| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Krk-NH 
					
				
				
					Posty: 381
				 
Motocykl: XT 600E stage 2 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Acewell. Bierz jak możesz
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Każdy dobry uczynek zostanie ukarany.  z wrogami poradzę sobie sam...Przykładnie. ------------------------------------------------------------------ chroń mnie Boże przed przyjaciółmi, ------------------------------------------------------ Mój ból głowy, moja skrucha, 
			Moje kiszki, moja franca, Moja wreszcie groza ducha, Gdy Kostucha rwie do tańca!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | |
| 
			
			 Road legal 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Stolicstan 
					
				
				
					Posty: 1,323
				 
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter 
Przebieg: kręcony 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 8 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Mizerna Kruszynka 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Lusk 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 110 tys 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Touraech bardziej odpowiada mi do mojego projektu ale troszkę poczytalem nie tylko na naszym forum i innych i te same opinie ze za tą cenę jakość kiepska.  
		
		
		
		
		
		
			Musze zmienić projekt. A co do samego Touratecha , to na kilka części jakie posiadam od nich do każdej mam zastrzeżenia. Co mnie tym bardziej przekonuje. 
				__________________ 
		
		
		
		
	-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Bartoszyce 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Ja tez kupiłem 3963(wręcz idealny do AT), cena trochę ponad 500pln(Alledrogo.pl). Cały osprzęt razem w komplecie, tylko dokupiłem se magnes na tarcze i przełącznik do obsługi licznika z kierownicy.  
		
		
		
		
		
		
			Jest jeszcze opcja zamontowania licznika TrailTech, też fajne zabawki i mają dobrą opinię i w miarę normalne ceny. W TrialTechu kupowałem właśnie osprzęt do AceWella. http://www.trailtechproducts.co.uk/ 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre. Ostatnio edytowane przez e200g_ : 13.11.2010 o 04:04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Racibórz 
					
				
				
					Posty: 292
				 
Motocykl: XR 650 R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			oczywiście... walory estetyczne.....rozumiem ....ale czy to ..to..wyżej wymienione będzie pełniło jakaś większą rolę nisz oryginalne zegary friki ,czyli prędkość,obroty i przebieg czy to  tylko przerost formy nad treścią ?
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Transglobal : 13.11.2010 o 06:03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No , w afrze i trampku często pada plastykowa przekładnia napędu. 
		
		
		
		
		
		
			Co przydatne a Ace i Touratechu to woltomierz . Jak się pokombinuje to możnaby uzyskać poziom paliwa ( da się żyć bez) Inne bajery średniopotrzebne 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 13.11.2010 o 09:35  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			za 3963 da się zrobić coś koło 500 z tendencja na mniej  
		
		
		
		
		
		
		
	  transglobal acwell wazy sporo mniej niż obrotomierz i prędkościomierz z afry a resztę miejsca na kokpicie można wygospodarować na GPS albo Holder  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Racibórz 
					
				
				
					Posty: 292
				 
Motocykl: XR 650 R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rozumiem ze jeśli odchudzę  portfel  i afre o  trochę gramatury to pozwoli mi się to wzbić w powietrze i oderwać wreszcie  koła od ziemi.Biorę w ciemno... a stare zegary  to se nad drzwiami  powieszę a z tripa zrobię minutki do gotowania jajek 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Obrotomierz w tripmasterze KTMowym trzeba podłączyć pod przewód wyzwalający z cewki. Jakby ktoś chciał to mogę podesłać schemat wiązki elektrycznej ADVki z takim ustrojstwem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |