|  02.09.2019, 00:35 | #31 | 
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |   
			
			
Mam 187cm. wzrostu. Sprzęt jest idealny dla mnie na asfalt. Chociaż w planach mam zamiar go obuć w bardziej terenowe/uniwersalne opony i zwiedzić np. Gruzję. Silnik jest rewelacyjny, ergonomia bez zarzutów. Kanapa spoko, ale na dłuższe przeloty spiżowa dupa daje radę   . DCT, rzecz gustu. Ja mam i chwałę, ale z manualem też jest (podejrzewam) super. Cóż gadać, Honda to Honda. Niestety, 04 sprzedałem, ale wiele się na niej nauczyłem. 
				__________________ Serdecznie pozdrawiam. Romek T. | 
|   |   | 
|  02.09.2019, 09:14 | #32 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			A oni go jeszcze robia? Na stronie Hondy jest tylko rocznik 2016
		 | 
|   |   | 
|  02.09.2019, 09:45 | #33 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Spotkałem teraz chłopaków co tym Pamir objeżdżali. Powiem, że masy tego nie czuć a wręcz subiektywnie wydaje się lżejsza od Afryki. Gdybym stał przed wyborem turystyka Afra/Crosstourer to ani chwili bym się nie wahał i brał CT. W teren nadaje się tak samo do doopy jak Afryka za to na szosie bije ją na głowę. Komfort o niebo większy i jazda z pasażerem nie boli tak jak w AT. Piec chodzi bajecznie, zapas mocy i momentu ogromny. Taki GS od Hondy. Jak dla mnie super.
		 | 
|   |   | 
|  02.09.2019, 10:59 | #34 | |
|  |   Cytat: 
 Z tym odczuciem masy to trochę cię poniosło... jednak, silnik ma cug od dołu po czerwone, praktycznie liniowy, po winklach jest mega neutralny jednak troszkę siły potrzeba żeby go przerzucać z winkla w winkiem, kardan troszkę czuć, przy przyspieszaniu lekko podnosi tył, ale jest 10000razy lepiej niż w straych GS za to gorzej niż w xtz 1200. Zaskoczeniem dla mnie było zawieszenie, na dziurawych asfaltach spodziewałem się, że będzie tłuklo, a tu było naprawde komfortowo, do tego nic nie tracił na szybkich winklach. Ogólnie moto nie dla mnie i obawiam się, że do jazdy bliższej by sie po prostu szybko znudził, jest do przesady poprawne w każdym calu, co do dalekiej turystyki jest plusem, na miejscu może być wadą. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | |
|   |   | 
|  02.09.2019, 11:10 | #35 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Obaj wiemy, że to wielka i ciężka krowa. Subiektywnie wydaje mi się lżejsza bo mam pewniejsze podparcie dla nóg. Do turystyki miód a na miejscu to i tak lepsza okazuje się słaba i lekka 250 niż mocna AT   . | 
|   |   | 
|  02.09.2019, 11:11 | #36 | 
|  |   
			
			Chyba, że ma się 192 i ponad 100kg.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  02.09.2019, 11:15 | #37 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			To bez znaczenia. Po ruskich górach chłopy Twoich gabarytów latają na XR250.
		 | 
|   |   | 
|  02.09.2019, 11:19 | #38 | 
|  |   
			
			Dla mnie ma miałęm drz400 i po kilku wyjazdach nie mogłęm na nią patrzeć... jak na nią wsiadałęm to tak jakby mnie ktoś w dyby zapiął...mimo to że miałę podniesioną kanapę i kierę. Każdu lubi co innego, ja lubie się dużymi w terenie męczyć, inny małymi na asfalcie. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  22.01.2021, 20:28 | #39 | 
|  |   
			
			Tyran masz jeszcze crosstourera,dużo na budziku,jakieś awarie?   
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  22.01.2021, 21:13 | #40 | |
|  |   Cytat: 
 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | |
|   |   |