| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2013 
				
					
				
				
					Posty: 31
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 39 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[QUOTE=madafakinges;534950]Moim zdaniem olejarka to nie gadżet i na pewno sobie zamontuje, wkurwia mnie mycie oklejonego sprejem i kurzem łańcucha, smarowany automatycznie olejem zawsze będzie czysty i nasmarowany. 
		
		
		
		
		
		
		
	zdecydowanie popieram! zanim zamontowałem scotta do poprzedniego moto szlak mnie trafiał z tymi sprayami i syfem z tym związanym, po zamontowaniu zapominasz o temacie ,czasami trzeba tylko uzupełnić olej i po sprawie!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2016 
				Miasto: Zakopane 
					
				
				
					Posty: 406
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 15 godz 27 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ma ktoś z was tego mootoilera w swojej NAT ? Jak sie sprawuje ? Szukam czegoś co by za dużo prądu nie jadło najlepiej wcale...
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Lakrua : 08.08.2017 o 22:54  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | |
| 
			
			 Konto zamknięte na stałe 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 http://africatwin.com.pl/showpost.ph...6&postcount=46 
				__________________ 
		
		
		
		
	Konto zamknięte na stałe.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2016 
				Miasto: Zakopane 
					
				
				
					Posty: 406
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 15 godz 27 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy sie różni Nemo od nemo2 ? 
		
		
		
		
		
		
		
	To too http://moto-tour.com.pl/product-pol-...SABEgLNpPD_BwE  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
| 
			
			 Konto zamknięte na stałe 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie znalazłem tak na szybko żadnych informacji. Najlepiej zrobisz pytając producenta bądź dystrybutora w Polsce: 
		
		
		
		
		
		
			http://www.cobrra.sk/en/contact http://motocyklon.pl/cms/14589/kontakt 
				__________________ 
		
		
		
		
	Konto zamknięte na stałe.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Rz-ów 
					
				
				
					Posty: 648
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pamiętajmy, że takie rozwiązania tylko na asfalt. 
		
		
		
		
		
		
			Zjedziesz gdzieś z ubitego, i zaraz jakaś gałąź czy inny kamyk urwie prowadnicę. Jeżeli ktoś chce porządnie, bez prądu i wygodnie, to wystarczy przypiąć trytką w rozsądnym miejscu zakręcaną buteleczkę 0.25l. Wypełnić gęstym olejem przekładniowym (tak jak w każdej jednej serwisówce piszo), a obok przypiąć pędzelek. Co tankowanie, zamoczyć pędzelek w buteleczce, przejechać po łańcuchu i balanga. Zalety: -Nie zjebie się. -Nic nie tniemy, nie motamy. -Taniej się nie da. 500 ziko zostaje na paliwo. -Spoglądamy regularnie na napęd, widząc ewentualne problemy związane z: klockami, łańcuchem, zębatkami, zawiasem (...) Wady: -Trza się schylić raz na 300 kilometrów. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 tak BTW to iglice podające olej najczęściej padają ofiarą wulkanizatorów. taka statystyka niestety i ciężko z tym dyskutować. nie lokuję produktu i juz znikam. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czytałem opinie tych co offem lecą, że nic im się nie urwało
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak mądrze zamontujesz to nie ma się co urwać i tak jak matjas pisze najłatwiej uszkodzić dyszę zakładając koło. A tak w ogóle to polecam Motooilera.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Rz-ów 
					
				
				
					Posty: 648
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hm...na czym polega moje ssanie z palca i oczytanie w sprawie butelek z olejem przekładniowym? Czym się różni taka butelka MotoScotoOliera od butelki z recyklingu? Czym się różni podawane oleum po kropelce, od nakładania go pędzelkiem? 
		
		
		
		
		
		
			Przerabiałem temat aluminiowej prowadnicy, dobrze schowanej za wahaczem. Mocowanej porządnie i gitowo. Do momentu wjazdu poza asfalt, +5 do zlewania tematu smarowania łańcucha. Ale po każdej wizycie w gnoju, albo coś było skręcone, przestawione albo spiłowane. Więcej czasu trwało ustawianie tej dyszy i bawienie się w regulowanie układu, niż zajęłoby po prostu nasmarowanie łańcucha. Mówię co powyższe, tylko dlatego, że przerabiałem oba tematy. I długo byłem zwolennikiem smarowania automatycznego, bo mój parch miał takie w standardzie po poprzednim właścicielu. Do momentu kiedy moja irytacja na ciągłe problemy z regulowaniem układu (przy >40st. za dużo oleju, <0st. za mało) nie spowodowała, że wyrwałem z bebechami cały układ i przeszedłem na butelkę z pędzlem. Komfort i radość wzrosół wielce. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso" Ostatnio edytowane przez Maurosso : 09.08.2017 o 15:02  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| scottoiler | lukiz | Wszystko dla Afryki | 35 | 18.04.2015 18:05 |