|  11.07.2017, 22:55 | #41 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			Kirde w te 3,9 to średnio mi się chce wierzyć ....przecież to ma ponad 70 koni . Mój uchodzący za oszczędny xchallange pali 7 w terenie i 5,5 na szosie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk | 
|   |   | 
|  21.07.2017, 16:46 | #42 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: Poznań/Złotów 
					Posty: 355
				 Motocykl: CRF1000/CRF300   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s |   
			
			może ktoś z okolic Poznania, albo samego Poznania  chciałby pokazać huskę albo 690 enduro, rozkminiam przesiadkę z DRZety.
		 | 
|   |   | 
|  22.07.2017, 00:54 | #43 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2014 Miasto: Poznań 
					Posty: 95
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 39 min 46 s |   
			
			Ja mam 690 ale będę dopiero w domu po 15 sierpnia. Jak do tego czasu nie ogarniesz gdzieś indziej, to zapraszam Możemy gdzieś poleciec i sie zamienić na troche | 
|   |   | 
|  22.07.2017, 01:15 | #44 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   Cytat: 
    Istne perpetum mobile   
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | |
|   |   | 
|  22.07.2017, 22:07 | #45 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: Biała Podlaska 
					Posty: 106
				 Motocykl: Nie stać mnie na nową Przebieg: Żaden   Online: 3 tygodni 3 dni 1 godz 50 min 42 s |   
			
			Ostatnio pyknąłem swoją 690ką małą pojeżdżawkę po okolicznych asfaltach, szutrach i lekkim offie na miarę moich skromnych możliwości. Zdziwił mnie fakt, że kontrolka rezerwy zaświeciła w nim się po przejechaniu około 450km. Kolejnym zdziwieniem było to, że po takim przebiegu weszło do zbiorników jedynie 19,9 litrów paliwa. Chyba ten kat jest popsuty, bo wącha paliwo.  P.s. całkowita pojemność zbiorników to 14 (safari tank) + 12 seria. Czekam na kabelek do tunecu , trzeba będzie mu podlać tego paliwa jakimś wirusem. 
				__________________ KTM 950 SUPER ENDURO R  był Teraz jest 690 rally enduro | 
|   |   | 
|  24.07.2017, 09:49 | #46 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: Poznań/Złotów 
					Posty: 355
				 Motocykl: CRF1000/CRF300   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  18.05.2018, 15:39 | #47 | |
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   Cytat: 
 Coś tam szwankuje   
				__________________ | |
|   |   | 
|  08.03.2019, 12:33 | #49 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Panowie, właściciele 701 pochwalcie się proszę ile wasze motocykle mają najechane i jakie ewentualnie problemy napotkaliście z motocyklem w trakcie użytkowania.
		 | 
|   |   | 
|  08.03.2019, 12:52 | #50 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   Cytat: 
 1. Skrzynią biegów. Jest mało precyzyjna przy zmianach w górę. Kilka razy zdarzyło mi się wrzucić międzybiegi (taki luz między biegami innymi niż 1 i 2). 2. Słaby hamulec przedni. To bardziej spowalniacz. 3. Hamowanie silnikiem jest bardzo słabe. Nie wiem czy to wina sprzęgła antyhopingowego, czy systemu "ride-by-wire". W "normalnym motocyklu" zamykam manetę, ta poprzez linki zamyka przepustnice, silnik natychmiast schodzi z obrotów co czuć na tylnym kole. Odnoszę wrażenie, że w H701 przy gwałtownym zamknięciu manety silniczek krokowy jednak zamyka przepustnicę znacznie wolniej realizując polecenia elektroniki. Efekt jest taki, że jadąc zamykam manetę, a motocykl jedzie dalej delikatnie zwalniając. Brak tu brutalności. Awarii żadnych póki co nie stwierdzono.   | |
|   |   |