| 
			
			 | 
		#1231 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ptaszki znowu ćwierkają o CRF850L: https://www.motorcyclenews.com/news/...-middleweight/
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1232 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo dobry kierunek byle nie za blisko mastodonta.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1233 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niby gadają o bazie silnikowej z nc... ale render tego nie potwierdza. 
		
		
		
		
		
		
			Dawno mówiłem ze jakby tak był ncek z 850ccm i z 70 KM z 21â i jakimś sensownym w miarę zawiasem to byłoby fajno. Tutaj silnik wyglada na zwykły afryczny ale może to tylko taki projekt z kompa? 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1234 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
photoshop niestety...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1235 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 334
				 
Motocykl: Tuareg 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 dni 16 godz 10 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja właśnie prędzej zamieniłbym swoją CRF 1000 na taką 850 niż na 1100, tylko żeby do mniejszej nie władowali gorszego zawieszenia, hamulców itd., bo przestaje mieć wtedy sens zamiana na nowy, mniejszy model.  
		
		
		
		
		
		
		
	Czekam na jakieś konkrety.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1236 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			CRF850 wcale sensu nie ma w mojej ocenie. Co z tego wyjdzie? 70-80 konny zdechlak o 10 kg lżejszy od litra. Niewiele to zmieni. CRF500L z niewielką masą to w mojej ocenie byłby strzał w dychę. Piec gotowy i sprawdzony już jest.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1237 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2019 
				Miasto: Leszno 
					
				
				
					Posty: 33
				 
Motocykl: Aprilia RSV 1000 Tuono '04, Yamaha XS 400 brat '81, Africa Twin '19 
				
				
				 
Online: 15 godz 46 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moim zdaniem będzie miało sens o ile będzie zbudowane w myśl Tenery 700. Minimum elektroniki, silnik, zawias, masa i NISKA CENA! 
		
		
		
		
		
		
		
	Trenera otworzyła zupełnie nową rzeczywistość w segmencie średniaków i na razie ma monopol. Nikt nie jeste stanie dorównać. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1238 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 585
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			IMHO będzie klika odmian, ale nawet tej "Adventure" będzie bliżej do dzisiejszego NC'ka X niż do Tenery 700. Z CRF1100 (moc / masa, elektronika, zawieszenie, itd.) mała Afryka będzie bardzo luźno spokrewniona.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Lista ignorowanych uaktualniona. Forum ponownie nadaje się do czytania   
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1239 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekaw jestem ile te fabryczne gmole wytrzymają ale mam wrażenie, że po pierwszym teście (oby do niego nie doszło szybko) przejdę na takie: https://www.fullgarage.pl/honda-crf1...ture-sports-3/ 
		
		
		
		
		
		
		
	Ten producent ma bardzo dobre opinie. Ktoś z Was może testował na CRF1000?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1240 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Teraz oryginalne to robione są dla Hondy przez Touratech, czyli maja wszystkie ich wady i zalety. Czyli bardzo słaba góra , ale za to bardzo prosty demontaż oparty na mocowaniu pośrednim do którego przykręca się gmole- o wiele to łatwiej to zdjąć niż wszystkie inne gmole. Jeżeli chodzi o alternatywę to można rozważyć Hepko-Becker  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |