| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Frankfurt/M 
					
				
				
					Posty: 986
				 
Motocykl: Elefant 944ie 
Przebieg: 54420 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Dokładnie to BDST38. Tu wszystko co związane z silnikiem jest z Ducati. 
		
		
		
		
		
		
			Nie chciałem znowu wyciągać całych gaźników, ale zrobiłem jak powiedział Szparag. Po odkręceniu pokrywek komór pływakowych odpowiedź przyszła sama: Dla tych, którym się nie chce - w prawym gaźniku jest okej, w lewym STARTER JET jest zamieniony z tą śrubką(zaślepką?). Czyli na ssaniu odcinało paliwo. (?) Jeszcze jedno pytanie jeśli już mam gaźniki na stole. W gaźnikach są 4 dysze, które wyglądają podobnie i mają identyczny gwint: 2 mają oznaczenie 1,4 - z dużą dziurką 2 z oznaczeniem 60 - mała dziurka. Gdzie powinny być te większe, a gdzie te mniejsze? W sensie które idą pod membrany(aktualnie siedzą tam te większe), a które przy wlocie z filtra powietrza? 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!  
			Ostatnio edytowane przez nicek27 : 02.12.2011 o 15:50  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wedlug tej rozkladowki z xtz pilot jet air 1,4 idzie z gory pod membrane a jet main 60 ida od strony 'erboksa', wiec tak jak masz jest dobrze. 
		
		
		
		
		
		
			http://tinyurl.com/cr7yshk widac i fachura moze sie pomylic przy skladaniu... nie zapomnij o malym o-ringu pod dekiel membrany bo na zdjeciu na jednym gazniku go nie ma. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 02.12.2011 o 16:14  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Frankfurt/M 
					
				
				
					Posty: 986
				 
Motocykl: Elefant 944ie 
Przebieg: 54420 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Reszta dysz widać się zgadza. Te górne jakoś takie przydymione lekko, czarny nalot, ale to już zwalam na regulacje i troszke lewego powietrza, które przy składaniu wszystkiego do kupy wyeliminuje. Temat można uznać (chyba  ) za zamknięty. Zostają mi jeszcze regulacje i rozrząd, aaale to już pójdzie.Dzięki wszystkim, którzy zabrali głos. ![]() EDIT: oring jest, tylko się zdjął razem z pokrywką  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Informacyjnie jakby co to w XTZ 750 są identyczne gaźniki (model, dysze pewnie inne) i na forum XTZ są już trochę rozpracowane jeśli chodzi o typowe przypadłości. 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	A tak przez ciekawość to napisz ile CI pali ten sprzęt. pzdr, Adam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie, kolega nicek27 napisał, że pod membranami ma większe dysze. Kolega szynszyl napisał, że większe mają iść od strony airboxu, co jest właściwe, natomiast błędnie napisał, że masz dobrze.  
		
		
		
		
		
		
		
	Taki czeski błąd, ale zwróć na to uwagę, bo zrobiło się małe zamieszanie. Pozdrawiam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Frankfurt/M 
					
				
				
					Posty: 986
				 
Motocykl: Elefant 944ie 
Przebieg: 54420 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Co do spalania, na super ustawionych autostradka 4,7-5,5. Po okolicy, po winklach, górkach i pagórkach wychodzi nieśmiało ponad 6. Mierzyłem kiedyś po "sportowej" jeździe wyszło 6,1. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sorkie racja, zasugerowałem się wielkością cyfr  
		
		
		
		
		
		
		
	  Pozdrawiam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Frankfurt/M 
					
				
				
					Posty: 986
				 
Motocykl: Elefant 944ie 
Przebieg: 54420 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Okej, złożyłem, jutro odpał.  
		
		
		
		
		
		
			W trakcie składania przyszło mi jeszcze kilka pytań: 1.Co to za biały nalot? Daje to jakieś powody do niepokoju? Pierwszy raz takie cuś widzę. 2.To? Jakieś "przebicie" jest? 3.Co zrobić z tą pokrywką? Moto kupiłem już z DynoJetami i przelotowym wydechem. Podejrzewam, że zamiast zamontować do tego filtr K&N, ktoś przewiercił takie dziury. Aktualnie jest już sportowy filtr, więc co z dziurami? Zakleić czy zostawić jak są? 4.Najlepsze. Jak wyszukać na allegru takie pierdółki? Może ktoś z forum rozprowadza? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: Podkarpacie 
					
				
				
					Posty: 401
				 
Motocykl: raczej juz nie bede mial 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 7 godz 13 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie znam twojego modelu motocykla ale jeżeli chodzi o pkt 3 to często motocykle są robione pod ekologie a nie pod moc. Jak zakładasz Jet kit to silnik potrzebuje tez więcej powietrza które jest ograniczone przez mały wlot do airboxu. Wtedy trzeba otwór ten powiększyć i zakładam ze po to są te dziurki. Jeżeli ktoś nie zmienia dysz a zrobi same dziury to silnik pracuje na jeszcze bardziej ubogiej mieszance i mu szkodzi bardziej niż pomaga jednak może zyskiwać troszkę na spalaniu. Z rozmowy w wątku wnioskuje że masz dysze takie jak fabryka zaleca więc raczej nie masz tam Dynojet'ów. Wniosek albo zakleic dziury albo założyć jakiś Jet kit ewentualnie odpowiednie dysze. Jezeli chodzi o K&N to ja bym go wywalił. Taki filtr chyba same muchy zatrzymuje  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Biały nalot na przepustnicy to pewnie efekt kichania w ten gaźnik
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |