| 
			
			 | 
		#5421 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: TAK 
					
				
				
					Posty: 135
				 
Motocykl: CRF1000L GS1200adv 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jcdnocześnie, im mniej ostry łuk, tym mniejsze ryzyko poślizgu i wypadnięcia z drogi (no bo kiedy występują najmniejsze boczne siły działające na opony?). Ważne jest także to, że nagłe ruchy kierownicą wymagają większej przyczepności. Pokonując zakręt po takiej samej linii, jak samochód, przyczepność opon jest mniejsza niż jazda po łagodniejszym łuku właściwym dla motocykla - a tu daleko do książkowego toru właściwego dla motocykla. Nie bez znaczenia dla techniki jazdy pozostaje charakterystyka opon na danej nawierzchni, w danych warunkach (szosowa, enduro, łysa itd) o czym też należy pamiętać, mieć świadomość czym się dysponuje. Tak w nawiasie, z mojego punktu widzenia, ponieważ jest zima - jest czas, warto takie zdarzenia rozebrać na czynniki pierwsze i przeanalizować. Zaprocentuje to wiosną. Nauka na sucho mniej boli. Jak dla mnie RADIOLOG fajny filmik nam wygmerał. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny Ostatnio edytowane przez VIPER : 01.01.2017 o 16:22  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5422 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Podoba mnie się
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5423 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Super 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5424 | 
| 
			
			 Kierowca bombowca 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 2,570
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W tej konfiguracji zajebista..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT RD07A, '98, HRC  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5425 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bella.. 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5426 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 292
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 22 godz 55 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co do ślizgu i wywrotki to zauważcie ,że prócz paniki w zakręcie i niebezpiecznych prób podpórki nogą, tylne koło straciło przyczepność na wzdłużnym uszkodzeniu asfaltu - krótkiej rysie na asfalcie wypełnionej wodą. Przy tych mało korzystnych warunkach to wystarczyło by moto się położyło. Przyglądałem się uważnie tym zdjęciom bo sam miałem podobną sytuację. Wracając z Gruzji i Armenii w 2015 roku jechaliśmy przez Bałkany i w Kosowie też zaliczyłem szlifa na krętej drodze. Mimo, że było cieplutko i suchutko a był to pewnie z dwusetny zakręt tego dnia i jechało się koncertowo, to na strużce oleju rozlanego na łuku tylne koło odjechało w złożeniu i wyleciałem na szczęście w betonową barierkę, gdyby nie ona to pożegnałbym się zapewne z kochaną afryczką. Nie było czasu na jakieś nogi i podpórki wszystko trwało chwilkę i było dużym zaskoczeniem. Widząc te zdjęcia mimo innych warunków wszystko się przypomniało bo swój ślizg mam na filmie jadącego za mną Nurka. Czasami jakiś zdawałoby się drobiazg na drodze przesądza o tym czy się uda czy będzie niebezpiecznie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Królowa RD 07a a w razie kłopotów 601 318 347  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5427 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sztuka po szlifie obustronnym  
		
		
		
		
		
		
		
	 ? ciekawy przypadek http://allegro.pl/honda-crf1000l-201...6.html#thumb/8  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5428 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5429 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: TAK 
					
				
				
					Posty: 135
				 
Motocykl: CRF1000L GS1200adv 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny Ostatnio edytowane przez VIPER : 03.01.2017 o 23:34  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5430 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2016 
				
					
				
				
					Posty: 410
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 17 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakaś ustawka marketingowców z bmw  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |