| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Zaczernie/Rzeszów 
					
				
				
					Posty: 41
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: >60000 
				
				
				 
Online: 1 dzień 17 godz 53 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			zwracam się do Użytkowników przedniej opony Sirak w Afrykach. jeździłem sobie spokojnie i wygodnie na oponach sahara3 nawet bez wyważania, w tym sezonie zamieniłem opony na siraka z przodu i anaka z tyłu. po nawinięciu kilkuset kilometrów stwierdziłem, że trza to wyważyć bo cosik maszyną siepie okolice 80  i 110km/h. po wyważeniu statycznym uspokoiło się nieco ale dalej wydaje sie jaby maszyna tańczyła na drodze powyżej 90. łożyska główki ramy nowe i dokręcone należycie, nie wiem co jest, na saharach nigdy nie było podobnych objawów. 
		
		
		
		
		
		
			czy ktoś miał podobne doświadczenia, ogólnie dzieje się tak na asfaltach bo w terenie siepie to i tak tego nie zauważy. 
				__________________ 
		
		
		
		
	ktoś zaczął produkować podrobione wino Bieszczady, a fuj  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 3 .... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 1,304
				 
Motocykl: RD01 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 30 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			sirac  jakoś się zepsuł , na początku było tak ze zwaliłem to na transport bo była bardzo ściśnięta jak by była na dole wielkiego stosu opon , popatrz czy po założeniu masz równą odległość przy tym wąskim pasku przy feldze czego ja nie próbowałem pasta cud na oponę  i felgę pompowana na full tyle ile daje się napompować pompką ( prawie 5BAR) i lipa zawsze zostawało tak jakby nie do końca weszła na felgę  (nierówna odległość tego karbu/paska  a felgą ) trzepała przy 50km upierdliwe opona z 2011 LIPA ale za to trzyma na mokrym jak przyklejonai suchym też
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
| 
			
			 Dołączył: 28.5.2006 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Pompowanie do 6 atm. no i dobra pasta do opon pomogły. Też kląłem, bo była płaska jak naleśnik. Ta sama opona, tylko ze starszego rocznika i pewnie zrobiona gdzie indziej siedziała równo na feldze, czego nie da się powiedzieć o nowej. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Navigare necesse est vivere non est necesse. Ostatnio edytowane przez MaRP : 19.07.2011 o 15:06 Powód: literówka  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 3 .... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			brenek do tablicy - ostatnio jakąś masz ! daj znać jaka jest jej jakość ..  
		
		
		
		
		
		
			bo zdziwiony jestem, ale te wypusty około tajlandzkie mogą takie się zdarzyć - mimo że kontrola jest dość dobra. A to że płaska to po prostu leżała pod toną innych zamiast stać na stojaku ... 
				__________________ 
		
		
		
		
	AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 1,152
				 
Motocykl: exc 250 2T :) 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 18 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Używam sirac`ów przód i tył (obecnie drugi komplet) - i jestem zadowolony. Wspomnianych problemów nie miałem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Wrocław / Grenoble 
					
				
				
					Posty: 1,183
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: ~60kkm 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 9 godz 45 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mój Sirac też był w pizdu płaski jak kupiłem - skoro wszystkie leżą na spodzie, to jaki model kładzie się na górze stosu opon 
		
		
		
		
		
		
		
	  Przez to podobnie jak u kolegów były spore problemy z ułożeniem w feldze (mydło i 5atm mało pomagało).. Co do drgań - nie wyczuwam. Na alpejskich wirażach trzyma jak szalona ;>  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 3 .... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no wiecie Panowie ... jak zakładam opony ręcznie to jadę do wulkanizacji i czasem nawet 8 atm daję żeby się opona rozeszła po rawce - bo lubią się niestety nie wchodzić  
		
		
		
		
		
		
			  ale to dotyczy każdej opony ... Jaro jak płyną statkiem do się plaszcą    
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Zaczernie/Rzeszów 
					
				
				
					Posty: 41
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: >60000 
				
				
				 
Online: 1 dzień 17 godz 53 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hmm 
		
		
		
		
		
		
			opona z zeszłego roku, przyszła kurierem i na płaską nie wyglądała, z założeniem nie miałem problemów bo zakłądali w zakładzie obuwniczym zeszło kolesiom z pół godziny ale po nasmarowaniu jakimś żelem do opon run on float weszła w końcu na felgę należycie. co do drgań to nie jest tak do końca raczej opisłabym to jako falowanie na lodzie takie uczucie jak czasami za ciężarówką tylko delikatniej. łożyska w kołach też dobre bo na zakrętach i łukach nie ma problemów. ewentualnie ktoś z okolic Rzeszowa się podejmie próby pomocy i pożyczy przednie koło na zasadzie podmiany na krótką przejażdżkę coby ew oponę wyeliminować 
				__________________ 
		
		
		
		
	ktoś zaczął produkować podrobione wino Bieszczady, a fuj  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 233
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 23 godz 53 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak jak koledzy piszą 5 atmosfer, smar i opona wskakuje na felgę. Falowało mi raz właśnie po zrobieniu kapcia jak jeszcze nie do końca wskoczyła. Poza tym nic nie falowało, zrobiłem na niej 15.000 km i właśnie ją wyrzucam.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	brenek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |