| 
			
			 | 
		#81 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,144
				 
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał 
Przebieg: :( 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zgadzam się ze wszystkim w recenzji poza jednym: szyba nie przylega dobrze do uszczelki. Wentylacja faktycznie świetna ale po części dzięki szparze pomiędzy szyba a uszczelka.. To czego nikt w recenzji nie napisał to jakość  "srubek" do mocowania zawiasy szybki - bęę zna aaa dzieja. Waga - idzie się przyzwyczaić.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#82 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Kurowice 
					
				
				
					Posty: 544
				 
Motocykl: Transalp 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Troche przereklamowane... Ja swoj sprzedalem i nic podobnego juz nie kupie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#83 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2012 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 169
				 
Motocykl: Transalp 650 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jako jedyny kask to chyba bym go nie wybrał. Z drugiej strony to mój pierwszy kask dualowy. W połączeniu z Nolanem 104 na dłuższe asfaltowe przeloty przy każdej pogodzie dobrze go uzupełnia. Aktualnie traktuje go jako kask leni lub w teren. Evvil chyba wszystkie mankamenty wyłapał poza jednym... jak ktoś jest okularnikiem to jest problem z zausznikami w okularach - żeby było wygodnie trzeba wyciąć kawałek wypełnienia.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#85 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			http://www.intermotors.pl/product-po...lor-bialy.html 
		
		
		
		
		
		
			a to nie jest przypadkiem to samo co acerbis activ tylko za 60%ceny? Może warto... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#86 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Kurowice 
					
				
				
					Posty: 544
				 
Motocykl: Transalp 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest to wielki kask ktory z daszkiem nie miesci sie do naprawde duzego kufra, a ja nie wyobrazam sobie zalatwiac cos na miescie z kaskiem w reku. Druga sprawa to beznadziejnie wyprofilowana szyba i zapiecie do ktorego trzeba sie przyzwyczaic... i miec cierpliwosc. Po prostu dobrze przemysl do czego go potrzebujesz. Ogolnie kask jest fajny ale ja wole typowy crosowy z goglami  i drugi typowy integral badz porzadny szczekowiec. Rzeczy do wszystkiego sa jakie sa i to sie potwierdza. 
		
		
		
		
		
		
			Wiecej nie powiem bo nie najezdzilem sie w nim. To jest zupelnie inny kask niz acerbis. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#87 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,144
				 
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał 
Przebieg: :( 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No ja mam porównanie pomiedzy integralem AGV K-4 a tym tak naprawdę i owszem - taki typowo integralny kask wygodnie się zakłada, wygodnie zdejmuje i jest lżejszy.  
		
		
		
		
		
		
			Natomiast wentylacja w Sierra jest naprawdę spoko i dużo lepiej niż w takim K-4 na przykład. Zrobiłem w nim Rumunię i spełnił swoje zadanie w 100% - daszek dobrze chronił przed bryzgami, blenda dawała odpocząć oczom. Przeszkadzał ciężar trochę i faktycznie zapinka - upierdliwe bo w rękawicach tego nie zapniesz   No ale z drugiej strony kask mocno dostał po tyłku jeśli chodzi o błoto i akurat to że zapięcie DD jest wszystkoodporne się sprawdziło. Reasumując - gdyby AGV miało kask dualowy z bledną, to bym wziął AGV. Ale skoro nie ma, to chyba na półce dualowych kasków jest mało kasków sensownych do wyboru a moim zdaniem Sierrę można rozważyć. Cenowo wychodzi to dobrze. Co do utrzymania w czystości - ostatni kask który wziąłem w białym kolorze  , natomiast wypinany środek w całości to praktyczna sprawa dla utrzymania w czystości - odpięcie wszystkich elementów zajęło trzy minuty, a potem płyn do mycia naczyń, szmata i mocny prysznic  .Co do zmieszczenia go w kufrze - racja, w dużym kufrze to się zmieści jeszcze (sprawdzałem), ale poza tym zostaje noszenie go ze sobą. 
				__________________ 
		
		
		
		
	------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#89 | 
| 
			
			 Mam przerąbane :) 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: DW_ 
					
				
				
					Posty: 1,673
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: stoi 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 dzień 3 godz 58 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			NO i byłem dzisiaj i ch... rozmiar mój ale kuźwa jak mogą okulary aż tak bardzo nie wchodzić? Ciasno tu z przodu maks a ja uwielbiam właśnie w okularkach śmigać...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Motto nr 1: Uważać na mokre pieńki i siekiery  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#90 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2012 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 169
				 
Motocykl: Transalp 650 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Parys, pisałem przeca że z okularami lipa. Zauszniki wypadają na połączeniu elementów. Efekt jest taki, że zauszniki opierają się na wypełnieniu a nie na uszach. Są wyżej i to jest wq... Na razie jeżdżę w soczewkach ale chyba wytnę trochę wypełnienia żeby okulary wchodziły.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamówienie zbiorcze na buty BMW GS2 | afrykanin | Archiwum | 50 | 15.11.2012 11:11 |