|  08.12.2016, 07:38 | #61 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 47 min 17 s |   
			
			Mi się też podoba i myślę że to bardzo dobrze że pojawiają się nowe projekty. Poszerzenie rynku, większa konkurencja wróży tylko lepiej dla odbiorców tego rodzaju motocykli. Tylko ten tablet trochę mnie razi w oczy ale pewnie znajdą się zwolennicy.
		 | 
|   |   | 
|  08.12.2016, 09:37 | #62 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			Patrzę i patrzę... Jak dla mnie motocykl idealny. Chyba pierwszy motocykl gdzie nic bym nie zmienił. Sent from my SM-G903F using Tapatalk 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   | 
|  08.12.2016, 10:04 | #63 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 47 min 17 s |   
			
			Ciekawe jak z dostępnością części? Dajmy na to po pierwszej niegroźnej glebie potrzebna owiewka ? Można poznać cenę i okres oczekiwania ?
		 | 
|   |   | 
|  09.12.2016, 02:08 | #65 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			Piękny   
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   | 
|  09.12.2016, 06:10 | #66 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Lubaczów 
					Posty: 926
				 Motocykl: RD07A, XR 400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 9 godz 22 min 41 s |   
			
			Z przyjemnością sprawdziłbym go na ukraińskich bezdrożach i połoninach. Obiecuję, że będzie użyty zgodnie z przeznaczeniem, a relacja i wrażenia z jazdy prawdziwe. Tylko Kto mi go wypożyczy  . 
				__________________ Jeśli Cię nie szanują, niech się Ciebie boją. | 
|   |   | 
|  09.12.2016, 10:08 | #67 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Idea takiego typu motocykla piękna , parametry spełniają wszystkie moje zachcianki. Ale samo wykończenie , okropne : Szyba -ostre krawędzie Pokrywa airboxa - z czego to jest zrobione ? Pokrywa pompy przedniego hamulca -czy ona pełni też funkcję noża ? Powłoka na ramie -paskudna i niechlujna Brak mocowania prawego lusterka -niby pikuś ale zawsze Wykończenie obudowy tego tabletu - przyjrzyjcie się spodniej części , wygląda jak by było przypalone w ognisku Brak jakiejkolwiek nawek plastykowej osłony silnika - to chyba jakiś żart Wiem czepiam się , ale kurde jak macałem ccm to tam wszystko było piko bello , na najwyższym poziomie. Co jeśli reszta motocykla jest tak niedbale wykonana ? Za 42tys PLN takie niedoróbki są niedopuszczalne W ktm/husqa też nie widziałem takich bubli. Trzymam kciuki za AJP i liczę, że w końcu poprawią wykończenie i powłoki bo na razie są na poziomie made in china. Małe modele to samo , macałem to akurat więc wiem co piszę , wtedy byłem przekonany , że to chiński wytwór. Być może jeśli przetestuję któregoś z AJP wszystkie moje obiekcje powędrują do kosza , jednak na razie nie było mi dane. Czekam z niecierpliwością na jakieś demo. 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  09.12.2016, 10:41 | #68 | |
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   Cytat: 
 To stary film z maja, który przedstawia jak zakładam prototyp więc pewne braki w wykończeniu, które zauważyłeś wynikają z tego faktu. Egzemplarz na EICMA miał już ładnie wykończoną szybę, wlot powietrza z carbonu i wykończenie było lepsze przynajmniej na filmach z targów tak to wygląda. | |
|   |   | 
|  09.12.2016, 10:46 | #69 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 273
				 Motocykl: XT660Z, HSQ701   Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s |   
			
			No właśnie nie chciałem tego tematu wywoływać, bo nikt z nas nie widział jeszcze na żywo pr7, ale kiedy rozmawiałem z ludźmi, którzy mają styczność z produktami AJP to podkreślali "że zrobione jak chińczyk". W niższych modelach broniło się to dość mocno ceną i było absolutnie do zaakceptowania. Zobaczymy jak będzie w pr7, ale za 43 kpln będę oczekiwał jakości wykonania na poziomie 690/701.
		 
				__________________ "Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis | 
|   |   | 
|  09.12.2016, 11:14 | #70 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   Cytat: 
 Super jeśli produkcyjny będzie lepiej wykończony, jednak ja po kontakcie z małymi modelami podchodzę do tego z rezerwą... I żeby nie było jestem po stronie AJP , im większy wybór tym lepiej dla nas   
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | |
|   |   |