| 
			
			 | 
		#331 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: PragaPd 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: 690 
				
				
				 
Online: 4 dni 3 godz 13 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			@Babel 
		
		
		
		
		
		
		
	sprzęty Comy czy Depresa mają sporo różnic ze sprzętami Orlenowymi Kiedyś rozmawiałem na ten temat z naszymi Orlenowcami - KTM nie da innym tak dobrze dopracowanych maszyn jak swojemu teamowi fabrycznemu... nawet zawiechy mają jakieś tam różnice... no właśnie, sama wiedza mechaników też robi różnicę  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#332 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie, wszyscy jesteśmy lekko wkurzeni tym że Kubie padł sprzęt (Ktm) 
		
		
		
		
		
		
		
	Chcielibyśmy Go widzieć na pudle Rajdu Dakar ![]() Ale popatrzmy na to z innej perspektywy Orlen nie jest światowym potentatem paliwowym i nigdy Ktm (fabryka) nie da/sprzeda tak dopracowanych motocykli jakie przygotowuje dla swoich zawodników fabrycznych. Po prostu tak było, jest i będzie. Najważniejszy jest interes fabryki (swojej marki). Jakub Przygoński jest wg. mnie zawodnikiem z pierwszej piątki rajdów długodystansowych, musi tylko dostać sprzęt z najwyższej półki. Osobiście życzę mu sukcesów w zespole fabrycznym Ktm-a pozdr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#333 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Międzychód 
					
				
				
					Posty: 64
				 
				
				
				 
Online: 5 dni 50 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#334 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2011 
				Miasto: Mińsk Mazowiecki 
					
				
				
					Posty: 528
				 
Motocykl: KTM 1190 adv 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 10 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Taniej jest kupić silnik od KTM, niż konstruować własny. To nie jest miesiąc roboty, tylko lata testów i przejechanych km. Po drugie łatwiej o części do takiego silnika, jak coś w doopie padnie to zawsze ktoś pożyczy/ sprzeda, a do własnej konstrukcji niestety lipa. 
		
		
		
		
		
		
			Po trzecie OT powstał by reklamować koncern, a nie konstruować motóry. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#335 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Międzychód 
					
				
				
					Posty: 64
				 
				
				
				 
Online: 5 dni 50 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#336 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#337 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Międzychód 
					
				
				
					Posty: 64
				 
				
				
				 
Online: 5 dni 50 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Celem dla zawodników OT jest jedno. Dojechać do mety. Relatywnie małym nakładem kosztów można usprawnić silnik z "powinnno dojechać" do "na pewno dojedzie". Kwestia zawieszeń to inny temat. Jedno jest pewne. Jak korbowód, czy tłok pęknie nawet najlepsze zawieszenia nie pomogą. Jeżeli silnik się kręci i jest duch do walki można chociaż powalczyć z najlepszymi.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#338 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Puszcza Biała 
					
				
				
					Posty: 63
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 dni 1 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			KTM wybuchł 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() To stało się pewnie z nadmiaru mocy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#339 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a z ciekawości to ile koni wycisnęli z tej 450-tki ?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#340 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |