| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#191 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			topsz Myku  
		
		
		
		
		
		
			  zarazoteraz to mam gość ale napisałem bo prosiłeś. napiszę jutro dokładnie i z detalami. OK? dobrej nocy i na zdrowie. majtas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#192 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#193 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Bytom 
					
				
				
					Posty: 566
				 
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660. 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czytając kilka powyższych postów cieszę się, że są tacy ludzie jak Myku :P Przynajmniej nie tylko ja nie mam zielonego pojęcia o elektryce  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#194 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bartas,ale ja jestem po technikum elektr.,a to juz o czyms swiadczy 
		
		
		
		
		
		
		
	![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#195 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy naprawde nikt nie montowal oliwiarki i nie pamieta jak co z czym sie polaczalo? 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#196 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myku - masz instrukcję i tam wsio stoi co do podłączenia samego motooilera np. do Afryki.  
		
		
		
		
		
		
			co do przekaźnika to ma on 5 pinów. z jednej strony 3 a z drugiej dwa. dwa zewnętrzne z trzech są zasilającymi elektromagnes przekaźnika to właśnie jeden z nich podłączasz do bezpiecznika zapłonu, drugi do masy. przy przekręceniu kluczyka powinno być słychać cyknięcie. pozostały trzy przewody: środkowy z trzech i dwa z drugiej strony przekaźnika. jeden z tych dwóch jest zwarty ze środkowym pinem kiedy przekaźnik nie jest pod napięciem. drugi zwiera się kiedy podłączysz napięcie. pod ten środkowy z trzech podłączasz plus aku a pod ten z dwóch który będzie zwarty po podaniu napięcia ze środkowym podłączasz BIAŁY przewód motooilera. zielony przewód motooilera podłączasz pod minus aku lub masę. jak pisałem już w instrukcji i powyżej: żółty i brąz lecisz do zaworu w dowolnej konfiguracji /nie ma znaczenia gdzie który/. czytaj powoli i uważnie ![]() i kup sobie miernik. jak będziesz miał takie ładowanie jak ten X650, którego robiłem na pewno Ci sie przyda. matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#197 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I tak nie bede umial go uzywac,jutro sie odezwe.dzieki 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#198 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Bartoszyce 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy można zamówić jedną sztukę oliwiarki? Jaka cena na tę chwilę i ile doliczyć za wysyłkę? Produkt dostępny od ręki, czy trza poczekać, a jak trza poczekać to jak długo?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre.  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#199 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Łaziska Górne 
					
				
				
					Posty: 929
				 
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie 
Przebieg: x34tys 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			-- edit -- żeby nie robić syfu 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Było o tym "czym napełniać" (olej przekładniowy zdaje się), ale kolega mnie zainteresował czymś takim jak olej do smarowania łańcucha piły łańcuchowej - używa tego w swojej olejarce samoróbce. Koszt w marketach typu castorama ok 10-20zł. Twierdzi, że się to lepiej zachowuje od oleju przekładniowego. Będzie dobre? Z opisu wynika, że warte zainteresowania. Ostatnio edytowane przez ArturS : 02.11.2010 o 10:11  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#200 | 
| 
			
			 majsterkowicz amator 
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Galway/Wyrzysk 
					
				
				
					Posty: 2,242
				 
Motocykl: XR650r & XRV750 
Przebieg: ~50kkm+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 21 godz 41 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak jest jakaś kolejka to ja sie dopisuje  
		
		
		
		
		
		
			  kasa leci jak tylko dojdzie na polskie konto...
		
				__________________ 
		
		
		
		
	![]() -=TyMoN=- _______________________________________ Moje spalanie: Mój kanał YouTube Moja "TwarzoKsiążka"  | 
| 
		
 | 
	
	
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 08:19 |