| 
			
			 | 
		#51 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2013 
				
					
				
				
					Posty: 21
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 9 godz 2 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mam jeszcze pytanie w jakiej kolejnosci skrecac sruby?i na ile ustawic klucz przy skrecaniu?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2012 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 340
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 112 kkm 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 21 godz 11 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Głowica ma zdaje się 6 śrub ósemek. Na krzyż skręcaj. Stopniowo, moment 35 Nm. Dane z serwisówki xr 600 R
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Zwolennik głębokiego przetopu...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2013 
				
					
				
				
					Posty: 21
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 9 godz 2 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			super dzieki wielke 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2013 
				
					
				
				
					Posty: 21
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 9 godz 2 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			kurde mam jeszcze pytanie...czy ktos orientuje sie jak ustawic rorzad?jakis szemat z serwisowki?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: zarzyca/strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,657
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tlok w GMP, znaki na miejsce , skrecasz sruby od srodka na krzyz do zewnatrz najpierw mniejszym momentem rownomiernie potem na dany w serwisuwce i git. nastepnie regulujesz zawory i gotowe
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW r100gs suzuki dr750big  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2013 
				
					
				
				
					Posty: 21
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 9 godz 2 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 kurde jak to sie tak czyta to to latwfe jak nie wiem co a jak sie dowiem ze lancuszek rorzadu juz do wymainy jest?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: zarzyca/strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,657
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			slychac go, mozesz rowniez sprawdzic stan napiecia , napinacz sie wysowa , zobacz ile jest wysuniety poprostu  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW r100gs suzuki dr750big  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa/Natolin 
					
				
				
					Posty: 1,518
				 
Motocykl: nie mam już AT 
Przebieg: 99999 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odkręcasz 2 korki z lewej strony silnika, w większy wkładasz klucz i obracasz wałem aż w górnym okienku pojawi Ci się znaczek IT , kreska przed T ma być idealnie pionowo , w tym małym okienku jest wycięty taki mini ząbek , ma się pokrywać właśnie z tą kreską. 
		
		
		
		
		
		
			W głowicę wkładasz wałek, na zębatce wałka masz 2 kreski po przeciwnych stronach , kreski ustawiasz równolegle do krawędzi głowicy , patrząc na silnik od boku. Tak ma to wyglądać już z założonym napinaczem, jak ustawisz znaki i wsadzisz napinacz to może Ci się to przesunąć o jeden ząbek, więc sprawdź 2 razy. Co do łańcuszka to sprawdź jego luz bez napinacza , pamiętam że jak wkładałem nowy łańcuszek to był napięty jak struna a stary bez napinacza mogłem normalnie zdjąć ręką. W napinaczu nic się nie wysuwa, obraca się on na takiej ośce, działa tylko w jedna stronę. Jak masz kasę to go wymień razem z ośką i sprężyną, jak jest wyrobiony to potrafi się przyciąć. Ja przez niego robiłem remont 2 razy ![]() Podesłał bym Ci całą fotorelacja z remontu , ale serwer przestał działać i moja strona przepadła. Przy składaniu używaj koniecznie klucza dynamometrycznego , gwinty w cylindrze i głowicy są bardzo słabe i łatwo je pozrywać. Powodzonka  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW R1150R Jawa 250 353 `58r  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: zarzyca/strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,657
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dziala w jedna strone , znaczy sie wysowa napinajac poprzez napinacz , lancuch , czyz nie? 
		
		
		
		
		
		
			mam akurat na stole napinacz i moge pokazac na filmie jak dziala 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW r100gs suzuki dr750big  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa/Natolin 
					
				
				
					Posty: 1,518
				 
Motocykl: nie mam już AT 
Przebieg: 99999 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W XLce inaczej działa jak w większości innych motocykli, napinacz jest podłużny, a sprężyna próbuje obrócić go na ośce które przechodzi przez jego koniec. 
		
		
		
		
		
		
			Wewnątrz otworu w którym jest ośka są takie wałeczki które obracają się tylko w jedną stronę, w druga blokują. Ciężko wytłumaczyć jak się tego nie widzi, tak jak byś nożyczki założył na palec i zaczął obracać, w jedna by się dało a w druga nie. O Znalazłem, tutaj nr 4 to napinacz: http://www.ronniesmailorder.com/fich...84&fveh=132490 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			BMW R1150R Jawa 250 353 `58r Ostatnio edytowane przez KML : 29.11.2013 o 00:26  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |