|  14.12.2011, 16:08 | #251 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Silnik LC4 jest najmocniejszym seryjnym jednocylindrowcem dostępnym na rynku. Można więc śmiało mówić, że jest wysilony.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  14.12.2011, 16:32 | #252 | 
|  |   
			
			55 KM, honda xr650r miała 60, a husaberg fe 650 coś pod 70 KM (to tak na marginesie)
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  14.12.2011, 16:43 | #253 | 
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   
			
			stare LC4 50-60 kunia w zależności od wersji i konfiguracji. Serwis miały 2.5-5x rzadziej niż XR i 5-10x rzadziej niż berg  Zresztą berg to już maszyna stricte wyczynowa i eksploatacja takiej wygląda inaczej niż LC4 - IMO to już nie ta kategoria, bardziej należałoby go rozpatrywać razem z EXC 525 itp. Nowe 690 mają seryjnie do 71 czy 72 koni i zawory jeszcze 2x rzadziej (10kkm, olej nadal co 5kkm - przy czym zmiana jest prostsza niż w 640). Chodzą też słuchy o wersji 80konnej tego silnika, ale nie wiem czy to jest dostępne publicznie. | 
|   |   | 
|  14.12.2011, 16:52 | #254 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   Cytat: 
 Nie mówię też o czymś co kiedyś ileś miało. Wiele się zmieniło. Przepisy nie ułatwiają życia konstruktorom. Dlatego warto mówić o homologowanej mocy. 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | |
|   |   | 
|  14.12.2011, 17:39 | #255 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Skoro mówicie o homologowanej mocy to powiem wam , że ktm jest cwaniakiem w tej kwestii , bo nie spełnił by warunków homologacyjnych przy pełnej mocy . W zawiązku z powyższym krążą legendy o mocy , ponieważ wszystkie homologacje są w papierach na zdławionym silniku , gdzie moc jest śmiesznie niska . Spójrzcie w papiery co jest wpisane . W moim exc 450 jest 21 KM śmieszne nie ?
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  14.12.2011, 17:46 | #256 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			To nie tylko ktm tak robi. Ale Ty piszesz o dławieniu motocykli  żeby przeszły homologację. O ile mi wiadomo 690 jest homologowana z pełną mocą, niejest dławiona. Warto jeszcze wspomnieć, że ktm daje dwuletnią gwarancję na ten silnik a jak widać ona się przydaje  Wiec porównanie do jakiegoś berga bez gwarancji i homologacji przy otwartej mocy jest nadużyciem. 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  14.12.2011, 18:17 | #257 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Wszystkie KTM-y które miałem były w papierach dławione , przy zakupie drugiej w karierze pomarańczy nawet przyszło mi do głowy że zrobiłem się w konia i kupiłem jakiegoś zdławionego sprzęta dla włoskich emerytów , ciężko to trawiłem przez 1650 km . Niejasności zostały rozwiązane dopiero na podjeździe pod Kozie Żebro , ech te czasy  . 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  15.12.2011, 12:06 | #258 | |
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   Cytat: 
 Spotkałem się z mocą 61 km do 66 , ale więcej nie spotkałem.. 
				__________________ Enduro i ADV | |
|   |   | 
|  15.12.2011, 12:32 | #259 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Nie spotkałeś, bo więcej koni to tylko na padoku   W tej chwili są już różne wersje silnika lc4. Mój poczciwy ma 63 konie według homologacji. W dukach sa mocniejsze. Enduro 690 2012 ma własnie silnik z duka. Najnowszy duke ma jeszcze mocniejszy silnik z podwójnym zapłonem. Ale jakie znaczenie ma kilka koni? Moto i tak daje radę. 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  27.12.2011, 16:44 | #260 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Tuchów / Redditch 
					Posty: 614
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 17 godz 54 min 17 s |   
			
			Dobra relacja z wyprawy dwoch nowozelandczykow, mozna na jej podstawie "polubic" ktm-a http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=722433 
				__________________ | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |