| 
			
			 | 
		#91 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Marki 
					
				
				
					Posty: 124
				 
Motocykl: Czarcia Pani 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 18 godz 16 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale po wpisach innych wnioskuję że problemy zaczynają się, po taplaniu w błotku.. Słabe uszczelniacze chyba, ale pozatym jest ok..  
		
		
		
		
		
		
		
	To nie moto w bardzo ciężki teren, tylko na dalekie wyprawy, gdzie nikt się nie będzie pchać w błoto. A jak chcemy ostrego offu to trzeba mieć coś lżejszego...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#92 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 1,373
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: duży :) 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na dalekich wyprawach, uwierz, ze znajdziesz niekiedy wiecej błota na raz niz tu przez pol roku. 
		
		
		
		
		
		
			  ![]() Wysłane przy użyciu Tapatanka 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			GS über alles!!!    
			Ostatnio edytowane przez Tank : 15.09.2017 o 07:22  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#93 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Robiłem zawieszenie do kata w znanej podwarszawskiej firmie na S. jakież było moje zdziwienie gdy nie dostałem garancji na robotę za niemałą kasę. Panieee ale to przód nikt Panu nie da gwarancji na upsa, tył proszę bardzo 2 lata. Także problem jest chyba natury konstrukcyjnej a nie wykonawczej. 
		
		
		
		
		
		
			Przy pierwszych oznakach wycieków trzeba zrobić szybki serwis: Zsunąć śrubokrętem płaskim, nożem, łyżką, czym kolwiek uszczelniacze przeciw kurzowe, wyczyścić okolicę uszczelniacza olejowego, użyć wynalazków z plastiku (przycięta butelka pet, seldoctor itp) do podważenia wargi uszczelniacza na całym obwodzie, wyciekający olej zabierze syf który przyczynił się do nieszczelności, całość wytrzeć do sucha i zamontować przeciw pyłowy, w 80% przypadków (świeże uszczelniacze) jedziemy dalej z suchymi lagami i przyległościami. Utrata oleju i ciśnienia jest minimalna. Patent sprzedany mi, na integracji Ukraińskiej   Jak masz częstą potrzebę spuszczania ciśnienia z lag to masz zużyte panewki ślizgowe, wzrost ciśnienia nie pomaga na szczelność.... Kayaba w husce jest chyba nie do zabicia, z przyzwoitości chyba zmienię olej ![]() zdrowia 
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#94 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hajką jeździsz tylko po czarnym i jeżeli CRF także to dramatu nie będzie. 
		
		
		
		
		
		
		
	Bez względu na to czy to UPS czy nie to jeżeli na rury będzie dostawiać się woda z błotem czy nawet zwykły kurz z szutrówki to problemy murowane. Jeżeli nie osłonicie dostatecznie rur to żadne czary nie pomogą. podam przykład : jedziesz po nawierzchni gdzie zawias pracuje max do 30-50% skoku zawieszenia do rur lepi się kurz, trochę błotka i wszystko co się tam dostanie, ze względu na pęd powietrza szybko to usycha a trafia się nierówność gdzie zawias dobija np. do 80% skoku... i cały ten syf idzie w uszczelniacze, które go nie zgarną w całości, niewielka część dostanie się aż pod uszczelniacz olejowy i do oleju z czasem robiąc spustoszenie w panewkach i goleniach. Nic na to nie poradzicie, nawet systematyczne czyszczenie nie rozwiąże problemu a tylko wydłuży życie uszczelnień. A trafi Ci się jakiś dłuższy wyjazd to zawsze będziesz mieć dylemat.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#95 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czyli trzeba kupić te ultra brzydkie forksavers
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#96 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czy macie już jakieś opinie o uszczelnieniach SKF?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#97 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#98 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Wyjaśnienie skąd czarny olej. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#99 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Marki 
					
				
				
					Posty: 124
				 
Motocykl: Czarcia Pani 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 18 godz 16 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Uszczelniacze na gwarancji zrobią, ale klocków hamolcowych już nie.. :/  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Oryginały kosztują 330 na tarcze a zamiennik Galfer za połowę tego? Będzie czuć jakąś różnice w hamowaniu? A i stelaż szyby też mi padł w jednym miejscu  
		Ostatnio edytowane przez Mesjasz : 26.09.2017 o 16:59  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#100 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przypilnuj ich a najlepiej każ sobie pokazać rozebrane golenie w sprawie wytarć. 
		
		
		
		
		
		
			http://advrider.com/index.php?thread...-read.1253181/ Nie daj sobie wmówić że to normalne zużycie! W świecie wymieniają ludzią na gwaracji. Przysłuż sie innym uźytkowniką żeby przynajmniej zwrócić uwagę na problem. Ja swoje też zawiozę w zimię na serwis, żeby zgłosić wytarcie. Występuje ono w KAŻDYM egzemplarzu. Hąda powinna zrobić na to akcje serwisową! 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |