|  24.07.2015, 19:57 | #2131 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Na pewno będzie to godna następczyni naszej legendy. 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 20:42 | #2132 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2008 Miasto: DW/RP/BHA/WE 
					Posty: 203
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 48 min 7 s |   
			
			A ja się cieszę. Nowa Afryka jest 100% kontynuacją pierwowzoru. Nie za lekka, nie za ciężka a mocy o 50% więcej.  Biorąc pod uwagę upływający czas, produkty konkurencji i założenia konstruktorów: Africa 2003 =Africa 2015 I kto wie może po kilku latach przerwy- znowu wrócę do motocykla 
				__________________ "Jak sobie pościelesz ...to mnie zawołaj!"   Ostatnio edytowane przez borunin : 24.07.2015 o 20:44 | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 20:59 | #2133 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Ufff..przebrnalem przez wszystko polsko i niemieckojezyczne.honda zrobila wspolczesnego nastepce Babci.Ona tez nigdy nie blyszczala w zadnej kategorii,ale byla dobrym motocyklem.Nie najlepszym,ale wyjatkowym.Jezeli ktos oczekiwal dzika na zawiasie WWPP i przeswicie Metra to chyba nie rozumie idei AT.Jest to kloc,tak jak stara,moca nie powala,innymi parametrami tez.Ale mysle,ze jest to swietny turystyk OFF.Wreszcie prawdziwe Reiseenduro.Mam wrazenie,ze bedzie niezawodnym kompanem na blizsze i dalsze wycieczki.Bardzo podoba mi sie deska rozdzielcza i ...pojemnik na plyn hamulcowy,hehe...Mysle,ze Touratech zatroszczy sie o ochrone plastikow,jakies ladne kuferki i w droge.Widze ogromny potencjal podrozniczy.Tylko cena jest nie do zaakceptowania.Moze za rok,dwa,cos uzywanego,ale jakby sie chcialo gotowy motocykl to trzeba 15 tys euro wylozyc.A w koncu ma to byc podroznik Off    | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 21:26 | #2134 | 
| Dołączył: 28.5.2006  |   
			
			Wygląda świetnie. Kosztuje niesamowicie (co kto woli: drogo , tanio). Jak będzie jeździć, mam nadzieję, że posiadacze tejże tu napiszą. Być może, że Honda postanowiła nie brać udziału w wyścigu zbrojeń, a zrobić motocykl, który chociaż w części będzie oddawał coś z filozofii starej (!) AT. Czy im się udało, dopiero się przekonamy; tak samo musimy poczekać na odpowiedź rynku w kwestii sprzedaży. Mam takie odczucie, że ktoś tam jednak wczytywał się w różnojęzyczne fora i stąd taki, a nie inny motocykl. Dla mnie, poza ceną, "bomba"   
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 21:49 | #2135 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   Takie coś nalazłem... Honda NXR 750V/800V 16 Honda NXR750V na trasie DakaruRajdowe modele Hondy NXR750V i 800V stały się genezą powstania słynnej Hondy XRV750 Africa Twin, która podbiła serca miłośników dalekich wypraw w miejsca, gdzie nie do końca dotarła jeszcze cywilizacja. Wersja rajdowa z silnikiem o mocy 65KM (model 800V miał 75KM) zadebiutowała w Dakarze w 1986 roku i już w pierwszym jej starcie Cyril Neveu sięgnął za sterami Hondy po zwycięstwo. Był to pierwszy chłodzony cieczą motocykl w historii Dakaru, który odniósł w nim zwycięstwo. Wcześniej stawiano na silniki chłodzone powietrzem, jako mniej narażone na awarię układu chłodzenia. W kolejnym roku Francuz powtórzył swój wyczyn, a w dwóch następnych latach wygrywał model NXR 800V. Ten drugi różnił się od 750-tki przede wszystkim obniżoną do 170kg masą własną i podwyższoną mocą. Dzięki zaangażowaniu się HRC w opracowanie rajdówki w połowie lat 80-tych dla wszystkich było jasne, że Honda jest technologicznym liderem w pustynnym wyścigu zbrojeń. Ta wspaniała sportowa maszyna ugruntowała reputację modelu Africa Twin, który po dziś dzień poraża cenami używanych egzemplarzy będących w posiadaniu kolekcjonerów i podróżników. Silnik(dane dla modelu 800V): dwucylindrowy, w układzie V45°, 780cm3, chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder, moc: 75KM przy 7000 obr/min, 80Nm przy 5500 obr/min, waga bez płynów 170 kg, zapas paliwa 55 litrów. | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 21:52 | #2136 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			a mnie ciekawi czy cylindry są razem z blokiem czy oddzielnie, w pierwszym wypadku zassie trochę mułu i po silniku...   generalnie szału nie ma, ale trzyma to się kupy... tylko powinna powstać wersja touring (np. z kardanem) i adv jak ta | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 22:03 | #2137 | 
| Dołączył: 28.5.2006  |   
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 22:13 | #2138 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2013 Miasto: Żory 
					Posty: 224
				 Motocykl: RD07   Online: 6 dni 19 godz 37 min 14 s |   
				__________________ CZ 350>Jawa 350 TS2x Honda CBR 1000F sc21 jedna wersja Huricane > Suzuki GSXR 750W 94'> Suzuki TL 1000S>Yamaha R1 99'> Suzuki TL 1000R > Honda Africa Twin 750 RD07a> Yamaha XT 1200 Z Super Tenere | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 22:22 | #2139 | |
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,903
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 31 min 32 s |   Cytat: Znaczy poszli drogą BMW , wprawdzie poprzednią , ale jednak poszli . Mam nadzieję że ten silnik chłodzony powietrzem , będzie conajmniej tak wytrzymały jak w BMW 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | |
|   |   | 
|  24.07.2015, 22:27 | #2140 | 
| Dołączył: 28.5.2006  |   
			
			E tam, tak się śpieszyli, żeby być pierwszymi, że strzelili babola. Chłodzony cieczą, oczywiście. 
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. | 
|   |   |