| 
			
			 | 
		#821 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie, po co znowu ta gównoburza? 
		
		
		
		
		
		
		
	Jedni lubią Hondę inni BMW, a jeszcze inni KTM. Po cholerę sobie dogryzać.. Jak dzieci...  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#822 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			piszcie na temat....  co ma do tego BMW... a jeżeli już to który model  
		
		
		
		
		
		
		
	 ?  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#823 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jeśli miałeś problem z wolnymi obrotami to ja bym zaczął od wyczyszczenia przepustnicy. Póżniej poczytał co to zawór IAC, minimum air flow itp.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#824 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 nie miałem problemu z wolnymi obrotami, rozmawiamy teoretycznie o synchronizacji co ma do tego IAC ? czy inne ładnie brzmiące z ang. parametry, na szczęście samym myśleniem jeszcze nikt niczego nie popsuł   stwierdzam iż śruby do regulacji podciśnień są. Pytanie tylko na jakim etapie są ustawiane wg.jakich kryteriów oraz w jaki sposób następuje regulacja tych parametrów skoro manual nie przewiduje tej operacji....  stwierdziłem także, że możliwe iż regulator wolnych obrotów (a jest to by-pass zwykły)   jest jeden dla obu cylindrów więc łączy kanały ssące pozwalając jednocześnie na wyrównanie ciśnień, ale idąc tym tropem to po co robić dodatkowe śruby regulacyjne.....rozważamy tutaj teoretycznie i nikogo nie namawiam do kręcenia czymkolwiek we własnym zakresie. (...) Regulator wolnych obrotów czyli IACV ma 4 piny, sprawdzenia rezystancji dokonuje się poprzez pomiar dwóch par o takich samych parametrach rezystancji więc możliwe, że regulacja wolnych obrotów jest niezależna dla obu cylindrów... jeżeli tak jest to mamy już odpowiedź jak może następować autoregulacja ![]() aby być pewnym przydałby się zawór IACV do oględzin. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 11.02.2019 o 15:03  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#825 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   W którymś tam momencie pisałeś o szarpaniu na niskich obrotach i myślałem że o to Ci głównie chodzi. Nie doktoryzowałem się w temacie budowy przepustnicy z naszych motorków i powiem szczerze że nawet nie zwróciłem uwagi na te śrubki. Nie wiem co masz na mysli przez "by-pass zwykły" ale to jest własnie IAC(idle air control). To jest zawór sterowany przez komputer. Uwaga: nie występuje w modelach z 'ride-by-wire'. Temat ogólnie rzeka i na kolejny wątek. PS. Widzę,że edytowałeś wątek i wstawiłeś informację o IAC. Tak, właśnie o to mi chodziło. Ten zaworek na ogromny wpływ na pracę silnika na biegu jałowym. Po oczysczeniu przepustnicy to byłaby kolejna rzecz do sprawdzenia przy podobnych problemach. Ostatnio edytowane przez sebastian_j : 11.02.2019 o 15:11  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#826 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 szarpanie o którym pisałem było efektem przepalenia się obu długich centralnych fajek i przy okazji wymiany i doby rozbierania i składania motocykla z reg. luzu zaworowego   chciałem zrobić synchro  i lipa nie robi się...
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#827 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A to nie miał być wątek do narzekania i psioczenia na NAT? 
		
		
		
		
		
		
			Ja raz na rok sprawdzam szprychy lub na wyjeździe co drugi dzień ale nie miałem nigdy luźnych. 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#828 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 co by nie pisać to zwróćcie uwagę, że nie ma w ogłoszeniach silników na części czyli takich, w których coś się rozleciało...  
		Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.02.2019 o 07:19  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#829 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moja NAT mnie vcoorvia bo ta nowa lepsza jest.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#830 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |