|  27.07.2018, 21:04 | #61 | 
| Wylizał się  |   
			
			
Rozwalony dekiel silnika z którego wylewa się olej nie jest żadną przeszkodą w podróży po Azji. Można iść pieszo, rowerem, autem...
		 | 
|   |   | 
|  28.07.2018, 09:40 | #62 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			
W takich klocach jak Africa to sens jest rzeczywiście średni.  Kupowalem do Hondy Xr 400/650 Gdzie waga ma już większe znaczenie a przedewszystkim wielkość i bezobslugowosc . Upchalem na plask pod siedzeniem. W ten sposób jestem lżejszy o 4 kg Likwidując stelaż, box na aku No i różnica 3.5 kg na samym aku 
				__________________ | 
|   |   | 
|  28.07.2018, 11:11 | #63 | 
|  |   
			
			Hm.. Ja tam wymieniłem aku bo mi padł, a że za 2 stówki mogłem odchudzić NAT i wiele jest narzekań na tradycyjnie popularne marki akumulatorowe to się długo nie zastanawiałem... To co wcześniej pisałem o 35mA poboru to mój błąd. Z odpowiednim miernikiem jest ok 2 mA + 8 mA dioda HISS gdy miga. A w WRce nadal 0 mA. Shorai pisze, że w starych moto, gdzie nie ma obciążenia aku może bez szkody stać rok bez ładowania. I faktycznie akumulatory litowe bardzo długo trzymają ładunek bez uszkodzeń o ile zostawi się je naładowane. Aku odpala szybciej niż stary (żwawiej kręci) ale nie jest to jakaś wielka różnica. Niestety ten specjalny kabelek do ładowania nie sięgnie pod siedzenie i u mnie zostanie gdzieś pod zbiornikiem, za ramą lub go przedłużę jakoś. Można go elegancko wyprowadzić ze skrzynki akumulatorowej do góry ale trzeba zdejmować zbiornik paliwa. A wątek o odchudzaniu NAT 😉: a) właśnie po to warto odchudzić by zniwelować masę „niezbędnego” szpeju choć bez fekaloplastyki to jeszcze chyba tylko tłumik można by zmienić czy KYB z jedną tarczą b) i tak lepszy od niektórych innych tematów na Forum | 
|   |   | 
|  28.07.2018, 11:49 | #64 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Naladowane do przechowywania tak ale nie do pelna bo zabijasz aku.jakies powiedzmy 40 % pojemnosci lub napiecie nominalne ogniwa okolo 3,6 V
		 | 
|   | 
|  27.08.2018, 09:14 | #65 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2017 
					Posty: 66
				 Motocykl: RD03   Online: 5 dni 15 godz 3 min 7 s |   
			
			Tak czytam ten wątek i nie mogę się nadziwić, żeby płacić 2 stówy więcej, żeby mieć kilo mniej   i wieczne problemy. Raz dolewałem do swojego wodę, słownie RAZ, przez 3 lata i aku dalej bangla bez zająknięcia, a kosztował 150zł   | 
|   |   | 
|  27.08.2018, 09:17 | #66 | 
|  |   
			
			bo jest taka choroba jak 'szpejoza'       ciężko się leczy 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  27.08.2018, 19:17 | #67 | 
| nOOb   Zarejestrowany: Jun 2013 
					Posty: 515
				 Motocykl: RD03   Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s |   
			
			Jak dojść do akumulatora w NAT? Bo pan sprzedawca mi to jakos tlumaczyl, ale niestety go nie zrozumialem do końca, a chciałbym podladowac aku. To gdzie on w ogole jest? I czy to jest rownie skomplikowane jak naciąganie lancucha? Jest jakiś filmik w sieci o tym akumulatorze? | 
|   |   | 
|  27.08.2018, 20:35 | #68 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2017 Miasto: Marynino 
					Posty: 540
				 Motocykl: NAT`18 Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s |   
			
			Jest w instrukcji   Trzeba zdjąć pudełeczko z kluczami, z lewej strony i się pojawi ... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... | 
|   |   | 
|  27.08.2018, 21:05 | #69 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
 https://youtu.be/bchAlzBt36o 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  11.09.2018, 22:52 | #70 | 
| Zarejestrowany: Aug 2017 Miasto: Poznań 
					Posty: 2
				 Motocykl: CRF1000DH Przebieg: 10000km   Online: 1 godz 12 min 50 s |   
			
			Taka sytuacja: Afryka (DCT), kupiona w sierpniu zeszłego roku (czyli ma 13 miesięcy). Akumulator yuasa, fabryczny. Akumulator padł zupełnie - naładowany wieczorem, rano kontroli się swiecą, ale rozrusznikiem nie zakręci. Poprzednio problemów z akumulatorem w zasadzie nie było (miesiąc temu nie chciał zapalić po dwóch tygodniach stania) Serwis twierdzi aku to część eksploatacyjna i jedyne co mogą, to dadzą mi 15% rabatu na nową yuase... A poza tym może to wina alarmu, może to wina manetek, może to wina ładowarki, może to wina czegoś zupełnie innego..... Komuś udało się wywalczyć wymianę akumulatora w ramach gwarancji na motocykl? Kurde, motocykl ma dwa lata gwarancji, a jak przyjdzie co do czego to akumulator kup sobie sam.... pozdro Jacek. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 | 
| Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 22:47 |