|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  24.05.2011, 23:30 | #41 | 
|  Zarejestrowany: May 2011 Miasto: Łosice 
					Posty: 24
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 11 godz 29 min 3 s |   
			
			na chwilę obecną jest całkiem dobrze.poprawiłem ten wałek dekompresatora i zaczął palić z kopa,zimny pali ładnie,ciepły gorzej ale idzie wytrzymać.Druga sprawa  że trochę podszkoliłem się w kopaniu,korzystam inaczej z dekompresatora niż wcześniej.Trochę spalanie mnie straszy ale może jak dam iglice w pierwotne położenie to będzie lepiej   sprawa się wyjaśniła,dziękuję kolegom za pomoc  pozdro ! 
				__________________ XL 600 R   | 
|   |   | 
|  25.05.2011, 00:03 | #42 | |
|  Zarejestrowany: Oct 2009 Miasto: Frankfurt/M 
					Posty: 986
				 Motocykl: Elefant 944ie Przebieg: 54420 Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s |   Cytat: 
   
				__________________ Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!   | |
|   |   | 
|  25.05.2011, 01:01 | #43 | |
|  |   Cytat: 
   cieszymy się ocziwiście, że już pali  matjas 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | |
|   |   | 
|  26.05.2011, 21:27 | #44 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,072
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 40 min 29 s |   | 
|   |   | 
|  26.05.2011, 23:35 | #45 | 
|  Zarejestrowany: May 2011 Miasto: Łosice 
					Posty: 24
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 11 godz 29 min 3 s |   
			
			z tym wałkiem to jest tak że nie mam do niego linki i luzem jest. ale nie to że obraca się tylko chodzi przód-tył i raz podpierał zawór a raz nie.Dziwne to,teraz jakoś jest dobrze ale nie raz trzeba ręką poprawić go.
		 
				__________________ XL 600 R   | 
|   |   | 
|  26.05.2011, 23:57 | #46 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: Koło 
					Posty: 253
				 Motocykl: XTZ 660 3YF   Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 52 s |   
			
			Ten " wałek" ma chodzić tylko przód-tył. Nie może chdzić w innym zakresie. Musi być na nim sprężyna która utrzymuje go w stałym położeniu i po kopniaku(wtedy linka ciągnie odprężnik) odciąga "wałek" do pierwotnego położenia. W XLr nie ma podwójnego mocowania linki, gdyż jest tylko linka odprężnika idąca do kopniaka. Moja XL ma także drugą linkę idącą do kierownicy. Pamiętaj o technice kopania i ustawienia tłoka w odpowiednim położeniu. Dopiero wtedy kopnięcie może być efektywne. Ale jak pali to znaczy, że się nauczyłeś   . ps. Tak ma być ustawiony odprężnik przed i po kopnięciu:   Ostatnio edytowane przez Paluch : 27.05.2011 o 00:33 | 
|   |   | 
|  27.05.2011, 06:56 | #47 | 
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   
			
			W PD03 są 2 dekompresatory w głowicy: oddzielny do nożnego (ma swoją linkę i zaworek - PD03 ma 5 zaworów   ) i oddzielny do sterowania z kierownicy (działający na prawy zawór wydechowy - jak na tym zdjęciu). Dopiero od PD04 zostało to połączone w jedno - tak jak na zdjęciu. | 
|   |   | 
|  27.05.2011, 13:59 | #48 | 
|  Zarejestrowany: May 2011 Miasto: Łosice 
					Posty: 24
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 11 godz 29 min 3 s |   
			
			no właśnie,w pd03 mam oddzielnie dwa dekompresatory. ten automatyczny do kopniaka jest nie podłączony bo coś tam pod deklem chyba brakuje i nie mam linki. Ale z ręcznym dobrze się odpala    
				__________________ XL 600 R   | 
|   |   | 
|  10.05.2012, 03:48 | #49 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Kielce/Wawa 
					Posty: 647
				 Motocykl: RD04 Przebieg: dupa   Online: 1 tydzień 3 dni 18 godz 17 min 27 s |  Nie zapala 
			
