|   | 
 | |||||||
| Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  18.03.2017, 13:53 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2014 Miasto: Białystok 
					Posty: 51
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 10 godz 2 min 11 s |   
			
			Motocykl bardzo dobrze zachowany. Tzw renowacja czyli nowe chromy i powłoka lakiernicza tylko obniży wartość. Ale to tylko moje zdanie. Właściciel zrobi jak zechce.
		 | 
|   |   | 
|  18.03.2017, 14:00 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2012 Miasto: RLU 
					Posty: 960
				 Motocykl: RD04 Przebieg: niski;)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 21 godz 41 min 53 s |   
			
			No zmota jest   na miarę tamtych czasów  Tylna lampa z Gazeli, kratka z Fumki, klamki z WSKi chyba. Dużych braków nie widać, będzie przyjemny remoncik. Jak swoją robiłem, to całą zimę czatowałem na Allegro i innych OLXach, żeby graty ogarnąć  Jak przyjadę na święta do domu to poszperam w garażu, jakieś drobiazgi mi zostały. Na pewno mam zbiornik w przyzwoitym stanie, obejmy klamek ( a może i całe mocowania), gumy zbiornika chyba mi zostały, może coś jeszcze się znajdzie. Jak będziesz czegoś potrzebował, to sprezentuję. Niektórzy remontują w takim stanie, w jakim moto zastali, czyli wszystkie przeróbki rodem z PRLu zachowują. Ma to swój urok  Co do rocznika, to możliwe, że 1967 był rokiem przejściowym. Wprowadzili model poliftingowy, a równocześnie opróżniali magazyny ze starego   Ostatnio edytowane przez Rojek : 18.03.2017 o 14:05 | 
|   |   | 
|  18.03.2017, 14:40 | #13 | 
|  |   
			
			Dzięki Rojek, może będziemy dilować  . Na tę chwilę potrzebny mi błotnik tył. Mój jest w stanie agonalnym, ale do reanimacji. | 
|   |   | 
|  18.03.2017, 17:15 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2012 Miasto: RLU 
					Posty: 960
				 Motocykl: RD04 Przebieg: niski;)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 21 godz 41 min 53 s |   
			
			Niestety błotnika brak. Przedni masz niepogięty? Bo to częsta przypadłość w tym modelu.
		 | 
|   |   | 
|  18.03.2017, 22:49 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2016 Miasto: FZG 
					Posty: 296
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 22000 + Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 3 dni 15 godz 50 min 55 s |   
			
			Jak bym teraz dorwał coś z PRL w oryginale to jedynie bym zrobił hamulce, silnik i lampy żeby świeciły, reszta została by jak z fabryki i tłukłbym ile się da...
		 
				__________________ Africa Twin, w języku czarnych stóp "Ta, na której nie posiedzisz" http://forum.transalpclub.pl/viewtop...?f=183&t=20686 | 
|   |   | 
|  19.03.2017, 00:02 | #16 | 
| LOŻA SZYDERCÓW  Zarejestrowany: Mar 2012 Miasto: LEGNICA 
					Posty: 359
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 9999999 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 17 min 4 s |   
			
			z  tego co pamietam orgydzinalny gaźnik miał komore pływakową na 2 srubki od góry .... wywal tego pegaza min mabawisz sie nerwicy   ... 
				__________________ Beton Stal Gruz i Rdza Станция тропосферной радиорелейной связи | 
|   |   | 
|  19.03.2017, 17:32 | #17 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa/Natolin 
					Posty: 1,518
				 Motocykl: nie mam już AT Przebieg: 99999   Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s |   Cytat: 
 Renowacja obniży wartość ? Czyli co, kupujesz strucla za 3 koła , w renowacje wkładasz 10chę i sprzedajesz za 2500? Obniżyć na pewno nie obniży ale wsadzonych pieniędzy raczej nie odzyska gdyby chciał sprzedać. 
				__________________ BMW R1150R Jawa 250 353 `58r | |
|   |   | 
|  19.03.2017, 18:28 | #18 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 
					Posty: 1,324
				 Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 18 min 41 s |   
			
			Obniży. Za parę lat te w stanie nienaruszonym renowacjami będą więcej warte niż te wypacykowane. Wystarczy spojrzeć na sprzęty klasę starsze i droższe. Tam tak już jest.  Warto rozważyć. Np pięknie współcześnie wylakierowane motocykle tracą ducha czasów w których zostały wykonywane. Do tego dochodzą pewnie okresowo modne trendy które po kliku latach są gardzone w środowisku weteraniarzy. Jak np obróbka części aluminowych kiedyś polerowanie, jeszcze niedawno szkiełkowanie. Co innego gdy pojazd jest w naprawdę złej kondycji. Ta SHL jest taka, że bym zrobił eksploatację i zabezpieczył przed dalszym korodowaniem. Ale ludzie lubią mieć nowe. Żeby wyglądało jakbym przyprowadził ze sklepu. Bo to takie nasze cywilizacyjne skrzywienie. | 
|   |   | 
|  20.03.2017, 09:21 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa/Natolin 
					Posty: 1,518
				 Motocykl: nie mam już AT Przebieg: 99999   Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s |   
			
			Kumam o czym mówisz , wystarczy zerknąć na wyścigi Trog. Do nas ten trend jeszcze nie dotarł. 
				__________________ BMW R1150R Jawa 250 353 `58r | 
|   |   | 
|  20.03.2017, 09:43 | #20 | 
|  |   
			
			Moja WSK dwuramowka jest po całkowitym remoncie mechanicznym ale wyglada jak 50 letni motocykl ze wszystkimi tego konsekwencjami. Nie mam zamiaru nic z tym robic. Żółta blacha na czymś takim nabiera zupełnie innego wydźwięku. M 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   |