|  18.02.2018, 14:53 | #31 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					Posty: 1,020
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 53000   Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 43 min 12 s |   
			
			Olej zawsze powinno się wymieniać po nagrzaniu silnika.
		 | 
|   |   | 
|  18.02.2018, 17:32 | #32 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  20.02.2018, 02:46 | #33 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2017 Miasto: Trojmiasto 
					Posty: 23
				 Motocykl: NAT   Online: 6 dni 10 godz 13 min 38 s |   
			
			hmm to jak to jest z tym olejem    pol czy pelen . | 
|   |   | 
|  20.02.2018, 09:13 | #34 | 
| 880220111  Zarejestrowany: Feb 2011 Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					Posty: 1,049
				 Motocykl: XR 250R,XR 650R   Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s |   
			
			wlej 300v lub Motorexa i problem z głowy
		 
				__________________ Honda XR-oholik  Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ | 
|   |   | 
|  20.02.2018, 09:41 | #35 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 
					Posty: 848
				 Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 51 min 37 s |   
			
			Pełen syntetyk o dedykowanej klasie lepkości. Do 33 letniego motocykla (od mniej więcej 9 lat) leję Royal Purple 20W50 - pełen syntetyk. Istotna jest również marka - są bardzo dobre firmy i oleje nawet z bazą mineralną. Najbardziej istotna jest okresowa wymiana oleju. Tu zwracam uwagę, że czasokresy wymian powinno się korygować (zmniejszać) ze względu na trudne warunki pracy oleju (jazda offem, miasto, krótkie dystanse). | 
|   |   | 
|  20.02.2018, 14:20 | #36 | 
| 880220111  Zarejestrowany: Feb 2011 Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					Posty: 1,049
				 Motocykl: XR 250R,XR 650R   Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s |   
			
			do nat można lac 5100 i nic sie nie dzieje,kto ma hajs niech leje full syntetyki,kto niechce moze lać półsyntetyka.. Z wielu względów leje full syntetyk naet do starych rupci o ile serce jest zdrowe i nie chla za dużo. 
				__________________ Honda XR-oholik  Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ | 
|   |   | 
|  29.03.2018, 22:09 | #37 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2017 
					Posty: 541
				 Motocykl: XR650R & XR400 & WR300   Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s |   | 
|   |   | 
|  29.03.2018, 23:09 | #38 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			Błagam was nie zaczynajcie kolejnego tematu "jaki olej"      | 
|   |   | 
|  29.03.2018, 23:22 | #39 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2017 
					Posty: 541
				 Motocykl: XR650R & XR400 & WR300   Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s |   
			
			Heh już zdecydowałem   Ale jak tak bardzo przeszkadza, to omijaj. | 
|   |   | 
|  30.03.2018, 13:22 | #40 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 Miasto: Poznan 
					Posty: 2,539
				 Motocykl: RD04 Przebieg: kto wie   Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s |   
			
			Ktoś nie chce czytać niech nie czyta... co za problem... Mnie ten temat fascynuje i chyba nie przestanie. Niby wszystko zostało powiedziane, ale ja nie czuję się pewny wiedzy w tym temacie... Więc ostatnio pożyczyłem z polibudy w Poznaniu książkę: "Paliwa, oleje, motoryzacyjne płyny eksploatacyjne Wiesław Zwierzycki" - fajnie napisana ... polecam... I trochę artykułów naukowych też w necie jest ciekawych - ten porównuje półsyntetyk i pełny syntetyk shella i ich stabilności w czasie i temperaturze - nie do końca potrafię wnioski wyciągnąć - brak mi wiedzy w tematach temperatur w cylindrze itp... publicznie nie chcę gafy strzelić - prywatnie coś tam sobie wnuioskuję http://www.mdpi.com/2075-4442/3/1/54/pdf 
				__________________ <br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. | 
|   |   |