|
|
|
|
#1 |
![]() |
Ostatnio edytowane przez wierny : Wczoraj o 07:25 Powód: Poprawiony film |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 301
Motocykl: RD07a
Przebieg: 32000
Online: 3 tygodni 5 dni 5 godz 50 min 2 s
|
ubiegłeś mnie, właśnie chciałem to wrzucić
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,605
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 1 godz 25 min 32 s
|
lekka kopia cfmoto 450mt i CRF
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
czasy, w ktorych w 90% ocenia sie pojazd po wygladzie i 'bajerach'. pompki-trabki sa? no to super! ja juz widze, ze gosc nie bedzie hamowal bo nie ma czym, a kolesie dywaguja o tym czy kierunkowskazy maja ladna linie...
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
Cena w US to 7500 dolców za wersję droższą- SE. To niecałe 28 tyś zł. W Eurokołchozie raczej przekroczy 3 dychy, ale nawet wtedy będzie ciekawą alternatywą dla bardzo dobrej ale mocno nijakiej hondy cb500x i chińskiego Cf Moto 450. I o to chodzi, ma być wybór. A co kto kupi, to już jego sprawa. Można za 3 dychy kupić odrestaurowanego Junaka czy MZ-kę, a można nowy motocykl, i to jest fajne.
A rynek zepsuliśmy my-konsumenci. Ogłupieni przez reklamy chcemy taniej i więcej, a tak się nie da. Nikt nie zrobi motocykla dobrego i bezawaryjnego, bez zbędnych bajerów za to z dobrym zawiasem i piecem tylko dlatego, że garstka miłośników staroci, ujeżdżających 30-letnie enduro chciała by to kupić- najlepiej używane od Niemca z małym przebiegiem i furą akcesoriów.... Szkoda pisać, w tm temacie zostało już wszystko powiedziane. Dla mnie się to nowe Kawałsraki podoba, o ile nie zepsują tego rozbudowaną elektroniką i nie wywindują ceny powyżej 3 dych. |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() |
Ciekawe dlaczego wagi nie podają... mam swoje podejrzenia ale mogę się mylić... za to wizualnie jest lux silnik taki sam jak w eliminatorze 500 tam robi 45 kunia.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() |
Cytat:
prosta drynda miejmy nadzieje ze bedzie tania i trwala ale to mocno archaiczna konstrukcja.https://www.cyclenews.com/2025/10/ar...cs-and-prices/
__________________
buziaki
Ostatnio edytowane przez szynszyll : Wczoraj o 16:40 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,605
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 1 godz 25 min 32 s
|
zobacz ten przedni łącznik pomiędzy lewą i prawą ramą z pięknie wystającym jednym kolektorem. Ciekawe rozwiązanie. Tylne koło 17", przednie zawieszenie nie jest regulowane, tylne tylko napięcie wstępne sprężyny (założę się, że poprzez nakrętki) no i te kochane dętki
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() |
bedzie trwale, bedzie nie za drogie, beda dostepne czesci i serwis przez 15 lat i w dniu zakupu to bedzie OK i wiekszosci wystarczy. wszyscy wielcy rajdowcy co szybko pozapominali czym kiedys jezdzili. taka terenowe ABC dla ludu, ktory czasem chce zjechac z asfaltu a nie leciec na stojaka bokiem jak na filmach reklamowych. zmieszcza sie z cena brutto w 30 tys pln na wiosne to sprzedadza tego sporo.
__________________
buziaki
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 19:41 |
| Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 19:16 |