| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2012 
				
					
				
				
					Posty: 28
				 
Motocykl: VARADERO 1000 HRC 
				
				
				 
Online: 3 dni 21 godz 42 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			witam ma ktoś morze wiedzę apropos wysokiego błotnika enduro do przodu do varadero 1000 zdjęcia pomysły cokolwiek z góry dziękuje i czekam pozdrawiam
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej. Podobnie jak z osłoną pod silnik  
		
		
		
		
		
		
		
	  też swego czasu nad tym dumałem i do żadnych konkretnych wniosków nie doszedłem. Z tego co pamiętam to najlepiej wyglądała zmiana na błotnik od Africa Queens i delikatne podniesienie. Przeszkodą oczywiście będzie przewòd łączący zaciski.Generalnie moje przemyślenia są takie: 1. Viaderko to dobry motorek ale nie na off (trochę nim jeździłem i wiem co mówię) 2. Jeżeli coś zmieniać to: - płyta pod silnik (miska niczym nie jest osłonięta) - podwyższenie kierownicy (zależnie od wzrostu kierownika) - metalowe podnóżki (u mnie alu pęknęło co zakończyło się efektowną glebą) - zwiększenie prześwitu poprzez zmianę kości z tyłu i korki z przodu (z przodu tak na prawdę to trzeba by zmienić zawias bo ori mały skok). I to na tyle z tych tańszych modów ![]() Jak chcesz bardziej off jeździć to spraw sobie lekkie moto jako drugie (tak jest idealnie) albo zmień wiaderko na coś innego ( bedzie taniej i lepiej)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2012 
				
					
				
				
					Posty: 28
				 
Motocykl: VARADERO 1000 HRC 
				
				
				 
Online: 3 dni 21 godz 42 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			witam dzięki za przemyślenia viaderka nie chce strikte do off road tylko do turystyki a te przeróbki poto bo niechce by mnie co ograniczało apropo nawierzchni a na rajdy pszerabia xtz 660 na maratchon 700 według własnego projektu brzkuje mi jeszcze zawieszenia dzięki ma ktoś morze jakieś zdjęcia albo info pozdrawiam
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 SOmalijczyk 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: SOsnowiec 
					
				
				
					Posty: 767
				 
Motocykl: 1090 AdvR 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 10 godz 28 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Grzesiu, może by tak użyć jakiegoś sprawdzacza pisowni i przerobić tekst, tak żeby nie ranił naszej pięknej ojczystej mowy. No i przydałyby się kropki i przecinki coby lepiej zrozumieć twoje wypowiedzi  
		
		
		
		
		
		
		
	  Pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Strzelce Opolskie 
					
				
				
					Posty: 681
				 
Motocykl: CBR 1100 XX 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			coś widać twój pomysł nikomu nie przypadł do gustu..... 
		
		
		
		
		
		
			Na obu forach Varadero.... Na forum AT..... Może jeszcze forum adv  ?
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To ja tak na osłodę  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() http://varaderoforumcom.h826747.serv...ic.php?p=12220 http://varaderoforumcom.h826747.serv...light=twindero Ja bym odpuścił .... Jest kilka innych rzeczy które należało by zmienić w pierwszej kolejności, żeby krówka się jako tako prowadziła ![]() Zawias z AT tak jak w tym drugim wątku to zdecydowanie je jest dobry pomysł (jak już zmieniać to na coś konkretniejszego). EOT z mojej strony  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Piaseczno 
					
				
				
					Posty: 499
				 
Motocykl: XTZ 750 ST 92 - z kratą, odliczam cały VAT :) 
Przebieg: 65 000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 31 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	jest XTZ 750 ST Desert Rat - dla znajomych Paproch SUPER TENERE - LEGENDA DAKARU http://passion4travel.pl/index.php/super-tenere-legenda-dakaru/ FB ![]()   http://www.facebook.com/kamilltee
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2012 
				
					
				
				
					Posty: 28
				 
Motocykl: VARADERO 1000 HRC 
				
				
				 
Online: 3 dni 21 godz 42 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki Heniek tak czy inaczej prace rozpoczęte . Jak skończę to dam jakieś fotki .Ale z tego co ogarnąłem temat to trzeba będzie zrobić na osobnym aluminiowym stelażu. Póki co poszukuję jeszcze kompletnego zawieszenia yzf 450 do mojego pierwszego projektu xtz martchon i będzie gotowa 
		
		
		
		
		
		
		
		
			   .ale wszystko po kolei pozdrawiam ps za błedy w pisowni sorka ale ma dyz ortografie i tak to bywa  
		Ostatnio edytowane przez Dzieju : 05.12.2012 o 21:30  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2012 
				
					
				
				
					Posty: 27
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 7 godz 46 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			z tą xtz dawaj relację też na xtzclub.pl chetnie bym oblukał co tam modzisz  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |