| 
			
			 | 
		#61 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 M 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#62 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Piaseczno 
					
				
				
					Posty: 51
				 
Motocykl: CRF 1000 A 
Przebieg: 50000 
				
				
				 
Online: 6 dni 7 godz 22 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki, to chyba wybiorę scootoiler esystem, czy to prawda że do niego można lać tylko dedykowany olej?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#63 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Instrukcja prawdę Ci powie. 
		
		
		
		
		
		
			Jest wiele tańszych rozwiązań z jakimkolwiek olejem przekladniowym ale jak ma być z pompa i Scott to trudno. M 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#64 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2013 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 175
				 
Motocykl: Tenere 700 
Przebieg: 81000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Używam Lubrixa od 2-3 lat, działa tak jak powinien. Zawór jest duży ale w Afryce jest sporo miejsca  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Africa Twin rd07a oraz WR250R  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#65 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w NAT jest dużo miejsca na ten zawór 
		
		
		
		
		
		
			 ?m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#66 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2013 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 175
				 
Motocykl: Tenere 700 
Przebieg: 81000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mój błąd, miałem na myśli rd07...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Africa Twin rd07a oraz WR250R  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#67 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jest mi nieco niezręcznie pisać w tym wątku ale te wielkie zawory lovato brałem setkami od lubriksy  
		
		
		
		
		
		
			  zanim wpadli sami na pomysł zrobienia swojej olejarki opartej na tym zaworze patrząc na popyt, który wkrótce później zaczął słabnąć w zw z kryzysem w 2010. ja w międzyczasie zacząłem dostawać od ludzi feedback, że do dooopy, że z instalacji gazowej zawór i nieprofi... no i co ważniejsze w paru przypadkach po prostu nie dało się tego założyć bo nie było miejsca. w takim F800GS, XT660Z jest naprawdę MEGA ciasno i dlatego opracowałem swój własny malutki zawór. jest coraz więcej motocykli projektowanych na kompie /w zasadzie tylko takie/ i projektant może sobie policzyć co zrobić zby zostało 5mm między owiewką a detalami pod nią i nic go nie obchodzą przyszłe akcesoria. stopień oplasticzenia współczesnych jednośladów jest znaczny i ciężko się to ściąga a jeszcze ciężej zakłada, w czym chyba przoduje mój NCek... niech go szlag. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#68 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2011 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 204
				 
Motocykl: była AT jest TA 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 17 godz 42 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			https://pl.aliexpress.com/item/a-cuc...beb54475c44-45 
		
		
		
		
		
		
		
	Zamontowałem oliwiarkę Chińską Cobrę (link powyżej), pierwsze spostrzeżenie - kapie olej na postoju. Zastosowałem olej od Scotoilera, naczynko mam lekko pochylone i nie mogę go napełnić na 100% (czyli jest trochę powietrza pod pokrywą). Co może być powodem kapania, czy ktoś używa ten produkt i ma podobny problem?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#69 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam orginał i nie kapie, 
		
		
		
		
		
		
			Chinczyki tez mam ale jeszcze nie montowalem, nalewasz olej zgod ie z instrukcją? Polecam troche polatac i sie powinno ulozyc. Ja na poczatku tez mialem problem ze smarowaniem ale po kilkuset km wszystko soe ulozylo. 
				__________________ 
		
		
		
		
	www.grzechunakolach.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#70 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A czemu olej od Scottoilera? Wedlug mnie jest za rzadki. Wedlug instrukcji ma być przekładniowy. 
		
		
		
		
		
		
		
	Na postoju nigdy nie powinno kapać, jedynie w 2 przypadkach u mnie to występowalo 1. Temp 5 stopni i poniżej, wtedy olej gęstnieje i te 3 minuty okazuje sie 20 minutami 2. Postój motocykla w słońcu, od tego nagrzewa sie obudowa olejarki, a ze jest metalowa to i olej sie robo ciepły, zwiększając objętość, zawsze wtedy mam 2 krople na ziemi  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| scottoiler | lukiz | Wszystko dla Afryki | 35 | 18.04.2015 18:05 |