| 
			
			 | 
		#121 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 1,152
				 
Motocykl: exc 250 2T :) 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 18 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wrzuć sobie pod światła przekaźnik i tam będziesz podpinał GPS`a i kolejne ustrojstwa, jak będzie taka potrzeba. NIe ma co tego odkładać do zimy. Czas potrzebny do zainstalowania Larka z przekaźnikiem lub bez jest prawie taki sam. Więcej czasu zajmie Ci pisanie postów w tej sprawie  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#122 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,678
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Udało mi się odpalić Garmina XT na Larku 35AT - nie było problemów  
		
		
		
		
		
		
		
	  .Teraz testuję jego moc obliczeniową zapodając mu różnej wielkości mapy . Pozdro.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#123 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 233
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 23 godz 53 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	brenek  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#125 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,678
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sorki panowie. 
		
		
		
		
		
		
		
	Zainstalowało się ładnie , mapy zapodałem , otwiera się pierwsza klasa ............ wszystko wyglądało cacy , a na dworze satelit nie złapał  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#126 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak to mi się też udało uruchomić  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#127 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 86
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			eee to mi nawet lapal satelity w Garmin XT ...  
		
		
		
		
		
		
		
	tyle ze GPSGate wymagal reinstalacji po kazdym zamknieciu Garmina. Byc moze cos w skrypcie uruchamiajacych spsulem a moze tak niestabilnie to dziala. portsplitter ktorego ludzie uzywaja przy innych larkach w przypadku 35AT nie dziala bo nie ma domyslnie zadnego wolnego com na ktory mozna by sygnal przemapowac z com7 na ktorym sygnal gps wystawia driver. gpsgate pozwala usunac przypisanie ktoregos z domyslnych portow i w jego miejsce wstawic sygnal z drivera gps Jakims wyjsciem byloby moze zmodyfikowanie przypisow bezposrednio w rejestrach windows (wykasowanie ktoregos z aktualnych przypisan) i uzycie 'standardowego' lub lekko zmodyfikowanego skryptu wraz z portsplitterem tak sobie na glos tylko mysle  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#128 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Heja, 
		
		
		
		
		
		
			U mnie igo 8.3xxx chodzi na 35AT od jakichś 7tyś km, śmiga bez problemu. 
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#129 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, 
		
		
		
		
		
		
			I tak i nie, zależy jak zrobiona i utrzymana jest instalacja. U mnie światła przód i inne zabawki wiszą na 2,5mm2 przewodzie bezpośrednio od aku, przez bezpiecznik i przekaźniki. W takim przypadku spadki napięcia od ładowarki do navi są pomijalne. Ale jak ktoś np. przerabiał włoszkę na oryginalnej instalacji na 2xh4, do tego bez przekaźników, to poza problemami z przełącznikiem świateł każdy dodatkowy odbiornik wiszący na zasilaniu będzie pogarszał sytuację. 
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#130 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Znów się zawiesiła AM na Larku i urządzenie nie widzi plików na karcie, za to chyba tak szybko nikt nie jechał Afryczką  
		
		
		
		
		
		
			![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 19:04 |