| 
			
			 | 
		#111 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			U Skyseby.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#112 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Radom 
					
				
				
					Posty: 73
				 
Motocykl: LC8 990 AdvR 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 40 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mirek napisz po testach jak ta opona.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#113 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#114 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Ostrów maz 
					
				
				
					Posty: 310
				 
Motocykl: Dzik 950 
Przebieg: 120000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 4 godz 43 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mirek ja jeżdżę na tych oponach i przód strasznie łapie shimy powyżej 120. Z Amorem skrętu jest trochę lepiej. Opisz proszę swoje wrażenia.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#115 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mirek, tak patrzę i czytam. I myślę że może kiedyś i mnie to dopadnie jak gotówki będzie zbywać. 950/990 zawsze bardzo mi się podobał, tak wizualnie. I chorowałem na ten sprzęt ale jakoś tak nigdy się nie złożyło. 
		
		
		
		
		
		
		
	Siadłem ostatnio na 990 - w zasadzie silnik, oddawanie mocy jest trochę zbliżone do mojego DL1000, mowa o asfalcie. Tyle że w DLu po przeróbkach jest całkiem kulturalnie od 2500rpm na biegach 1-4, 5-6 to raczej od 3500.. W DLu mam zmienione przełożenie z 17/41 na 17/43 - bo biegi były tak długie że 6 można było wrzucać od 130 kmh, teraz od około 115-120. Jedynka też była za długa często, co przy narowistym silniku powodowało pewne utrudnienia na małych rondach np. Wyważenie motocykla zupełnie inne -widać że w KTMie dużo i dobrze nad tym pomyśleli, duży DL to trochę krówka mimo tej samej masy. Ale na przelotach asfaltem (a tak w sumie jeżdżę) nie zamieniłbym dużego DLa na 990. Inny komfort i ochrona przed wiatrem, za to lubię V-Stroma. A jak jest z promieniem skrętu (jak siadałem to coś mi się zdawało że nie za bardzo..?) i spalaniem tak w jeździe mieszanej (trasa miasto?)? W litrowym DL czego bym nie robił jest 6 do 7,5 - najczęściej przedział 6,3-7. To grzanie silnika to znaczny problem w upały w mieście? W DL mam 5 kresek temp, i nawet przy 35 stopniach w korku nigdy nie zapaliła mi się 4 kreska, na 3 załącza się wichura i robi swoje, standardowo są 2 kreski. Zapytuję Was z ciekawości, może jako przyszły poszukiwacz podobnego Kata. Gratuluje maszyny, niech cieszy! Pozdrawiam Marcin  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#116 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Ja nigdy nie lubiłem zapie...ć po autostradach na moto, właściwie to zawsze ich unikam więc dla mnie prędkości przelotowe to do 120 km/h - po zainwestowaniu w deflektor jest naprawdę dobrze do 140 km/h - więcej nie jechałem a właściwie nie potrzebowałem na Dzidce. Grzanie - silnik się "podobno" strasznie grzeje i jajka robi z bekonem w korkach i wolnej jeździe. Ja nie odczułem - nigdy nie włączyła mi się 5 kreska (oprócz momentu restartu kompa czyli 15 minutowym postojowym chodzeniu silnika - ale wiatrak działa dobrze i szybko zbił temperaturę w upale i do tego w garażu a więc bez wspomagania wiatrem). W offie czy wolnej jeździe jest ok. Wyważenie - jak dla mnie b.dobre. Promień skrętu według moich odczuć słaby, chyba gorszy niż w AT/TA ale to subiektywne odczucia a nie naukowe pomiary ![]() Generalnie Dzidka jest według mnie genialnym motocyklem - tylko qrwa to spalanie koło 8 litrów...może teraz po włączeniu sond się zmieni ale na razie nie dotankowałem po ostatnim lataniu więc nie wiem jeszcze czy w ogóle jest różnica. Marcin - to naprawdę fajne motóry ![]() Co do Motozów - po pierwszych 120 km w różnych warunkach - asfalt, piach, trawa - i mokra i sucha, błoto, glina, koleiny - na asfalcie na razie zachowawczo ale jest powyżej 120 km/h glośna, tzn. głośniejsza niż Scorpiony, na mokrej trawie w miarę choć jestem trochę zawiedziony, na szutrach i piachach b.dobrze, w koleinach ładnie wyłazi, w błocie dostatecznie a glina zabija trakcję po paru metrach (chyba za mało odkręcałem bo się nie chciała dobrze oczyścić a i mój przód TKC nie pomaga). Na razie tyle spostrzeżeń  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#117 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki Mirku za opinie! 
		
		
		
		
		
		
		
	Co do sondy lambda - u siebie mam PowerCommander i wydechy Leo. Kombinowałem bardzo różnie, różne mapy, włączenie i wyłączanie sond etc. Efekty w paliwie to plus minus 0,5L   Najlepiej jedzie (kultura pracy, dynamika) na standardowych tłumikach i bogatej mapie Dynojeta dedykowanej pod mój rocznik. Na Leo teraz robię mocniejsze db-killery (takie krążki w dolot jak w niektórych Leonach są) bo dla mnie są za głośne - ale są z 7kg lżejsze niż oryginalne rury. I są bardzo ładne   I napiszę / rozrysuję sobie pod nie mapy bo już poznałem specyfikę silnika, na Leonach z fabrycznymi dbkillerami palił nieco mniej (6-6,5) niż na oryginale, na niskich obrotach trza było dolać do 10% paliwa ale powyżej 4 tys po 5-7% zdejmowałem i ładnie to chodziło. Tylko trochę głośne nadal jak dla mnie. BTW - kolega ma 990 z Akrapami - na oryginałach palił mu 6-6,5, na akrapach bez db killerów 7,5-8,5. I mówi że nie ma opcji mniej ale on mocno odwija w terenie. Drugi ma jakieś tez przeloty, chyba Arrow i także pali mu 8. Także nawet jak zmienisz mapę, włączysz sondy (które same ci mapy w pełni nie skorygują - nie licz na to) to na 5,5L na 100 nie licz ![]() Ale można kombinować, ja generalnie używając PowerCommandera raczej będę miał sondę włączoną - bo daje ona jakieś korekty i raczej nie pozwoli wyjść poza bezpieczne wartości (co po jej wyłączeniu jest możliwe). Pozdrawiam zimny  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#118 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 KTMy nie skręcają (990, 690...)! Trzeba dupą zarzucać, najłatwiej się o tym przekonać w korku w dużym mieście...tam gdzie afryką się manewrowało między puszkami bez stresu na pomarańczy zdarzało mi się łamać na 3, bo zapomniałem o promieniu skrętu... Spalanie...ciężko było mi uzyskać poniżej 8l/100 (wydech 2w1 z końcówką GPR bez killera), gdzie przy identycznym stylu jazdy na NAT (z końcówką Ixil'a bez killera) ciężko mi uzyskać wynik powyżej 6l... Wiem, że w lc8 miałem za bogatą mieszankę, ale jakoś nie miałem chęci do grzebania w mapach... Grzania strasznego nie doświadczyłem, ale wydech miałem poprowadzony dołem... Wiatrak włączał się częściej niż w XRV i podobnie jak w NAT. Z zerojedynkowością też walczyłem (albo próbowałem, większa zębatka z tyłu odrobinę pomogła), ale w 2 osoby po mieście to nadal była męczarnia...kminiłem jeszcze nad zmianą rolgazu na łagodniejszy... Ten sprzęt musi zapie.dalać... Przeloty na większe odległości też jakoś bardziej męczyły - słabsza ochrona przed wiatrem (mimo wysokiej szyby + def łbem rzucało), narowisty charakter + za głośny wydech...tankowania co 200km do 2 baków...no nie dogadałem się ze sprzętem...ale fakt fajnie wyglądał i był mega wysoki (idealny dla mnie), ale na tym koniec zalet (imho   ).
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#119 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			U mnie w gaznikowcu spalanie 6,5l/100 to samo kumpel razem latamy na superenduro i manetkę odkręcamy mocno nawet jak nie trzeba
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#120 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W moim gaźnikowcu 950 ADV w trasie spalanie też oscyluje w okolicach 6.5l. W terenie - wszystko, w ruchu miejskim nie ma sensu mierzyć.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |