| 
			
			 | 
		#4941 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 1,373
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: duży :) 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Towar trudno dostępny jest towarem elitarnym i bardziej pożądanym. Mozna tedy za niego wiecej kasy wolac. Pierwsze prawo marketingu.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	GS über alles!!!    
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4942 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Nasz rynek dla Hondy jest niczym. Wazniejsze rynki sa gdzie indziej i tam sie pcha produkcje. Niejako Africa to towar reglamentowany. Nie jest to wyjatek. Tak sie dzieje w duzej ilosci marek.  
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam, łajza na Crf110  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4943 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kto wlasnie odjechal czerwoną w manualu w wawie?  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4944 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myślę, że to kolega Chrupa z Krakowa  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4945 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4946 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
dzięki za info, ja wykorzystuję fakt pojawienia się AT do ćwiczenia słabej silnej woli, szczerze przyznam nie jest łatwo  
		
		
		
		
		
		
		
		
			 
		Ostatnio edytowane przez mdxmd : 21.06.2016 o 15:16  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4947 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam, łajza na Crf110  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4948 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2016 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 15
				 
Motocykl: CRF1000 & XV1900S 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 3 godz 44 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
tak, zgadza się  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() sądząc po pytaniu, to pewnie Ciebie widziałem wyjeżdżającego z serwisu :P ps. może i dałem się złapać w sidła marketingu, ale w tym przypadku jestem z tego faktu zadowolony  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4949 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I jak sie jechalp na dotarciu? Nie jechales S8?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4950 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2016 
				
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 23 godz 51 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rano po S8 W Wawie ja docierałem testówkę z MCS'u. Mam objechane obie z DTC i manuala. W grudniu rozsypałem sobie kolano ( wiezadło krzyżowe). Więc  sprzedałem R1200GS ADV bo ten sezon mam i tak w D...pie. Po pięciu latach z kolejnym GS coraz bardziej się skłaniam ku nowej Afryczce. Miałem kiedyś RD07 i dobrze ją wspominałem. Potem same GS i jeden KTM950. Nowa Afryczka mnie urzeka zawieszeniem i ogólnie poręcznością. Nie wiem jak inni, mnie bardziej pasuję chyba manual. DTC jakoś te biegi wrzuca bez składu i ładu. Miałem krótko raptem przez 18 tysięcy VFR1200 z DTC i tam mi pasował ten wynalazek. W Afryce kłuci mi się automat z enduro. Jazda po wertepach i zastanawianie się który bieg mi zaaplikuje Wielki Mozg przerasta mnie. Proszę tych co mają DTC i zrobili parę tysięcy kilometrów o  jakieś podsumowanie. Wiem ze każdy chwali to co ma, ale może ktoś obiektywnie się wypowie. Mnie w Afryce bez DTC podoba się prostota. Zero jakiś.piardów elektronicznych. Systemy bezkluczykowe zawieszenie elektroniczne to moim zdaniem przerost formy nad treścią. ABS i TC to max tego co powinno być. Reszta to gadżety. W Afryce jedynie co mi się nie podoba na pierwszy rzut oka to cena i jakość akcesoriów. Centralna noga nie dość ze jest opcja odpłatną to działa opornie, nie wspominając o manetkach podgrzewanych za chore pieniądze czy totalnie gównianych gmolach. Kolejna wada to te plastikowe spinki. W Transalpie 650 ciągle mi się gubiły a plastiki były takie lekko rozdyndane. Oj się rozpisałem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |