|  02.07.2019, 01:01 | #131 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: okolice Warszawy 
					Posty: 1,446
				 Motocykl: CRF250L * T7   Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 50 min 55 s |   | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 08:41 | #132 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s |   Cytat: 
  - choć uważam, że RFS EXC400 też robi robotę  - tylko trudno o dobry egzemplarz. Mam chęć popróbować wr250r lub CRF250L , choć czuje że to będzie rozczarowanie po KTMach. | |
|   |   | 
|  02.07.2019, 09:24 | #133 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			Jesli juz- to WR 250 R  , a najlepiej zadbaną XR 400 z czerwonym guzikiem   Nie będzie dużego rozczarowanie po exc 400 Babel , Ty się krecisz wokół komina . Wrka bylaby lepsza od exc 400 do średnich wypraw i wokół komina 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 02.07.2019 o 09:33 | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 10:06 | #134 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s |   
			
			No właśnie bym coś zmienił z tym kręceniem wokół komina - starzeje się   chyba. Jak dotąd Freeride ze swoimi właściwościami jezdnymi przy moim wzrosiecie jest ideałem - ale 2T nie da się latać przelotek a i zasięg mizerny przy jego spalaniu  Zawsze był moim marzeniem Freeride 250R odkąd zobaczyłem film: https://youtu.be/HUlSuCesDNg - polałem przeszło rok , wjechałem na wszystko co sie da w mojej okolicy - popróbowałbym czegoś nowego   | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 12:35 | #135 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Babel jakie interwaly serwisowe ma freeride 250 ? I jaki jest realny zasięg na zbiorniku ? 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 12:49 | #136 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			50 godzin. Baniak 7 litrów. Jak miałem 300 w dwupaku i baniak 11 litrów to paliwa starczało na max 2 godziny pałowania.
		 | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 14:03 | #137 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s |   Cytat: 
 Tłok - zmieniłem po 103 mth i się wszyscy śmiali że otwierałem  Dół silnika - jest taki sam jak w exc300 - w mojej ocenie korba nie do zajechania ( freeride teoretycznie ma 25 KM a 300 trochę więcej  ) Jak czytam fora - to średnio 200 mth tłok zmieniają . Ja by jednak został przy 100 - 120 mth ( to tylko 400 zł) a silnik prosty jak w WSK ( freeride nie ma zaworu wydechowego) Olej w skrzyni niby manual mówi o 50 h - ja zmieniam to częściej ok 20mth Pali - jak zapaierd..c - to pewnie z 9 - 10 litrów - jak latam tak trochę podjazdów trochę szutry - 7,5 - 8 na 100km Tylko że mój ma inny dyfuzor - i gania aż miło - niejednokrotnie na przelotce potrafi mi na gumę pójsc z wyższego biegu A bak 7 litrów No 2T lata się specyficznie - nie da się jak drz czy exc - trzeba zapinać   Ostatnio edytowane przez Babel : 02.07.2019 o 14:41 | |
|   |   | 
|  02.07.2019, 14:43 | #138 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2013 Miasto: Wrocław 
					Posty: 175
				 Motocykl: Tenere 700 Przebieg: 81000   Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s |   
			
			Jako posiadacz wr250r służę informacją na temat tego sprzętu.
		 
				__________________ Africa Twin rd07a oraz WR250R | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 18:20 | #139 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2015 Miasto: KRASNYSTAW 
					Posty: 221
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s |   
			
			
Ja mam zamiar nabyć taka WR w przyszłości więc: -jak z jazdą po asfalcie? -jakie optymalne prędkości przelotowe? -czy da się pojechać tym gdzieś dalej po małych modyfikacjach, typu większy zbiornik, mocowanie bagażu itp? -czy rzeczywiście interwały serwisowe są dość długie? -jak brak gumowego zabieraka na tylnej zębatce wpływa na zużycie łańcucha,zębatek, wałka zdawczego przy jeździe asfaltowej? Chyba na razie tyle   | 
|   |   | 
|  02.07.2019, 21:55 | #140 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2013 Miasto: Wrocław 
					Posty: 175
				 Motocykl: Tenere 700 Przebieg: 81000   Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s |   
			
			ad1) jazda po czarnym jak na każdym innym moto o małej pojemności ad2) między 100-110 jest ok ad3) da się bez problemu, kilka razy zrobiłem na raz po 600-700 km po asfalcie na dojazdówkach ad4) olej co 6k, swiece co 12k, zawory co 40k ad5) bez problemu, zapinanie jedynki bez uderzenia gładko na miękko - to nie xt660. Dobry napęd wystarcza na ok 20-25k 
				__________________ Africa Twin rd07a oraz WR250R | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |