jak dobrą statyczna wywazarka i odrobina cierpliwości.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#198 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to może , ale ja już cierpliwości nie mam, wyszło niedowazenie 30 g
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#199 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Opona wyważona , felga prosta, zawieszenie dobre,zostało to włoskie gówno.  
		
		
		
		
		
		
		
	Nie kupujcie pirelli to druga opona z tej samej stajni co się nadaje na śmietnik . Trudno trzeba wypróbować coś innego. Najlepsze, ze wg KTM opona ponoć nie podlega gwarancji, chyba ze Pan Marek załatwi inaczej. Będę się narazie wystrzegal jak ognia 68-78 km/h, od razu 150  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#200 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 35 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Daj namiary na ten śmietnik gdzie te opony wyrzucasz .
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |