|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  01.02.2013, 13:38 | #41 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			Na 130 daje się 2,5~3,0 cala
		 | 
|   |   | 
|  01.02.2013, 17:39 | #42 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Krosno 
					Posty: 606
				 Motocykl: VARADERO HRC ,BMW R 1200 GS-ADV , EXC 350 F, KLR 650 c Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 1 dzień 10 godz 2 min 38 s |   
			
			Biały, ta Afra na fotce z 18-tką była Pawła z Jasła/ale ją sprzedał/, wiec się   do Niego i będzie Pan zadowolony...   
				__________________ Kto nie ma wrogów , nie ma i przyjaciół... | 
|   |   | 
|  01.02.2013, 19:27 | #43 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 1,044
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 29 s |   
			
			Dokładnie jak Mirmil podał: 130/90-18 felga chyba 2,15". Założysz 80 i też będzie, choć 90 przy niskim ciśnieniu nieco lepiej felgę chroni.
		 Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 01.02.2013 o 19:36 | 
|   |   | 
|  01.02.2013, 21:13 | #44 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Jeździłem ostatnimi czasy na takim komplecie 80-100-21 i 120-100-18 , jeżdżąc na niskim ciśnieniu nie trzeba się obawiać o pokrzywienie obręczy , muszą być jednak zamontowane trzymaki . Opona tylnia o takim profilu mieści się w wahaczu na obreczy 18' .
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  02.02.2013, 07:54 | #45 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: Strzelin 
					Posty: 1,678
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s |   Cytat: 
 - jak ciężka AT z taką oponą zachowuje się w terenie ? (ogólne wrażenia) - jak jest ze stromymi podjazdami, czy moto wciąga się ? - jak jest na piaskach ? - jak jest z wyjazdem z błota itp. ? - jak jest z wytracaniem prędkości w terenie ? (np. awaryjne przed przeszkodą) Interesuje mnie test w offie, przez duże "O" - drogi szutrowe pomiń  W końcu czy poprawa jest zdecydowanie odczuwalna i warta zainwestowanej gotówki. pozdrawiam i oczywiście czekam   Ostatnio edytowane przez Sławekk : 02.02.2013 o 08:16 | |
|   |   | 
|  02.02.2013, 19:14 | #46 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2012 Miasto: Czernica 
					Posty: 140
				 Motocykl: Transalpinus Rex   Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s |   
			
			Off przez duże "O" Africą proszę litości to jest ciężki turystyczny motocykl choćby był na kołach 26 z górala. Więcej do "O"ffa to wsk125 pasuje. 
				__________________ KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM   | 
|   |   | 
|  09.02.2013, 17:14 | #47 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Wroclaw 
					Posty: 2,387
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 40.000   Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s |   
			
			No to musisz Gumbas pojeździć ze Sławkiem ,Miszą i tą bandą Troglodytów błotnistych:-)))))))
		 
				__________________ Agent 0,7 | 
|   |   | 
|  09.02.2013, 19:42 | #48 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: Strzelin 
					Posty: 1,678
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s |   
			
			Wyjaśnię  Nie miałem na myśli offu gdzie ludzie toną w bagnie łamiąc sobie kończyny. Na naszym forum są panowie, którzy zapuszczają się w miejsca, nazwijmy je "trudne" na oponach np.E 09 . Kilka osób zakłada C02, jest to opona bardziej ostra i pewnie więcej potrafi . Mam nadzieję, że kolega Biały podzieli się informacjam w stylu " ta opona przy tej szerokości nie daje rady - musi być C02 " Każde spostrzeżenie będzie cenną wiedzą. mam nadzieję, że pomogłem   | 
|   |   | 
|  09.02.2013, 19:57 | #49 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa 
					Posty: 370
				 Motocykl: ADV 990,   SXF 250   Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s |   
			
			Mam dwa komplety kół na szosę anaki i wpuściłem się z rok temu w c02 i c11 na przód (wcześniej uganiałem trochę crossami i z tąd ta decyzja) myślałem że będzie ok. ale nie do końca. Na ostrych oponach typu c2 jest niemiłosiernie niemiło na asfalcie i twardszych drogach, masz wrażenie jakby Ci sie rama wyginał po prostu drift na dwóch kołach a w terenie no cóż na pewno lepiej targa ale jakoś rewelacji niema. Afryczka jest za ciężka na ostre klocki. Ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. Powodzenia w eksperymenowniu. Cytat: 
 
				__________________ Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd. | |
|   |   | 
|  13.02.2013, 10:31 | #50 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: PRZEWORSK 
					Posty: 412
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s |   
			
			Porównanie koło AfricaTwin 17'' + mitas E09 140/80 vs AfricaTwin 18'' + PIRELLI MX EXTRA 120/100 1) waga odpowiednio 13,5 kg vs 12,5 kg 2) średnica odpowiednio 73 cm vs 79 cm 
				__________________ 1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Koło do KTM-a | puszek | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 14.03.2012 20:01 | 
| Koło 18" | Artuditu | Wszystko dla Afryki | 26 | 23.02.2009 22:29 |