| 
			
			 | 
		#351 | 
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie no poważnie wierzysz w przestawialne korbowody  
		
		
		
		
		
		
		
		
			  sam demontaż i powtórny montaż silnika pochłonie spora sumę jeśli maja to robić ludzie z wiedza i doświadczeniem ps dokładność to jedno a temperatura to drugie, jeśli setka to dla ciebie mało to kurde ja nie wiem jak pomiary chcesz robić dla jednej 10 tysięcznej mm, jak już w setkach wynik pomiaru jest zależy od temperatury  
		Ostatnio edytowane przez pałeł : 05.01.2012 o 14:38  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#352 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Międzychód 
					
				
				
					Posty: 64
				 
				
				
				 
Online: 5 dni 50 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ps: do 0,0001 robią laboratoryjne maszyny do sprawdzania osiowości wałów. To normalna tolerancja i nic w niej szczególnego. Ostatnio edytowane przez intr : 05.01.2012 o 14:53  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#353 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie jebnijcie tym co robicie obecnie i zacznijcie budować motocykle które będą wygrywać , przecież to takie proste . 
		
		
		
		
		
		
			Kuba jest dobrym zawodnikiem i też mi szkoda że musiał sie wycofać . Zapewne posiadał potencjał i mógł wygrać ze dwa/trzy etapy i przyjechać do mety w pierwszej piątce , mając oczywiście szczęście , którego mu dwa dni temu brakło . Zawodnik fabryczny w którego inwestuje sie miliony euro musi wygrywać wszystko co jest do wygrania , dlatego ma najlepszy motocykl zrobiony w technologii sajens fikszen , który też może paść , promy kosmiczne też spadały nie raz . 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#354 | 
| 
			
			 lamer miesiąca 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Wa-wa 
					
				
				
					Posty: 683
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie, Wahadłowce startowały135 razy, dwa z nich: Challenger i Columbia, eksplodowały podczas lotu. Dziś mija 40. rocznica ogłoszenia przez prezydenta Nixona, planu budowy amerykańskich promów kosmicznych. 
		
		
		
		
		
		
			Odsyłam do źródła... http://tvp.info/informacje/nauka/40-...cznych/6121432 
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest podróżą.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#355 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Oczywiście -  zawodnik po każdym biegu wymieni tylko  te 0,7 litra i cały czas lata na świerzym oleju.  Ale amator jak nie wymienisz tłoka na czas i silnik zje olej w czasie przejażdżki to może być źle.  Rozmawiałem z paroma chłopakami na poligonie i ich sprzęty wciagają nawet po 200 ml w trakcie paru godzin na poligonie a to wystarcza żeby motocykl mocniej się grzał. oczywiście moto nie nowe ale przecież nie starsze niż 2008- co przy moim budżecie znaczy "prawie nufka".
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 05.01.2012 o 15:48  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#356 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Puszcza Biała 
					
				
				
					Posty: 63
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 dni 1 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chciałbym mieć kiedyś KTM 990 ADV R ale chyba wtedy kiedy ludzie zaczną go darzyć takim zaufaniem jak Africę.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#357 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			kiedyś i afryki się skończą, mercedes beczka to też dobry wóz był tylko czemu już ich nie widać na ulicach
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#358 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Już poprzednicy mówili, takie rzeczy się zdarzają w wyczynowym sporcie, i podczas rund Moto GP i WSBK w wielu motocyklach zespołów fabrycznych  ( i to nie tylko Kawasaki) wybuchały silniki, w F1 też było wiele przypadków kiedy bolid się zesrał przed dojechaniem do mety, jeszcze  wiecej chyba awarii zdarza się  w rajdach WRC. Zatem nie ma co strzępić języka, Przygoński miał znowu peszka, z tego co mówił w wywiadzie testował te silniki przez długi czas i w Maroku i podczas innych rajdów w zeszłym sezonie i nic się nie działo. Możliwe, że drobny błąd przy montażu, albo wada materiałowa jakiegoś elementu w układzie smarowania, albo gdzieś indziej... sekcja wykaże. Nie zmienia to faktu, że KAT robi zajebiste motocykle do latania off road.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#359 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#360 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: PragaPd 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: 690 
				
				
				 
Online: 4 dni 3 godz 13 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			każdy moto ma swoje wady, nie ma ideałów 
		
		
		
		
		
		
		
	ja wiem co zabrać ze sobą na 10 tys. km tak, żeby wrócić w razie W i to wystarcza abym ufał mojej 990 tce, nie chcę popsuć urlopu sobie, żonie, wiedząc ile to kosztuje wyrzeczeń... co do fabryki... zdarza się czasem czekać za zamówiony sprzęt dość długo (tak miałem) fabryka co któryś egzemplarz wyciąga losowo ze skrzyni przygotowanej do wysyłki, składa i instaluje przy specjalnym stanowisku diagnostycznym. Przykładowa 990tka w ten sposób przechodzi kilkudniowe badanie, symulowana jest jazda w przeróżnych warunkach, badany jest każdy element moto, wszystkim steruje komputer, a wyniki podlegają skrupulatnym badaniom. W ten sposób, jeżeli coś się wysypie, inicjowane są akcje serwisowe, np. w modelach z 2003 i 2004r. wydmuchiwana uszczelka głowic, co było udowodnione, że ma to miejsce tylko w określonych warunkach. (apropos do akcji serwisowych nie wystarczą doniesienia klientów, musi problem być potwierdzony na stanowiskach testowych). Wydaje mi się, że wszystkie moto na rajd standardowo muszą przechodzić takie testy na stanowiskach testowych. Tym bardziej dziwi awaria Kuby...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |