|  07.12.2016, 19:55 | #51 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: WKZ/LRY 
					Posty: 384
				 Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. Przebieg: 50+ Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 |   
			
			Z lusterkiem sprawa po  macoszemu pewnie: i tak wymienią lub zdejmą. Arkan- nie byłbym taki pewny,  pamiętaj o denominacji w latach 90. 1:10000    Dual 4 life! To je złoty środek. I pozwiedzać teren z namiotem i coś deko powygłupiać się oraz podjechać po czarnym bez stresu, nawet hajłejem bokiem ale ze spokojną głową. Kwestia ile za ile oferują. 
				__________________ klawo jak cholera | 
|   |   | 
|  07.12.2016, 20:54 | #52 | |
|  |   Cytat: 
  Co do serwisów autoryzowanych KTM - znam kilka brzydkich historii ale nie będę powtarzał, obiecałem sobie że dziś nie będę rzucał już mięsem. Co do akcesoriów do Husky - to jest nieporównywalnie mniejsza niż do K690. Trzeba kilku lat by rynek się zapełnił. Ktoś dalej porównuje w tym wątku ceny: to że akurat jest promo na Husky wynika z końca rocznika i zmiany w piecu. Swoją drogą, po co w singlu 74 KM ? Normalna cena to 41 KPLN vs 43 KPLN za PR7 i to trzeba ze sobą porównywać. Jak kurs Euro poleci w górę, to zatęsknimy za motkami po 40 tysi PLN  Tak czy siak: ważne że jest alternatywa dla Husky/K690. Nie ma co się okłamywać - stare strucle na których jeździmy się kończą i czas rozejrzeć się za kolejną generacją   
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | |
|   |   | 
|  07.12.2016, 21:12 | #53 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   
			
			Ciekawe ile teraz kosztowałby nowy LC4 ADV? Ja w PR7 upatruję dla siebie następcę małego ADV. Chętnie przymierzę się w Warszawie jak będzie taka możliwość.
		 | 
|   |   | 
|  07.12.2016, 21:19 | #54 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: podwrocławskie zadupie 
					Posty: 833
				 Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s |   
			
			Jarku, dokładnie tak samo na tą sprawę patrzę... Wierzę natomiast w to, że zanim w końcu uciułam choćby na połowę nowego PR7 (by drugą połowę wziąć w kredycie), mój LC4 ADV udźwignie misję wożenia mojego tyłka   . Powtórzę się pewnie. PR7 nie kosztuje dużo. On kosztuje normalnie. To my za mało zarabiamy... | 
|   |   | 
|  07.12.2016, 23:08 | #55 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2015 Miasto: Warszawa 
					Posty: 94
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: >120000   Online: 2 tygodni 19 godz 24 min 58 s |   Cytat: 
 Michał, nie ride by wire tylko guzik ignition był zawalony błotem, jak wysechł to przestał zamykać obwód i nie startował rozrusznik. Postał w nocy na deszczu, rano zaskoczył i wróciłem na kołach. Najfajniejsze jest to, że rozbieraliśmy ten guziczek i czyściliśmy , niestety nieskutecznie.... Wysłane z Nokii 3310 | |
|   |   | 
|  07.12.2016, 23:22 | #56 | 
| 22.10.2006, DTN :)  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kąty Wrocławskie 
					Posty: 3,770
				 Motocykl: RD07 Przebieg: IIszlif Galeria: Zdjęcia   Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s |   
			
			Nie widziałem PR7 ale widziałem jakiś mniejszy. Bliźniak mi pokazywał. Moim zdaniem to trochę za mało tego produkują. Z tego wynik duży koszt jednostkowy wyprodukowania i za dużo chcą zarobić na jednej sztuce. Niestety nie wzbudził we mnie zaufania ten mniejszy model. Materiały trochę nie takie jakie by się chciało w motocyklu który ma ganiać po wertepach w pizdu w pustynię. Zobacze jak Bliźniak będzie miał u siebie Pr7 to może coś innego tam powsadzali. Sorry ale pewnie jakby założyli sprzedaż 3 razy większą to mogliby zainwestować w lepsze materiały i chętni byliby też bardziej skorzy na eksperymenty w kupowanie nieznanych marek.  Bardzo możliwe, że będzie to jeździć całkiem przyzwoicie no ale jeśli ma to byc motor do wygłupów to musi te wygłupy jeszcze wytrzymywać a nie się połamać czy rozkręcać. Pomacamy - zobaczymy 
				__________________ Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'  http://www.youtube.com/user/Miszapoland | 
|   |   | 
|  07.12.2016, 23:44 | #57 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   | 
|   |   | 
|  07.12.2016, 23:50 | #58 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: podwrocławskie zadupie 
					Posty: 833
				 Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s |   
			
			Mówcie co chcecie, wygląda zajebiście! Ale płytę pod silnik i kolektor musi mieć!
		 | 
|   |   | 
|  07.12.2016, 23:56 | #59 | 
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |   
			
			Fajny. Ale jak okaże się że zaraz trzeba zmotać koła na Exel i dać płytę pod silnik, to już niefajny.    Ostatnio edytowane przez tyran : 08.12.2016 o 01:29 | 
|   |   | 
|  08.12.2016, 01:25 | #60 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					Posty: 1,629
				 Motocykl: nie ma!!!!!!! Przebieg: +-50k   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s |   
			
			to ze ladne to fakt, trzeba kupic i jezdzic a pozniej marudzic albo i nie    
				__________________ Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! | 
|   |   |