			dopiero dzisiaj przeczytałem dlatego dzielę się moimi uwagami : 1.nie zrobiłeś na początku jak ci nie paliła zimna prostej próby z wstrzyknięciem ok 1-2cm3 oleju nad tłok - taka próba określa czy nie masz zużytych lub zapieczonych lub przytartych pierścieni co skutkuje słabą kompresją>słabym podciśnieniem ssania przy kopaniu> brakiem paliwa nad tłokiem ("duża kompresja" którą czujesz pod butem nie mierzy NIC , to tacy dyletanci którzy lepiej niż kluczem dynamometrycznym dociągają śruby swoją "złotą umorusaną łapką" ....psuje cholerni) gdyby wtedy nie odpaliła i nie pokazało się na świecy paliwo to wiedziałbyś ,że gdzieś na górze (zawory lub dekomp. puszczają) i szybko doszedłbyś do endu happy. GENERALNIE w takim jak twój przypadku zanim cokolwiek bym odkręcał sprawdzam: 1.paliwo-jest za kranikiem 2.iskra jest 3.cisnienie sprężania (mam na półce ciśnieniomierz zawsze i Wam polecam to samo) sprawdzone na zimnym jest ok i nie zmienia się po próbie z olejem j.w.opisałem . 4.3-4 razy nie męcząc nogi i wysilając się "kopię" SZTUKĄ JEST ROBIĆ TO BEZ DEKO - WYMAGA ZROZUMIENIA SILNIKA 5. ponieważ ważę 65kg i kondycję mam średnią w odwrocie(wiek) : ustawiam tłok przed sprężaniem (WYMAGA Z.S.), ręce wyprostowane zaparty na kierownicy , prawa noga zgięta na "kopce" odbijam lewą nogą od ziemi przenosząc cały ciężar mojej wątłej postury na kopkę pod prawą nogę i .... ZAPALIŁ !! (trzeba to wytrenować tzn ważne:kąt skręcenia kierownicy w prawo i pochylenie w lewo motocykla żeby utrzymać równowagę podczas tego zabiegu i nie wywalić się z całym moto po zapaleniu - są też tacy, którzy dorabiają centralny podnózek i wtedy sobie skaczą po kopce do upadłego- ale sa też i tacy dżentelmeni motocykla,którzy uruchomienie kopką pozostawiają plebsowi , a sami używają wyłacznie rozrusznika elektrycznego Oni powinni jeżdzić w białych rękawiczkach chyba nie uczestniczą w tym forum). NIE MA PRAWA NIE ZAPALIĆ 6.Gdyby nie zapalił to krok kolejny - zapalam z zaciągu , a następnie analizuję pracę aż do zagrzania i dopiero wtedy wyciągam narzędzia .... i zaglądam na FORUM po wiedzę i doświadczenia Kolegów. moje motta na dziś: "ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY JEST URZĄDZENIEM UMOŻLIWIAJĄCYM ROZRUCH SILNIKA WYŁĄCZNIE W CELACH SERWISOWYCH LUB OSOBIE W POZBAWIONEJ BUTÓW MOTOCYKLOWYCH (np.murzyn na pustyni,arab w sandałach)" "MOTOCYKLISTA TO MĘŻCZYZNA KTÓRY POTRAFI URUCHOMIĆ SILNIK MOTOCYKLA BEZ UŻYCIA AKUMULATORA" POWODZENIA.....i ....sprawdź ciśnienie spręzania !! gdy go nie ma nic się w silniku nie stroi , a jeżdzi owszem ,ale tylko porządnie zagrzany biorąc zazwyczaj sporo oleju, a na zimnym robi z ciebie zapoconego kopacza kopki. pozdrawiam wszystkich, rzadko jestem na Forum gdyby coś to  : frigo@op.pl  olek-senior zamieszczam xrm600 87 w trakcie renowacji (m-military) http://www.fotoszok.pl/upload/74aafddf.jpg 
				__________________ Cow killer! | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 11:37 |