|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  13.03.2009, 14:38 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 1,409
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 43k+   Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s |   
			
			Pytalem sie w hondziarni i niejakiego Oliviera Monniera (tak tego od Monnier-Honda), mowia, ze ten kawal blachy od traktora, ten stabilizator po srodku musi zostac, bo sie widelec roz...jedzie   Kombinuje jakby go na cos ladniejszego zamienic... poki co oryginalny blotnik wrocil na miejsce. Monsieur Monnier proponuje caly widelec na Marzocci, ten od XR600tki wymienic      Poczekamy do przyszlej gwiazdki :/ 
				__________________ "Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss | 
|   |   | 
|  13.03.2009, 21:59 | #12 | 
|  |   
			
			Ropucha tylko po siodle jeszcze widać że to Kajtkowa maszyna. piękna modyfikacja 
				__________________ | 
|   |   | 
|  01.06.2009, 15:29 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,742
				 Motocykl: XR250R Przebieg: ły Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 2 tygodni 3 dni 38 min 27 s |   
			
			Mam 2 pytania: -czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach? -czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk? | 
|   |   | 
|  01.06.2009, 15:52 | #14 | |
| 22.10.2006, DTN :)  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kąty Wrocławskie 
					Posty: 3,770
				 Motocykl: RD07 Przebieg: IIszlif Galeria: Zdjęcia   Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s |   Cytat: 
 Efekt uboczny wysokiego błotnika: nieco więcej syfu na silniku, osłonie chłodnic itp ... ale przynajmniej koło nie ma szans się zablokować na szybkim błocie. Wihajster musi zostać i se go możesz spraynąć czarnym matem i już będzie estetycznie   
				__________________ Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'  http://www.youtube.com/user/Miszapoland | |
|   |   | 
|  01.06.2009, 20:08 | #16 | 
| 11110111101  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Wrocław 
					Posty: 167
				 Motocykl: RD07   Online: 4 dni 3 godz 16 min 58 s |   
			
			z efektów ubocznych to mam też wrażenie że przy przejeżdżaniu przez kałuże wszystko leci mi teraz na buty i nogawki... ale czego sie nie robi dla lansu i szpanu    
				__________________ Lukasz, LC8, było RD07'93 | 
|   |   | 
|  01.06.2009, 20:53 | #17 | 
| Jaki świeży jaki świeży ??  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,729
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s |   
			
			Zastanawiam się jak to się ma też np do rdzewienia ramy. Błotnika wysoko zamontowanego nie mam ale mam trochę skrócony standard i zauważyłem że rama dostaje bardziej kamyczkami przez co pojawia się rdza ...
		 
				__________________ Hubert | 
|   |   | 
|  02.06.2009, 11:59 | #20 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Czy to był kiedyś piękny i klasyczny Junak?
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   |