| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Marek, 800 baksow to tylko część. To tego akumulator o pojemnosci afrykanskiej a wazacy 500 gram. Ceny z wysylka nie napisze. Uchwyt na aku i jeszcze troche innego szpeju jak gaznik mikuni Tm, vapor, bagaznik, zbiornik IMS,  
		
		
		
		
		
		
			plus robozizna Napewno wartosc dojdzie do wartosci samego motocykla  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | |
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Lepszy chyba wody , oleju 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: Środa Wlkp. 
					
				
				
					Posty: 511
				 
Motocykl: xr400r, cbr1100xx 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 18 godz 2 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cheniek, możesz dać proszę fotkę jak masz to zamontowane? Obrotomierz działa, nie mam pojęcia na ile jest dokładny, ale +- jakoś obrazuję, zresztą w terenie mało spoglądam na licznik.  
		
		
		
		
		
		
		
	Ale dobrze działający wskaźnik temperatury oleju byłby w pytkę, zwłaszcza w xr'ce.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 60
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 19 godz 18 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A po co ten wał z TRXa, do modu rozrusznika nie jest konieczna zmiana wału?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gdyby nie byla konieczna to by sie nie zmienialo. 
		
		
		
		
		
		
			Porownaj oba waly, zobacz czym sie różnią to bedziesz wiedzial? Były, bo już nie ma - dwa rodzaje zestawow do Xr 400 umozliwajace wrzucenie elektrycznego guzika Bez zmiany walu i rozpolawiania silnika. Produkowała je firma Joe Racer z USA oraz dla firmy Dallara z italii pewien szwajcar. Oba zestawy są juz nieoferowane. Mialy pozatym jedną zasadnicza wade Kosztowaly 2200 zielonych lub taką samą ilość franków szwajcarskich 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 09.01.2015 o 05:33  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widział ktoś jakiś czujnik temp. oleju wkręcany w wyjście weża oleju z bloku silnika? Np. zamiast oryginalnej śruby jakaś śruba z czujnikiem. Myślę żeby zamontować w DRce.  
		
		
		
		
		
		
		
	Czujnik w śrubie do spuszczania oleju trochę budzi moje obawy, że go szybko unicestwie mimo osłony. Termometr w bagnecie też mi mało pasuje. Kupiłem taką chińszczyzne gdzie jest temp cieczy działająca jako opór. http://www.aliexpress.com/item/KOSO-...852297551.html  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			DR ma chłodnice oleju  
		
		
		
			Robisz dziurkę , dolutuwujesz nakrętkę o skoku czujnika i już. tak mi się w każdym razie zdaje i tak bym zrobił Do Vapora kupiłem coś takiego http://www.ebay.pl/itm/380933325053?...84.m1497.l2649 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 09.01.2015 o 12:30  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Trochę zabawy i bardziej pasowałoby mi jakieś prostsze rozwiązanie. 
		
		
		
		
		
		
		
	Niektóre czujniki maja wychodzące dwa kable, a inne jeden. W czym jest różnica oprócz ilości kabli? Z mojego chińczyka wychodzi jeden kabel na podłączenie czujnika temp. cieczy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Drugim kablem jest masa motocykla 
		
		
		
			To coś do czego zamontujesz musi być uziemnione. Np. chłodnica. Silnik wiadomo - jest uziemiony. Chłodnica raczej niekoniecznie Może też być w chłodzonych cieczą wstawka To ma dwa kable bo jest nieuziemione -jeśli się mylę , bo alfą i omegą nie jestem, może ktoś mnie poprawić by innych nie wprowadzać w błąd 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 09.01.2015 o 16:12  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |