|  10.10.2016, 01:43 | #3601 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Dluzsza wersja https://www.youtube.com/watch?v=jE9-Miip2oA | 
|   |   | 
|  23.10.2016, 15:50 | #3603 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   | 
|   |   | 
|  06.11.2016, 14:27 | #3604 | |
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Cytat z jednego z forów KTM. Pytanie o niezawodności 690 enduro   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  06.11.2016, 18:44 | #3605 | 
| Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Boronów 
					Posty: 12
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 dni 3 godz 53 min 52 s |   
			
			Jak nie lubić tych bestii (pomarańczowa zaraza =)
		 | 
|   |   | 
|  06.11.2016, 20:02 | #3606 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | 
|   |   | 
|  11.11.2016, 14:20 | #3607 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			No i proszę. KAT pokazał prototyp nowego Duka 790 więc pewnie wersja ADV już blisko. | 
|   |   | 
|  11.11.2016, 17:16 | #3608 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   
			
			Pisałem gdzieś... ostatnia edycja 690 ADV jest 2017r. i koniec lekkiego dual sporta. Potem wchodzi 790 ADV, Vka, masa  ca 180-190kg, niby konkurencja do f800..
		 
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | 
|   |   | 
|  11.11.2016, 23:11 | #3609 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Sanok 
					Posty: 2,026
				 Motocykl: EXC, ST 1300 Przebieg: rośnie   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 52 s |   
			
			Chyba kończy się pewna era. Zastanawiam się czy producentom ta klasa motocykli nie przynosi zysków. Ilu jest kierowników na świecie, którzy chcieliby lekkiego duala z dobrym zawiasem i nie zajebliwym silnikiem? Zapewne wielu.
		 
				__________________ Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą | 
|   |   | 
|  12.11.2016, 08:11 | #3610 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   
			
			Dealerzy tłumacza to faktem że to jednak nie jest kon pociągów firmy tak jak 300 2T, 450 4T czy duże ADV..problem widzą w cenie moto. Ostatnie modele 2017 dostają lepsze wtryski i koniec.. Fota 690 po drobnych zmianach..   
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   Ostatnio edytowane przez Pirania : 12.11.2016 o 09:10 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |