|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  02.04.2008, 13:55 | #11 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			Nie jestem szpecem,ale mam wątpliwość. W Trampku i Afryce padają reglery z powodu złych styków ( zanieczyszczonych) czy jakoś tak. Napiecie znacznie wzrasta , wygotowuje aku i sypie się moduł z powodu zbyt wysokiego napiecia. Taka dioda świeci dalej na zielono wskazując ,ze wszystko jest OKI Z tego co wiem, a wiem jeszcze niewiele -to nie brak napięcia jest problemem ,bo alternatory się nie psują -tyko problemem jest napięcie zbyt wysokie. Tego dioda niestety nie pokazuje... Uzupełnienie:Przy zbyt wysokim napięciu czyli powyżej 13,8V dioda świeci również na zielono. Taki mi odpowiedział sprzedawca z allegro tego diodowego ustrojstwa 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 02.04.2008 o 16:38 | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 14:00 | #12 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Otóż to. Ledwolt sygnalizuje za niskie, jak i za wysokie napięcie. Ma kosztować koło 50pln o ile rzeczywiście wróci na rynek.
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 14:20 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 1,152
				 Motocykl: exc 250 2T :)   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 18 min 29 s |   
			
			"Ledwolt" spotkałem się z takim rozwiązaniem (funkcje i nazwa jak podajesz), ale kolo twierdzi że mu się nie opłaca. Może jakby złożyć konkretne zmówienie.
		 | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 14:36 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2005 Miasto: Piotrków Trybunalski 
					Posty: 1,133
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: 80800 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 34 min 50 s |   
			
			A ja mam taki wynalazek...wychelnie na biezaco....pokazuje co trzeba, ma podswietlenie...kupiony w boxer-motor u Olejnika. Polecam Zdjecie pokazuje miejsce montazu (dobrze przemyslane Kajtus  ) Zrobie bzlizsza fote to wkleje. | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 17:13 | #15 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |  Ledwolt- kontrolka ładowania akumulatora 
			
			Możliwość zamówienia 1 szt (sobie zamówiłem 2szt) PRZEDRUK Charakterystyka Co to jest o do czego służy?  Mało osób wie, że zgaśnięcie kontrolki ładowania nie oznacza wcale, że akumulator jest ładowany. Oznacza ona dokładnie tyle, że alternator jest w stanie oddawać energię. Ile tej energii będzie oddawać i ile z niej trafi do akumulatora to już zupełnie inna bajka. LEDWOLT pokazuje kolorem stan instalacji: ZIELONY-dobrze CZERWONY-źle Dodatkowo, pokazuje napięcie podczas pracy rozrusznika, a po wyłączeniu silnika symuluje kontrolkę alarmu. Jest ekstremalnie prosty w montażu-gustowna srebrna lub czarna rurka jest łatwa w montażu i doskonale komponuje się w każdym motocyklu. W samochodzie samą diodę można zamontować wszędzie. Interpretacja wskazań woltomierza Poniżej opisano jak intepretowac wskazania. Dwukolorowa kontrolka w woltomierzu może świecić na wiele różnych sposobów. Na wstępie należy wspomnieć o trzech trybach: 
 Tryb wyłączonego silnika 
 
 Tryb normalnej pracy włącza się, gdy napięcie w instalacji przekroczy 13.5V 
 Przewody woltomierza należy podłączyć jak najbliżej styków akumulatora. Najlepiej włożyć przewód pomiędzy styk akumulatora a klemę i zacisnąć klemę. Oczywiście wszystkie powierzchnie powinny być dobrze oczyszczone i posmarowane wazeliną techniczną. Podłączanie w innych miejscach-przy bezpiecznikach, stacyjce - będzie mogło powodować zafałszowanie wskazań. Parametry techniczne Dokładność wskazań: nie gorzej niż 0.2V, typowo 0.1V Pobór prądu: 25mA (w trybie wyłączonego silnika 0.2 mA) Zakres temperatur pracy: od -20 do 80 stopni Celsjusza tel.602 643 804 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 02.04.2008 o 18:29 | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 19:11 | #16 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Mailowałem z twórcą Ledwolta. Pisał, że produkt wróci na rynek. Istnieje możliwość małej modyfikacji zakresów tak, by ludzie mający ładowanie 13.8V nie dostali oczopląsu.
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 21:28 | #17 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Gorzów Wielkopolski 
					Posty: 204
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 dzień 19 godz 6 min 48 s |   Cytat: 
  ? To jest chyba najważniejszy pomiar wskazujący na awarię reglera | |
|   |   | 
|  02.04.2008, 21:58 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 1,152
				 Motocykl: exc 250 2T :)   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 18 min 29 s |   
			
			Bartez, nie sprawdzałem.  Masz rację i o tym jest teraz ten wątek - czy pojawi się na rynku produkt, który ma taką funkcjonalność, czyli Ledwolt. Jak montowałem u siebie to cudo, to kolo od letwolta nie prowadził sprzedaży. | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 21:59 | #19 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			O, Ledwolt już jest   . http://usprawnienia.pl/cennik.html 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 23:07 | #20 | |
| Nie świeży tylko Nowy  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 544
				 Motocykl: RD04   Online: 5 dni 18 godz 40 min 25 s |   Cytat: 
 
				__________________   | |
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 10:22 |