|  22.03.2016, 23:33 | #4501 | 
|  |   
			
			I tutaj jest jak z kobietami, jednym podobają się rude, a innym zezowate
		 | 
|   |   | 
|  22.03.2016, 23:36 | #4502 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 41 min 10 s |   
			
			Brakuje podparcia w połowie wysokości gmola. Mocowanie przed rurami wydechowymi psuje optykę gmola - robi się duży i wizualnie ciężki. Może udałoby się złapać w tym samym węźle ramy ale między wydechem a silnikiem  To oczywiście moje subiektywne zdanie na temat. Bezsprzecznie jeden z trudniejszych motocykli do orurowania. 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  22.03.2016, 23:47 | #4503 | 
|  |   
			
			Podparcia w połowie nie brakuje, takiego bubla bym nie wypuścił. Dlaczego przed rurami ? Ponieważ kiedy wstawię rurkę pomiędzy wydech a korpus, robi się zbyt mało luzu, za mało przestrzeni na ewentualne odkształcenia. W przypadku przesunięcia (raczej do tyłu) rurka gmola wali w korpus. Przy obecnym mocowaniu, przy uderzeniu bocznym, płaskownik ma miejsce na odkształcenie. Jeżeli uderzenie będzie z przodu i gmol przesunie się do tyłu, to wolę zagiąć wydech, niż uszkodzić korpus silnika.   | 
|   |   | 
|  22.03.2016, 23:49 | #4504 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			uwidacznia się heroiczna walka "gdzie to przykręcić", zastanawiam się czy przednie górne mocowania które są wspólne z mocowaniem chłodnic nie będą zbyt delikatne ?
		 Ostatnio edytowane przez mdxmd : 22.03.2016 o 23:51 | 
|   |   | 
|  23.03.2016, 00:20 | #4505 | 
|  |   
			
			Bo rzeczywiście, nie jest to łatwe    Widziałem np. taki sposób mocowania; Gmol prawy - płaskownik pionowy przykręcony do śrub mocujących chłodnicę i w połowie tego płaskownika wpięte górne ramię gmola. Gmol prawy - przykręcony bezpośrednio po śrubę do której przymocowany jest klakson. U mnie jest obejma w kształcie U z uszami obejmująca ramę, przykręcona do dolnych śrub chłodnic z dwóch stron. Te płaskowniki do których przykręcone są chłodnice, są krótkie i naprawdę solidne. Jeżeli dojdzie do odkształcenia i przesunięcia obejmy,to powinna się oprzeć o ramę moto. | 
|   |   | 
|  23.03.2016, 01:11 | #4506 | 
|  |   
			
			W pierwszym modelu zaokrągliłbym ten wysoki ostry "szpic z przodu. Przy ślizgu będzie szedł w glebę jak pług. Tak jak jest "przód"okrągły w II modelu. Lepiej by się Gmol "ślizgał po ziemi niż w nią właził. Ale ja się nie zna patrzę z "rolniczego" punktu widzenia | 
|   |   | 
|  23.03.2016, 09:40 | #4507 | 
|  |   
			
			Dobrze to wygląda. Tylko teraz pytanie czy rama w nowe crf jest tak mocna jak w starej i nie pokrzywi ją gmol... 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  23.03.2016, 09:55 | #4508 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 179
				 Motocykl: CRF1000D Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s |   Cytat: 
  ). Co do samych gmoli, jeżeli to są wersje ostateczne, to wolę I, jeżeli nie, to czy byłaby opcja by górna część była zaokrąglona i od strony nogi i z przodu? Bo w tej chwili, w obu wersjach w tej chwili to jest chyba ten sam element, tylko zamontowany odwrotnie. Rury zamonotwane są na wersji z manualem, widzę cięgno sprzęgła, DCT jest szersza w tym miejscu. Będą pasować? | |
|   |   | 
|  23.03.2016, 10:03 | #4509 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 273
				 Motocykl: XT660Z, HSQ701   Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s |   
			
			Jak czytam te dywagacje i widzę te kruche plastiki, do dochodzę do wniosku, że wszyscy producenci bez wyjątku zaczęli robić sprzęty z gównoliny :-( Jak ktoś potrzebuje gleboodporny sprzęt, to zostają tylko używki...Jakaś masakra...
		 
				__________________ "Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis | 
|   |   | 
|  23.03.2016, 10:17 | #4510 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			
To samo w autach. Ciężko znaleźć fure z normalnymi zderzakami, które się gnął a nie pękają na kawałki. Np. A3 8L vs 8P. To samo zawieszenia, silniki... przemysłowe silniki do 3 litrów nawet w Afryce (kontynent) się po prostu teraz wymienia po roku, a nie naprawia... bo się nie opłaca.
		 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   |